Сьогодні ми почали вивчати нову тему - "Education".
Давайте спробуємо активізувати активний словник теми, використовуючи слова і словосполучення, вивчені у попередніх класах. Пропоную словниковий ланцюжок теми:
FOREIGN LANGUAGES → one of the most widely spoken languages.....
Добрий день, дорогі учні!
В рамках цієї теми ми прочитали тексти зокрема текст "The Political System of the USA"на с. 206, в яких зустріли значну кількість власних назв (географічних назв). Впевнена, що з тексту "The Political System of the USA" ви виписали (як було задано на попередньому уроці) такі приклади:
the Senate, the House of Representatives, The United States Capitol (будівля Капітолій), the National Mall (Національний Молл - Торгівельний центр), the President, the Vice President, the Supreme Court, the Bill of Rights.
Тема уроку. Видатні американці(Prominent People of the USA). Контроль читання.
Пропоную зробити це за допомогою завдання, для виконання якого знадобиться інформація презентації "Джорж Вашингтон - перший президент Америки", яку я пропоную вашій увазі (зручно слухати з субтитрами):
Шановні учні!
Сьогодні на уроці ми попрацюємо над закріпленням понять
"Офіційні свята і святкові дати у США"
(Federal (National) Holidays and Dates in the USA).
Пропоную зробити це за допомогою тестового завдання, для виконання якого знадобляться факти з підручника і презентації, перегляд якої було запропоновано на попередньому уроці:
Для виконання завдання запишіть дату
a) the history of native Americans (the Indians);
b) the history of immigrants;
c) the history of the Irish people who came there first.
2. Federal holidays in the USA are celebrated:
a) in a particular state;
b) in all the states of America;
c) not every year.
3. Customs and traditions connected with the American holidays are:
a) similar;
b) peculiar;
c) different.
4. St. Patrick's Day is celebrated in the USA because:
a) St. Patrick is the Saint Patron of the country;
b) a lot of Irish people live in the country;
c) Saint Patrick converted the American people to Christianity.
5. Oficially Halloween in the USA:
a) is celebrated on the 31st of October;
b) is not celebrated;
c) is celebrated on the 1st of November.
6. The celebration of Father's Day was not official until:
a) 1972;
b) 1910;
c) 1909.
7. Americans often call Mother's Day;
a) Happy Mother's Day;
b) Merry Mother's Day;
c) Mother's Ring Day.
8. On January 15th Martin Luther King is remembered:
a) in church memorial services;
b) in public ceremonies;
c) both.
9. Memorial Day in the country is traditionally called:
a) Civil War Day;
b) Decoration Day;
c) Remembrance Day.
10. Independence Day in the USA:
a) is not celebrated with fireworks;
b) dates back to the 17th century;
c) is connected with the adoption of the Declaration of Independence.
11. New Year's Day in the USA is celebrated:
a) on the 1st of January;
b) on the 7th of January;
c) twice.
12. Thanksgiving Day is celebrated:
a) in many other countries except America;
b) always on the fixed day;
c) always on the fixed date.
Завдання виконайте письмово(у тестовому форматі).
Бажаю успіхів.
Тема уроку. Офіційні свята і святкові дати у США
Шановні учні! Національні дати і свята - один з найцікавіших розділів країнознавства будь-якої країни, у тому числі й США. Підручник пропонує перелік святкових і пам'ятних дат цієї країни. Прочитайте їх (впр. 2, с. 147) і письмово запишіть назви за наступними прикладами:
On the 1st of January American people celebrate New Year's Day.
New Year's Day in America is celebrated on the 1st of January (January 1).
Зверніть увагу:
- у слова celebrate (святкувати) є синонімічний термін mark (відзначати), який зазвичай використовується у випадках, коли не йдеться про святкування.
Напрклад:
День ветеранів у США відзначається 11 листопада (термін "святкується" не зовсім підходить для дати, коли увіковічується пам'ять воїнів, загиблих під час Першої світової війни). Однак ви можете використовувати ці терміни на ваш власний вибір.
У переліку, поданому у підручнику, згадуються не всі дати і свята. Пропоную переглянути презентацію і отримати додаткову інформацію.
На цьому уроці ми маємо закріпити активні слова і словосполучення тексту "Міжнародні відносини США" впр. 5, с. с. 144-145.
- foreign policy - зовнішня політика;
- the goals og the foreign policy - задачі зовнішньої політики;
- the agenda - порядок денний;
- Foteign Policy Agenda of the Department of State - зовнішньополітичний порядок денний держдепу (державного департаменту);
to build and sustain - збудувати та підтримувати;
- for the benefit ...- на благо ...
- the intrnational community - міжнародна спільнота;
- nonproliferation of nuclear technology - нерозповсюдження ядерних технологій та обладнання;
- to foster commercial interaction - посилити комерційний взаємозв'язок;
- international commodity agreements - міжнародні товарні угоди;
- expartiation - експатриація, вигнання з країни;
- both domestically and abroad - як у країні, так і за кордоном.
Також опрацюйте словник синонімів, який подано у впр. 7, с. 146.
Зверніть увагу:
- armistice - договір про припинення воєнних дій;
- prosperity - процвітання, успіх;
- an impact - вплив, дія, зіткнення;
- to plunge - пірнати, поринути, кинутись. ...
- devastation - спустошення, знищення, руйнування, ....
- rampant - нестримний, шалений.
1. Міжнародна політика США - це її взаємозв'язок з іноземними державами.
2. Офіційно зазначена мета міжнародної політики США .... - збудувати і підтримувати більш демократичний, безпечний та процвітаючий світ на благо американського народу та міжнародної спільноти.
3. Мета міжнародної політики США - нерозповсюдження ядерних технологій і ядерного обладнання.
4. Мета міжнародної політики США - охороняти американський бізнес за кордоном.
5. Міжнародна політика США є предметом широкого обговорення як у країні, так і за кордоном (у всьому світі).
6. Америка має стійкі дипломатичні відносини з Євросоюзом.
Знайдіть відповіді на запитання (с.145) у тексті (усно).
Спробуйте підібрати слова для словосполучень за змістом у поданих стовпцях:
3. the foreign policy c) world
4. prosperous d) foreign nations
5. nonproliferation (of) e) agenda
6. nuclear f) agreements
7. international commodity g) abroad
8. commercial h) relations
9. both domestically and i) nuclear technology
10. diplomatic j) interaction
11. the Department of k) hardware
Запишіть словосполучення, складені вами, з перекладом.
Роботу виконайте письмово у робочих зошитах. Запишіть дату
Шановні учні!
На цьому уроці пропоную вам узагальнити знання про одну з англомовних країн - США.
- 333 466 000 people of more than 300 nationalities (333 billion 466 thousand people);
- George Washington;
- 50 states and the Independent District of Columbia;
- Niagara Falls, Grand Canyon, Mammoth Cave, Florida Evergladers and others;
- New York, Chicago, San Francisco; the Appalachian Mountains, the Cordilleras; the Great Lakes; the Mississippi, the Missouri...;
- fast food, which is not healthy but still loved all over the world.
Спробуйте перевірити свої знання про країну, виконавши завдання: закінчити речення.
2. The capital is ... .
3. The geography of the country includes the largest... , the highest ... , the longest ... .
4. The population is ... .
5. The most interesting places in the USA are... .
6. The State knows 45 presidents, including the last, 45th one - Donald Trump.
7. The first president of America was ... .
8. The other famous presidents were ... .
9. Who doesn't know fast food, which is not ... but ... .
10 The USA is sometimes called ... because...
Д /З Прочитати текст впр. 5. с. с. 144-145, перекласти. Впр. 4, с. 144 (словникова робота, слова перекласти, правильно читати).
Бажаю успіхів.
Добрий день, шановні учні!
Сьогодні я пропоную вам проаудіювати "The Animated British History" і дізнатись про цікаві факти, пов'язані з унікальною історією цієї країни. За бажанням ви можете виписувати незнайомі слова у словник. Без сумніву, розповідь збагатить ваші знання з історії країн світу, розширить ваш загальний кругозір.
Зверніть увагу на словосполучення:
- to invade england - вторгнутись в Англію;
- to conquer England - завоювати Англію;
- to intermingle with - змішуватись з ...;
- to end Anglo-Saxon rules - покінчити з англосаксонськими правилами;
- the Danes - датчани;
- the Romans - римляни;
- the Celts - кельти;
- the feudal system - феодальна система.
Сподіваюсь, прослухана розповідь буде для вас цікавою і пізнавальною.
- UNO / UN (ООН) - United Nations Organosation (Організація Об'єднаних Націй);
Бажаю успіхів.
Не забувайте про накопиченість оцінок.
1. A woman __ (to wear) a red shirt
opened the door and smiled. 2. This product, __ (to produce) in
Ukraine, is exported all over the world. 3. She works in a bakery __ (to make)
cakes and pastries. 4. A car __ (to belong) to our boss
has been stolen. 5. Pictures __ (to paint) by this
painter are usually sold for thousands of dollars. 6. A lorry __ (to carry) beer crashed
on the motorway. 7. This is a vegetarian canteen. None
of the dishes __ (to serve) here contains pork. 8. The book __ (to write) by this
writer has been made into a film. 9. The coffee __ (to serve) here is
really tasty. 10. Have you seen those people __ (to work)
on the road? |
Свої роботи надсилайте до наступного уроку(Viber, email).
Не забувайте про накопиченість оцінок.
Наведемо приклади
створення однієї фрази з Relative Clause з двох простих, досить коротких і
пов’язаних один з одним речень:
A train goes to Manchester. It leaves from platform 3.
The train which goes to Manchester leaves from platform 3.
Поїзд йде в Манчестер.
Він відправляється з 3 платформи.
Поїзд, який йде в Манчестер, відправляється з 3 платформи.
A lady teaches us German. She lives next door.
The lady who teaches us German lives next door.
Дама викладає нам
німецьку мову. Вона живе по сусідству.
Дама, яка викладає нам німецьку мову, живе по сусідству
Як бачимо, невід’ємною складовою Relative Clause є,
перш за все, слова which, who і that.
Всі вони відповідають українському слову «який». Однак крім них Relative
Clause може вводитися словами whose (чий, у
якого), whom (якому, до якого), where (де, в
якому), when (коли), why (чому, за якими):
The guy whose laptop had been stolen called the
police.
Хлопець, у якого
вкрали ноутбук, подзвонив в поліцію.
Every summer John goes to the town where his parents
were born.
Щоліта Джон їздить в
місто, де (в якому) народилися його батьки.
Також зверніть увагу на те, що неозначений артикль a перед
іменниками train, lady, film в реченні
з Relative Clause замінюється на the, оскільки
підрядне речення доповнює зазначені іменники, роблячи їх конкретними.
Види Relative Clauses
Defining Relative Clause - визначальна частина речення
(несе основну інформацію).
Слід пам’ятати, що комами таке підрядне речення в англійській мові, на
відміну від українського, не відокремлюється:
Richard is the man who married my cousin Janet.
Річард – це той
чоловік, який одружився на моїй двоюрідній сестрі Дженет.
Non-Defining Relative Clause - уточнююча частина речення (вводить
додаткову, уточнюючу інформацію, не завжди є важдивою для висловлювання). В даному випадку підрядне речення виділяється комами:
The girl from my college, who I have never spoken to
before, asked me for help today.
Дівчина з мого
коледжу, з якої я раніше ніколи не спілкувався, попросила мене сьогодні про
допомогу.
Варто відзначити, що в деяких реченнях сполучник, який є початком Relative
Clause, може пропускатися. Щоб зрозуміти, чи можемо ми опустити which, who або that,
необхідно спочатку визначити, з чим узгоджується підрядне речення: з підметом
чи з додатком. Розглянемо 2 приклади:
The young man who lives upstairs is very friendly.
The young man (who) you met yesterday lives upstairs.
Молодий хлопчина, що
живе над нами (на поверх вище), дуже доброзичливий.
Молодий хлопчина, якого ви вчора зустріли, живе над нами (на поверх вище).
Дієприкметник теперішнього часу
Дієприкметник теперішнього часу (Present
Participle або Participle 1)
- має дві видові форми в активному та пасивному станах;
- утворюється за допомогою
додавання закінчення -ing до основи смислових дієслів або до допоміжних
дієслів to be, to have, що
вживаються з формою Participle II, якщо
цього потребує форма дієприкметника.
Tense |
Active Voice |
Passive Voice |
Participle I Indefinite |
eating |
being eaten |
Participle I Perfect |
having eaten |
having been eaten having been + Participle
II |
Неозначений дієприкметник (Indefinite
Participle 1) в активному та пасивному станах вказує на дію, що відбувається одночасно з іншою дією, вираженою дієсловом-присудком. Також цей
дієприкметник може вказувати на дію, що не залежить від певного часу взагалі
або ж її час невідомий.
· Активний стан
· While listening to his stories, Kate couldn’t help laughing. –
Слухаючи його розповіді, Кейт не могла стримати сміх.
· Пасивний стан
· Being left alone in the
house Ann didn’t know what to
do. – Енн, яку залишили одну вдома, не знала, що їй робити.
Доконаний дієприкметник (Perfect
Participle 1) в активному та пасивному станах вказує на дію, що відбулася або протікала до іншої дії, вираженої дієсловом-присудком.
· Активний стан
· Nancy and Mark, having washed their hands,
sat down at the table. – Ненсі та Марк вимили руки та сіли за стіл.
· Пасивний стан
· Having been cheated once Michael doesn’t trust anyone. – Так як Майкла вже один раз обдурили, він нікому не довіряє.
Неозначений дієприкметник вживається замість доконаного дієприкметника з дієсловами сприйняття та руху, навіть якщо дія передає значення передування іншій дії.
· to arrive – прибувати · to come – приходити · to enter – входити · to hear – чути |
· to look – дивитись · to see – бачити · to seize – схопити · to turn – повертати |
· Arriving at the hotel we could relax at last. – Коли ми приїхали в готель, ми нарешті змогли відпочити.
· Hearing someone coming Jack rushed to hide his diary. – Почувши, що хтось йде, Джек побіг ховати свій щоденник.
Ці правила дають вам можливість правильно передавати умову, дотримуючись, у свою чергу, правил умовних речень різних типів.
Щоб ця фраза була вам більш зрозумілою, нагадаю, що умова може передаватись не тільки поняттям "якщо", а ще й такими, як "доки / доти", "доти поки", що передаються в англійській мові прийменниками (сполучниками) till / until, сполучником unless - (доки не ...), сполучником as soon as - (щойно, тільки ), сполучником as long as (за умови) і прислівником / сполучником"коли" - when.
Подивіться на постер "Focus On Grammar" на с. 161 свого підручника. Приклади використання unless у ньому не згадуються, але, як на мене, їх треба розглядати як одне граматичне правило.
Зверніть увагу:
1. * прийменнк - preposition (скорочено - prep.);
* прислівник - adverb (скорочено - adv.);
* сполучник - conjunction (скорочено - cj.).
2. Until can be used in the following ways:
- as a preposition (followed by a noun):
She continued to get a salary until the end of March.
- as a conjunction (connecting two clauses):
I stayed there until he arrived.
3.Until indicates when something will happen, begin or end.
Till means the same thing as until.
Till is not an abbreviation of until - it's actually older than until.
- to ensure smb. -
- to accept smth. (a rule, an agreement, an invitatin ...) -
- to strive to achieve smth. -
- renewal of smth. (peaceful relatins, cooperatin ... ) -
- intelligence -
- non-violance -
З текстом впр. 4, с. 159 ми будемо працювати додатково, якщо впораємось із завданнями теми вчасно.
А зараз перегляньте завдання впр. 6, с. 161. Ми маємо з'єднати частини колонок, щоб отримати корисні поради для випускників.
Я допоможу вам скласти речення (у тестовому форматі), а вам треба записати речення повністю. Треба також їх перекласти (усно).
EIT (External Independent Testing) - ЗНО (Незалежне Зовнішнє Оцінювання).
Ex. 6, p. 161
1 b.
2 a.
3 f.
4 c.
5 d.
6 e.
7 i.
8 g.
9 h.
Зверніть увагу на переклад наступного:
- успішні результати іспитів -
- можливість продовжувати своє навчання -
- почати вчитися заздалегідь -
- скласти розклад для повторення -
- їсти здорову їжу -
- успішно скласти ЗНО -
- дотримуватись правил -
- почати нову сторінку свого життя.
Виконайте також вправу, яку я розміщую зараз у конспекті цього уроку. Ця вправа на закрівплення правил прямої і непрямої мови (Direct and indirect Speech).
Тема уроку. Cultural Relations of Ukraine (Культурні відносини України)
Урок комунікативної граматики
Present participle (Simple) and Past Participle as Adjectives
(дієприкметник І і дієприкметник ІІ у ролі прикметника)
Present Participle Perfect а також Participle I Simple у ролі обставини ми будемо вивчати окремо, оскільки він виконує роль обставини в англійському реченні.
20.03.2020 П'ятниця
Урок № 91( ущільнення уроків № 101 - 102 за календарним планом в 11-Б класі)
Урок № 46 (ущільнення уроків №50 - 51 в 11-А класі)
Тема уроку. Cultural Relations of Ukraine (Культурні відносини України) Шановні учні!
Сподіваюсь, що ви прочитали івиконали тестове завдання до тексту впр.5, с.с.139-140.Давайте звіримо тестові відповіді
1. began
2. were established
3. was opened
4. was concluded
5. endeavours
6. have acquainted
7. has favoured
8. are
9. continues
10. to present.
Подані варіанти допоможуть вам під час перекладу і повнішого розуміння змісту тексту.
А зараз перегляньте завдання вправи 7, с. 140.
Пропоную скласти речення, що допомагають детальніше описати культурні відносини України і Великої Британії. Можливі декілька варіантів для одного підмета.
e.g. Cultural relations between the UK and Ukraine are developing impetuously. - Культурні відносини між Британією та Україною стрімко розвиваються.
Cultural relations between the UK and Ukraine help two nations learn more about each other. -
Культурні відносини між Британією та Україною допомагають двом народам дізнаватись більше один про одного.
Зверніть увагу
Будуючи речення, не забувайте визначати однину або множину підмета, щоб узгодити його з присудком.
e.g. The British Council help ... - цей присудок використати неможливо, оскільки це не 3 особа однини.
Свої варіанти запишіть у робочі зошити. Напишіть дату
Friday, the twentieth of March
Під час роботи з текстами ми зустрічаємо термін international у значній кількості словосполучень:
international - projects, cooperation, agreements, community, relations, arena, organisations, programs, agencies, integration...
Бажаю успіхів. Наступний урок - 23.03.2020.
23 03. 2020 Понеділок
Урок № 92 (ущільнення уроків №103 - 104 за календарним планом у 11-Б класі)
24. 03. 2020 Вівторок
Урок № 47 (№ 52 за календарним планом у 11-А класі)
Тема уроку. Сполучені Штати Америки на карті світу. (Розділ 1)
Шановні учні!
На цьому уроці пропоную вам узагальнити знання про одну з англомовних країн - США. У попередніх класах ми неодноразово повертались до цієї країнознавчої теми, текст вправи 2, с.с. 143 - 144 нагадає нам про них. Перед читанням тексту спробуйте відповісти на запитання впр. 1, с. 143. Дати змістовні відповіді вам допоможуть мої підказки, які ви маєте розподілити по свої відповідях самостійно:
- 333 466 000 people of more than 300 nationalities (333 billion 466 thousand people);
- George Washington;
- 50 states and the Independent District of Columbia;
- Niagara Falls, Grand Canyon, Mammoth Cave, Florida Evergladers and others;
- New York, Chicago, San Francisco; the Appalachian Mountains, the Cordillera; the Great Lakes; the Mississippi, the Missouri...;
- fast food, which is not healthy but still loved all over the world.
Спробуйте перевірити свої знання про країну, виконавши завдання: закінчити речення.
2. The capital is ... .
3. the geography of the country includes thelargest... , the highest ... , the longest ... .
4. The population is ... .
5. The most interesting places in the USA are... .
6. The State knows 45 presidents, including the last, 45th one - Donald Trump.
7. The first president of America was ... .
8. The other famous presidents were ... .
9. Who doesn't know fast food, which is not ... but ... .
10 the USA is sometimes called ... because...
Пропоную також знайти відповіді на запитання до тексту впр.5, с.с. 144 - 145 про міжнародні відносини США.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 24. 03. 2020
24.03. 2020 Вівторок
Урок № 93 ( ущільнення уроків № 105 - 106 за календарним планом)
25. 03. 2020 (Модуль № 53 - 54) Середа
Урок № 48 (№ 53 за календарним плано у 11-А класі)
Тема уроку. Географічний екскурс до США. Ознайомлення з активними ЛО теми
"Gateway To the USA"
Шановні учні .
Ми продовжуємо наш географічний екскурс по англомовним країнам. Згадаємо всі факти, які ми вивчали у попередні роки про сполучені Штати Америки.
Дивись урок № 92.
Пропоную вам виконати тестові завдання за даним посиланням. Відповіді нагадають вам про традиції ті звичаї народу Америки.
https://www.englisch-hilfen.de/en/quiz/usa1/index.php.
Чекаю на зворотній зв'язок щодо виконаного завдання.
Відповіді ідсилайте на мій Viber (050 042 65 44) або на мою електронну адресу 21olena11@gmail.com
Не забувайте про накопиченість оцінок.
Сподіваюсь. ви змогли також продовжити речення, запропоновані на попередньому уроці.
Для наступного уроку вам знадобиться словник вправи 4. с. 144. Ми будемо аналізувати міжнародні відносини США.
Д/З - Впр. 4, с. 144 (словникова робота. слова вивчити)
Бажаю успіхів. Наступний урок - 26. 03. 2020 - 11-Б клас, 25. 03. 2020 - 11-А клас.
Урок № 94 (№ 107 за календарним планом)
25. 03. 2020 11-А Середа
Урок № 48 (№ 54 за календарним планом у)
Тема уроку. Зовнішня політика США (the Foreign Policy of the United States of America)
На цьому кроці пропоную прочитати текст "Зовнішня політика США" (впр. 5. с.с. 144 - 145). Для полегшення перекладу зверніть увагу на наступні слова (словосполучення):
- foreign policy - зовнішня політика;
- the goals og the foreign policy - задачі зовнішньої політики;
- the agenda - порядок денний;
- Foteign Policy Agenda of the Department of State - зовнішньополітичний порядок денний держдепу (державного департаменту);
to build and sustain - збудувати та підтримувати;
- for the benefit ...- на благо ...
- the intrnational community - міжнародна спільнота;
- nonproliferation of nuclear technology - нерозповсюдження ядерних технологій та обладнання;
- to foster commercial interaction - посилити комерційний взаємозв'язок;
- international commodity agreements - міжнародні товарні угоди;
- expartiation - експатриація, вигнання з країни;
- both domestically and abroad - як у країні, так і за кордоном.
Також опрацюйте словник синонімів, який подано у впр. 7, с. 146.
Зверніть увагу:
- armistice - договір про припинення воєнних дій;
- prosperity - процвітання, успіх;
- an impact - вплив, дія, зіткнення;
- to plunge - пірнати, поринути, кинутись. ...
- devastation - спустошення, знищення. руйнування, ....
- rampant - нестримний. шалений.
Для закріплення активних ЛО тексту та синонімів зробіть переклад наступних речень (письмово у робочих зошитах):
1. Минулого тижня країни підписали договір про тимчасове припинення военних дій. ( to sign - signed - signed - підписувати)
2. Мета внутрішньої (domestic) і зовнішньої політики України - добробут(wealth) і процвітання людей.
3. Вони хотіли уникнути (senseless) зіткнення.
4. Результатом будь-якої війни є спустошення і занепад (decay).
Роботу виконайте письмово у робочих зошитах .запишіть дату
07. 04. 2020 в 11-А класі (після канікул)
06. 04. 2020 Понеділок
Урок № 96 (урок №109 за календарним планом в 11-Б класі)
Тема уроку. Офіційні свята і святкові дати у США
Шановні учні! Національні дати і свята - один з найцікавіших розділів країнознавства будь-якої країни, у тому числі й США. Підручник пропонує перелік святкових і пам'ятних дат цієї країни. Прочитайте їх і письмово запишіть назви за наступними прикладами:
On the 1st of January American people celebrate New Year's Day.
New Year's Day in America is celebrated on the 1st of January (January 1).
Зверніть увагу:
- у слова celebrate (святкувати) є синонімічний термін mark (відзначати), який зазвичай використовується у випадках, коли не йдеться про святкування.
Напрклад:
День ветеранів у США відзначається 11 листопада (термін "святкується" не зовсім підходить для дати, коли увіковічується пам'ять воїнів, загиблих під час Першої світової війни). Однак ви можете використовувати ці терміни на ваш власний вибір.
У переліку, поданому у підручнику, згадуються не всі дати і свята. Пропоную переглянути презентацію і отримати додаткову інформацію.Holidays in the USA
Для письмової роботи у класі запишіть дату
Д/З Прочитайте текст "Про це цікаво дізнатися" про виконавців національного гімну США (впр. 3, с.с. 147- 148).
Дайте письмово відповіді на запитання:
1. Whose music (melody) has been used more than any song in national anthems of different countries? (the national anthem - національний гімн)
2. Who was the first American singer to make a blues record of the American anthem ?
3. Who was the first woman-singer to earn a Grammy Award?
4. When was invented the long-playing record (LP) of the song? Whom was it invented?
Бажаю успіхів. Наступний урок - 07. 04. 2020
07. 04. 2020 Вівторок
Урок № 97 (№110 за календарним планом) 11-Б
Урок № 49 (№ 55 за календарним планом ) 11-А
Тема уроку. Офіційні світа і святкові дати у США
Шановні учні!
Сьогодні на уроці ми попрацюємо над закріпленням понять
"Офіційні свята і святкові дати у США"
(Federal (International) Holidays and Dates in the USA).
Пропоную зробити це за допомогою тестового завдання, для виконання якого знадобляться факти з підручника і презентації, перегляд якої було запропоновано на попередньому уроці:
1. The history of America is:
a) the history of native Americans (the Indians);
b) the history of immigrants;
c) the history of the Irish people who came there first.
2. All the holidays (federal and special) in the USA are celebrated:
a) in a particular country (state);
b) worldwide (in all the states of America);
c) not every year.
3. Customs and traditions connected with the American holidays are:
a) similar;
b) peculiar;
c) different.
4. St. Patrick's Day is celebrated in the USA because:
a) St. Patrick is the Saint Patron of the country;
b) a lot of Irish people live in the country;
c) Saint Patrick converted the American people to Christianity.
5. Oficially Halloween in the USA:
a) is celebrated on the 31st of October;
b) is not celebrated;
c) is celebrated on the 1st of November.
6. The celebration of Father's Day was not official until"
a) 1972;
b) 1910;
c) 1909.
7. Americans often call Mother's Day;
a) Happy Mother's Day;
b) Merry Mother's Day;
c) Mother's Ring Day.
8. On january 15th Martin Luther King is remembered only in:
a) church memorial services;
b) public ceremonies;
c) both.
9. Memorial Day in the country is traditionally called:
a) Civil War Day;
b) Remembrance Day;
c) Decoration Day.
10. Independence Day in the USA:
a) is not celebrated with fireworks;
b) dates back to the 17th century;
c) is connected with the adoption of the Declaration of Independence.
11. New Year's Day in the USA is celebrated:
a) on the 1st of January;
b) on the 7th of January;
c) twice.
12. Thanksgiving Day is celebrated:
a) in many other countries except America;
b) always on the fixed day;
c) always on the fixed date.
Завдання виконайте письмово. Надіслати треба до наступного уроку.
Д/З
Випишіть слова з тестового завдання, переклад яких ви дізнавались зі словника. Зробіть словникову роботу. Слова вивчити.
Бажаю успіхів. Наступний крок - 09.04. 2020 (11-Б)
08. 04. 2020 (11-А)
09. 04. 2020
Урок № 98 (№111 за календарним планом) 11-Б Четвер
08. 04. 2020
Урок № 50 (№ 56 за календарним планом) 11-А Середа
Тема уроку. Офіційні світа і святкові дати у США
Шановні учні!
Пропоную вашій увазі аудіопрезентацію на тему
Federal (International) Holidays and Dates in the USA.
Перегляньте її. Впевнена, що загалом вона буде для вас зрозумілою. У відео ви почуєте активні слова і словосполучення, які ми використовували на попередньому уроці.
Після перегляду напишіть про те, що ви побачили і почули, своєю рідною мовою.
Роботи прошу надіслати до кінця тижня.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 10. 04. 2020 ( 11-Б клас)
14. 04. 2020 (11-А клас)
Щоб подивитись аудіопрезентацію, натисніть на розміщене нижще посилання: https://www.youtube.com/watch?v=DHIeB9gdC8o&t=5s
10. 04. 2020 11-Б П'ятниця
Урок № 99 (№112 за календарним планом)
Тема уроку. Велика Британія на карті світу (Розділ 2)
Шановні учні!
У попередньому розділі теми ви познайомились з географічним положенням США, використовуючи англійську мову, активізували географічний словник. Сьогодні ми спробуємо запевнитись у тому, наскільки ці слова є активними географічними термінами, під час читання тексту "Gateway to Great Britain". Під час читання тексту зверніть увагу на слова in bold type
і згадайте, у яких висловлюваннях ви зустрічали їх під час читання запитань впр. 1, с. 143 і тексту "" впр. 2, с.с.143 - 144.
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (the UK) occupies the British Isles and consists of 4 parts: England, Wales, Scotland and Northern Ireland. The country has the population of 60 million people within the land area of 244 thousand square kilometers. The isles are washed by the Atlantic Ocean in the north and in the west and by the English Channel in the south. The UK is separated from continental Europe by the North Sea. Great Britain is separated from Northern Ireland by the Irish Sea and the English Channel.
- mild (climate) - м'який (клімат);
- changable (weather) - мінлива (погода);
- flow (about the river) - протікати, текти (про річку);
- topic (for discussion) - тема (для обговорення);
- is ruled by the Prime Minister - управляється Прем'єр - Міністром;
- the House of Lords and the House of Commons - Палата Лордів і Палата Громад;
- aircraft equipment - авіаційне обладнання;
- chief industries - головні галузі промисловості;
- to merge in ...- змішуватись, поєднуватись;
- deep fried cod - смажена тріска (риба, яка найчастіше подається до столу у
Великій Британії);
- haddock (fish) - пікша (риба сімейства тріскових);
- French fries - смажена картопля фрі.
За бажанням запишіть текст (тему) у словники. Слова вивчити.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13. 04. 2020
14. 04. 2020 Вівторок
Урок № 101 (№114 за календарним планом в 11-Б класі)
Урок № 51 (№58 за календарним планом в 11-А класі)
Тема уроку. Велика Британія. Від минулого до сьогодення.
Контроль читання
Завдання. Прочитати текст "Suggested Answer" (впр. 7, с. 153) і зробити письмовий переклад прочитаного.
Шановні учні!
Перед виконанням завдання ще раз перегляньте словник попереднього уроку - слова і словосполучення допоможуть зрозуміти зміст тексту точніше. Завдання виконуйте на окремих аркушах, аркуші зберігайте у зошитах. Запишіть дату і завдання:
Завдання можна надсилати на мій email або Viber до кінця робочого дня.
Д/З
Прочитати текст "Політична структура США". наведений нижче. Перекласти усно. За необхідністю зробити словникову роботу.
******************************************************************************
15. 04. 2020 (11-А клас)
Урок № 53 11-А (№ 59 за календарним планом)
Тема уроку. Освіта - шлях до успіху.
Добрий день, учні!
Сьогодні ми почали вивчати нову тему - "Education".
Давайте спробуємо активізувати активний словник теми, використовуючи слова і словосполучення, вивчені у попередніх класах. Пропоную словниковий ланцюжок теми:
FOREIGN LANGUAGES → one of the most widely spoken languages.....
Прочитайте текст, зробіть переклад, виконайте тестове завдання після тексту (усно).Словниковий ланцюжок надіслати для перевірки.
Завдання можна надсилати на мій email або Viber до наступного уроку.
22. 04. 2020 в 11-А класі
23. 04. 2020 11-Б клас Четвер
Урок № 105 (№119 за календарним планом)
22. 04. 2020 11-А клас Середа
Урок № 54 (№60 за календарним планом)
Тема уроку. Про важливість вивчення іноземних мов.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмову про важливімть володіння інземними мовами, зокрема англійською.
Спробуємо знайти у тексті "Why to Learn English?" (впр. 6, с. с. 155-157)10 основних причин, чому сьогодні молодим людям важливо мати у своєму арсеналі одну або навіть деілька іноземних мов, англійську обов'язково. Для цього треба закінчити наступні речення (можливі зміни у стані дієслова):
1. The knowlesge of one or more foreign languages is included into ... .
2. Englis is spoken in ... .
3. About 50 countris in the world have English as ... .
4. English is the official language of ... .
5. Around 1,1 billion people speak English worldwide as ... .
6. If you speak English, you will not have to worry about ...
7. If you speak fluent English, you will have more possibilities to ... .
8. English skills are desirable when you ... .
9. Your knowledge of English may be handy in .... , for ... .
10. English is not only ... , but the language of ... .
Для виконання завдання запишіть дату
* Learning (knowing) English is important because it gives us (you) an opportunity to ...
* Having fluent English it's easy to ... .
Пропоную також переглянути невеличку відеопрезентацію, яка запевнить кожного з вас у тому, що знання англійської мови сьогодні - це престижно, сучасно, цікаво і перспективно.
Це - шлях до успіху в житті! (English Opens the Door to Your Better Life!)
Намагайтесь повторювати і перекладати реченя, наскільки це для вас можливо!
Натисніть на посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=4sHX3MiPGFc
Д /З
Зробити конспект за постером, запропонованим на уроці.
Зробити словникову роботу за впр. 3. с. 158.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 24. 04. 2020 в 11-Б класі
28. 04. 2020 в 11-А класі
24. 04. 2020 11-Б П'ятниця
Урок № 106 (№120 за календарним планом)
Тема уроку. Підготовка до іспитів.
Добрий день, учні!
Як альтернативу змісту сьогоднішнього уроку пропоную вам розглянути поради з питань підготовки до іспитів, оскільки ви дуже скоро маєте пройти це нелегке випробування. Сподіваюсь, ви опрацювали словник впр. 3, с. 158. Прервірте себе ще раз за допомогою перекладу, розміщеному на полях підручника (с. с. 158 - 159). Актуальними для обговорення цієї теми можуть стати такі слова і словосполучення (я назову їх у хаотичному порядку, а ви знайдіть варіанти перекладу):
- to ensure smb. -
- to accept smth. (a rule, an agreement, an invitatin ...) -
- to strive to achieve smth. -
- renewal of smth. (peaceful relatins, cooperatin ... ) -
- intelligence -
- non-violance -
З текстом впр. 4, с. 159 ми будемо працювати додатково, якщо впораємось із завданнями теми вчасно.
А зараз перегляньте завдання впр. 6, с. 161. Ми маємо з'єднати частини колонок, щоб отримати корисні поради для випускників (є одне запитання, утворити яке ми зможемо без проблем).
Я допоможу вам скласти речення (у тестовому форматі), а вам треба записати речення повністю. Треба також їх перекласти (усно). У деяких реченнях можливі альтернативні варіанти - все залежить від того, що для вас важливіше. Зверніть увагу на абревіатуру
EIT (External Independent Testing) - ЗНО (Незалежне Зовнішнє Оцінювання).
Ex. 6, p. 161
1 b.
2 a.
3 f.
4 c.
5 d.
6 e.
7 i.
8 g.
9 h.
Перекладайте речення з варіантом, з яким ви більше згодні.
Також зробіть письмовий переклад наступного:
- успішні результати іспитів -
- можливість продовжувати своє навчання -
- почати вчитися заздалегідь -
- скласти розклад для повторення -
- їсти здорову їжу -
- успішно скласти ЗНО -
- дотримуватись правил -
- почати нову сторінку свого життя.
Для виконання завдання запишіть дату
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27. 04. 2020
27. 04. 2020 11-Б Понеділок
Урок № 107 (№ 121 за календарним плануванням)
Тема уроку. Граматичний куточок.
Використання слів TILL, UNTIL, WHEN у складних (складнопідрядних) реченнях.
Добрий день, учні!
Сьогодні нам необхідно активізувати використання слів TILL, UNTIL, WHEN у складних (складнопідрядних) реченнях.
Ці правила дають вам можливість правильно передавати умову, дотримуючись, у свою чергу, правил умовних речень різних типів.
Щоб ця фраза була вам більш зрозумілою, нагадаю, що умова може передаватись не тільки поняттям "якщо", а ще й такими, як "доки / доти", "доти поки", що передаються в англійській мові прийменниками (сполучниками) till / until, сполучником unless - (доки не ...), сполучником as soon as - (щойно, тільки ), сполучником as long as (за умови) і прислівником / сполучником"коли" - when.
Подивіться на постер "Focus On Grammar" на с. 161 свого підручника. Приклади використання unless у ньому не згадуються, але як на мене, їх треба розглядати як одне граматичне правило.
Зверніть увагу:
1. * прийменнк - preposition (скорочено - prep.);
* прислівник - adverb (скорочено - adv.);
* сполучник - conjunction (скорочено - cj.).
2. Until can be used in the following ways:
- as a preposition (followed by a noun):
She continued to get a salary until the end of March.
- as a conjunction (connecting two clauses):
I stayed there until he arrived.
3.Until indicates when something will happen, begin or end.
Till means the same thing as until.
Till is not an abbreviation of until - it's actually older than until.
4.
Правила вивчити.
28. 04. 2020 Вівторок
Урок № 108 11-Б (№122 за календарним плануванням)
Урок № 55 11-А (№61 за календарним плануванням)
Тема уроку. Тема уроку. Граматичний куточок.
Використання слів TILL, UNTIL, WHEN у складних (складнопідрядних) реченнях. Вітаю всіх!
Учнів 11-А класу прошу спочатку преглянути конспект уроку для 11-Б класу за понеділок
(27. 04. 2020), де наведено приклади використання вказаних сполучників, а потім приєднатись до учнів 11-Б класу (до сьогоднішнього уроку).
ІІ. Choose the best variant:
30. 04. 2020 в 11-Б класі.
29. 04. 2020 11-А Середа
Урок № 56 (№62 за календарним плануванням)
30. 04. 2020 11-Б Четвер
Урок № 109 (ущільнення уроків № 123 - 124 за календарним плануванням)
Тема уроку. Ключ до успішної здачі іспитів.
Добрий день, учні!
Сьогоднішній урок англійської мови дає вам можливість подолати стресові ситуації під час підготовки до випускних іспитів і скласти свої власні траєкторії роботи під час підготовки до цього нелегкого випробування.
1. Учням 11-А класу пропоную одразу переглянути конспект уроку для 11-Б класу
№ 106 від 24. 02. 2020 і виконати впрау 6, с. 161 за вказаним зразком.
2. Учням 11-А і 11-Б класів тепер треба прочитати текст - лист впр. 7, с. 162 і дати відповіді на запитання:
1) Why does school play the most important educational role in the life of any person?
2) What is the main purpose of education?
3) Do some school subjects cause stress?
4) What ways can stress influence your life?
5) Is it possible to avoid stress before exams?
6) Why is it important to start studying ahead of time?
7) Why is it important to make a timetable during your preparational period?
8) Why is it important to take care of yourself and eat healthy food?
9) How can your friends help you to prepare for exams?
10) Do you think the rules described in this letter will help you to avoid stress and achieve success?
Для виконання завдання запишіть дату
У словниках складіть перелік корисних порад "The List of Useful Tips - HOW TO AVOID STRESS AND PREPARE FOR EIT WELL", використовуючи зміст тексту.
Пропоную почати так:
To avoid stress and pass your EIT Exams successfully it is important:
- to plan your day;
- to make a revision timetable;
..........
Пункти свого "плану" ви можете розташовувати згідно зі ступенем значущості власне для кожного з вас.
Відповіді на запитання і конспект у словнику можна надсилати на мій email або Viber до наступного уроку.
Прошу також надіслати виконане тестове завдання уроку за 28. 04. 2020
Бажаю успіхів. Наступний урок - 04. 05. 2020 11-Б клас.
- 05. 05. 2020 11-А клас.
04. 05. 2020 Понеділок
Урок № 110 (№ 125 за календарним плануванням) 11-Б
Тема уроку.
Добрий день, учні!
Продовжуємо засвоювати й активізівати слова і словосполучення теми
"Освіта - шлях до успіху" (Education Is the Door to Success).
Важливий елемент цієї розмови - позитивний настрій. Для того, щоб підготуватись до обговорення цього питання (на наступному уроці), треба попрацювати з ЛО вправ 2, 3, с. 164, а потім прочитати і перекласти речення впр. 4, с. 165.
Виконайте ці завдання усно, за необхідністю запишіть слова у словник, потренуйтесь у вимові за допомогою транскрипції - і можна вважати, що на наступному уроці ви дасте змістовні відповіді, можливо це будуть корисні поради вашим однокласникам.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 05. 05. 2020
06. 05. 2020 11-А Середа
Урок № 58 (№ 64 за календарним плануванням)
07. 05. 2020 11-Б Четвер
Урок № 112 (№ 127 за календарним плануванням)
Тема уроку. Освіта - шлях до майбутнього (Граматичний куточок)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви маєте повторити правила використання граматичних часів англійської мови (активний і пасивний стан).На попередніх уроках ми неодноразово повторювали формули граматичних часів активного і пасивного стану.
Після опрацювання таблиць, які я розміщую на блозі, маємо згадати, що дієслова можуть також використовуватись у неозначених формах (інфінитив - the Infinitive, герундій - the Gerund і дієприкметники - Participle I, Participle II). Ці поняття вам знадобляться під час роботи над текстом впр. 9, с. с. 167 - 168 (For Better Or Worse).
З тестової таблиці після тексту ви повинні обрати правильний варійнт граматичного часу дієслова. Прочитайте тексті виконайте післятекстове завдання (усно).
Проаналізуйте обраний вами варіант.
08. 05. 2020 11-Б П'ятниця
Урок №113 (№128 за календарним плануванням)
Тема уроку. Світ професій.
Добрий день, учні!
Ваш шкільний курс англійської мови доходить кінця.
Традиційно він закінчується темою
"Світ професій - робота для подальшого життя" (Jobs For Life).
Впевнена, назви професій (галузей діяльності), перераховані у впр. 3, с. с. 169 - 170, вам усім добре відомі, ви знаєте переклад слів ( спробуйте просто зараз у цьому запевнитись).
Можливі утруднення з перекладом наступних слів
a jeweller - ювелір;
a make-up artist - візажист;
temporary - тимчасовий працівник;
a stuntman - каскадер;
a delivery man - кур'єр;
a baby minder - няня;
a personal assistant - помічник.
Світ професій дійсно різноманітний. Можливо, щось, обране вами, буде просто роботою, яка буде приносити вам фінансовий дохід і радість у житті.
А які ж почуття, враження пов'язані з тією чи іншою роботою? Які якості потребує кожна з них? На ці питання варто звертати увагу, особливо вам, молодим, щоб не було розчарувань від поспішних рішень.
Якщо ці питання обговорювати англійською мовою, треба згадати групи прикметників "Якості" - Qualities і "Почуття /Враження" - Feelings and Emotions.
Протягом уроку виконайте наступні завдання:
- з впр. 4. с. 170 і впр. 7, с. 171 виберіть прикметники - якості, необхідні для тієї чи іншої роботи. наприклад:
profound, determined ... (письмово);
- виконайте впр. 5. с. с. 170 - 171 ( з'єднати прикметникі - почуття /враження людини, наприклад:
bored - feeling tired when you have lost interest in something or somebody.
Слова треба вивчити.
Для виконання письмового завдання запишіть дату
12. 05. 2020 Вівторок
Урок № 114 (ущільнення уроків №129 - 130 за календарним планом) 11-Б
Урок № 59 (№ 65 закалендарним планом) 11-А
Тема. уроку. Професії і якості, яких вони потребують.
Контроль говоріння
Добрий день, учні!
Сьогодні ми маємо об'єднати поняття "Якості людини" і "Якості, необхідні майбутньому фахівцю", що зробить можливим дати своїм однокласникам (товаришам) поради щодо майбутнього вибору. - Those will be your pieces of advice to your classmates and friends as for their professional choice.
Протягом уроку ви маєте переглянути фрази підстановчих таблиць на с. 172
і запитання впр. 11, с. 173, щоб скласти свої поради з цього питання. Висловлювання треба записати у словник (ІІ частину словника), а потім презентувати розповідь у формі усного висловлюапння. Таким чином ви продемонструєте свої уміння робити усне висловлювання на задану тему. Оцінюватись ваша відповідь буде як контроль говоріння.
За бажанням пропоную почати свої висловлювання наступними фразами - відповідями на запитання впр. 11, с. 173 (але можливий ваш власний варіант відповіді):
Is it necessary to be the maker of your own fortune?
Of course, it is. a lot of things depend on the way you build your future career.
First of all, successful carrer needs deep knowledge and skills necessary for a certain job.
But it is necessary to be realistic about your interests and abilities.
For example, if you want to work with with people, you should have profound knowledge of subjects and the ability to explain.
then you could be a teacher, a police officer, a judge and the like. ...........
(Далі ви продовжуєте власну розповідь - пораду).
Свої відповіді ви маєте записати на диктофон і надіслати для оцінювання.
Надішліть також конспект свого висловлювання.
Д /З
Прочитати текст на с. 207 (Dive 31) і перекласти його.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13. 05. 2020 11-А
14. 05. 2020 11-Б
13. 05. 2020 11-А Середа
Урок № 60 (№ 66 за календарним плануванням)
14. 05. 2020 11-Б Четвер
Урок № 115 (№ 131 за календарним плануванням)
Тема уроку. Узгодження часів (Граматичний куточок)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви маєте повторити правила узгодження часів англійської мови.
Давайте згадаємо, що:
- узгодження часів має місце в англійській мов під час переходу прямої мови у пепряму у випадках, коли слова автора є у минулому часі.
e. g.
He said, "I dream of the engineering profession". - Present Simple
He said that he dreamt of the engineering profession. - Past Simple
- під час узгодження часів відбуваються наступні зміни:
А ці домашні роботи вам треба кудись відправляти ?(Бусарева Анастасія 11-Б)
ОтветитьУдалитьВідповіді ідсилайте на мій Wiber (050 042 65 44) або на мою електронну адресу 21olena11@gmail.com
УдалитьНе забувайте про накопиченість оцінок.