Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.
Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Бондар Вікторію, Хомазюк Мілену, Ярош Еліну, Голубова Сашу, Корнілова Віктора, Полоус Лізу, Филь Машу, Жужму Влада за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. Вони знадобляться вам у 9 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!
Ми продовжуємо розмови на країнознавчу тематику.
Сьогодні ми поговоримо про Україну. Впевнена, ви без утруднень впораєтесь із перекладом тексту впр. 4. с. 141"Сім чудес України" (Sevsn Wonders of Ukraine), адже ви знайомились з ними і у попередніх класах на уроках англійської мови. Просто у тексті 8 класу фактів про історичні, архітектурні й природні пам'ятки трішки більше. Розглянемо активний словничок тексту:
* a fortress - фортеця;
* a castle - замок;
* a canyon - каньйон (глибока ущелина; долина між кручами, вимита річкою);
* a cave - печера;
* embroidery - вишивка;
* jewellery - ювелірні прикраси;
* herbs - трави, рослини;
* medieval - середньовічний;
* to survive - виживати;
* a fortification - фортифікація, укріплення;
* a crossroads - торгове перехрестя;
* a settlement - поселення.
Прочитайте текст, перекладіть його усно. Випишіть слова і словосполучення, які вважаєте зпа потрібне.
Можна доповнити цей конспект наступними опорними таблицями
1I can’t find my keys .
2‘What did you have to drink?’ ‘I didn’t drink ; only water.’
3 was at the party; all our friends and family were there.
4‘Did you see interesting at the party?’ ‘. Only boring people.’
5 robbed a bank yesterday. They took a lot of money.
6The police think the robber is hiding in the neighbourhood.
7‘Have you eaten ?’ ‘. I’m very hungry.’
8Can I stay here tonight? I have to go.’
9I think bad has happened, because there are police officers .
10 is big in New York; the streets, the buildings, the cars, even the hamburgers.
Д /З
Класну роботу можна надсилати на мій Viber або email.
Тема уроку. Країна Велика Британія на карті Європи. Контроль письма.
Добрий день, діти!
У першій половині уроку ви маєте прочитати текст впр. 2, с. с. 131 - 132 "The Land of Great Britain" (Країна Велика Британія). Перед читанням тексту зверніть увагу на географічні назви, які використовуються в тексті.
Для цього дієслова у запитаннях, які ви перекладете англійською, треба буде ставити у необхідний час і стан.
На кожному уроці ми приділяємо увагу цьому питанню.
Сьогодні такий аналіз ми зробимо на прикладі впр. 7, с. 130.
Запишіть дату
проаналізуйте обраний час (Present Simple, Past Simple, Present Continuous, Past Continuous, Present Perfect, Future Simple) і стан дієслова (Active /Passive):
1. ... have visited ..., have never been (to) ... .
2. ... does ....consist of?
3. ... was reading ...., came.
4. ... will have .... .
5. ... is going to be / will be ... .
6. ... listens (to) ... .
Як бачимо, дієслів у пасивному стані не використано.
1. The UK is situated ... a) near the ocean;
b) on islands;
c) in the southern part of Europe;
d) in the western part of Europe.
2. The island of Great Britain consists of ...
a) four parts;
b) five parts;
c) three parts;
d) seven parts.
3. The UK consists of ...
a) England, Scotland, Wales and Ireland;
b) England, Scotland and Wales;
c) England, Scotland, Wales and Northern Ireland;
d) England, Scotland, Wales and the Irish Republic.
4. Scotland is situated ...
a) in the south of Great Britain;
b) in the west of Great Britain;
c) in the east of Great Britain;
d) in the north of Great Britain. 5. Great Britain is separated from the continent by
...
a) the North Sea and the Atlantic Ocean;
b) the Black Sea and the English Channel;
c) the North Sea and the North Channel;
d) the North Sea, the English Channel and the
Strait of Dover.
6. Great Britain is surrounded by ...
a) rivers on all sides;
b) mountains on all sides;
c) seas and oceans on all sides;
d) oceans on all sides.
|
7. The capital of the UK is ... a) Birmingham;
b) Cardiff;
c) London;
d) Dublin.
8. The longest river in England is ...
a) the Thames;
b) the Severn;
c) the Clyde;
d) the Avon.
9. The highest mountain (mountains) in the country
is (are) ...
a) Ben Nevis;
b) the Grampian Mountains;
c) the Pennines;
d) the Cambrian Mountains. 10.The most beautiful lake in Scotland is ..
a) Loch Ness;
b) Loch Lomond;
c) Lake Lomond;
d) Lake Ness.
11. The climate of Great Britain is mild thanks to
... a) the Gulf of Mexico;
b) the English Channel;
c) the Gulf Stream;
d) the Irish Sea. 12. The National Flag of the UK is made of ...
a) one cross;
b) two crosses;
c) three crosses;
d) four crosses.
|
Погода у Великій Британії.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо дізнаватись про життя людей у різних країнах. Думаю, кожному, хто вивчає життя народів Всесвіту, було б цікаво дізнатись про географічні особливості певної країни, клімат, погоду, природу, тваринний і рослинний світ тощо. Тому сьогодні поговоримо про погоду, зокрема клімат і погоду Великої Британії.
Для цього на деякий час уявимо себе синоптиками, які мають знати такі "професіональні" терміни, як (після уроку записати нові слова розділу "Climate and Weather" з транскрипцією):
* weather conditions - погодні умови;
* climate - клімат;
* meteorologist - метеоролог;
* sunshine - сонячне світло;
* rainfall - злива, сильний дощ;
* wind speed - швидкість вітру;
* wind direction - напрямок вітру;
* (weather) forecast - прогноз погоди;
* atmosphere - атмосфера;
* temperature (of the air) - температура повітря;
* temperate - помірний (про клімат); * wet - вологий;
* mild - м'який;
* moisture - волога, вологість.
* above zero - вище нуля;
* below zero - нижче нуля.
У тексті, який ви маєте сьогодні прочитати, зустрічаються поняття, пов'язані зі сторонами світу. Подивіться на зображення компасу на с. 128, прочитайте назви сторін світу (повні й скорочені), зробіть конспект (з малюнком) у другій частині словника.
Прочитайте також, як можна використовувати прийменники зі сторонами світу (Grammar Lab), с. 128:
- in the north / in the north-west / in the north-east
на півночі / на північному заході / на північному сході;
- in the south / in the south-west / in the south-east
на півдні / на північному заході / на північному сході;
- to the north of / to the north-west of / to the north-east of
на північ від / на північний захід від / на північний схід від ... ;
- to the south of / to the south-west of / to the south-east
на південь від /на південний захід від / на північний схід від ... .
Протягом уроку прочитайте текст впр. 2, с. с. 124 - 125
"What Is the Weather Like Today?", перекладіть усно.
Після читання тексту ви зможете закріпити його зміст у вправі 3, с. 125 (виконати усно).
Шановні учні! Перед святами письмового завдання задавати не буду, але ж прошу виконати письмово конспект вправи 5, с. 125. Для кожного речення треба підібрати допоміжне дієслово (auxiliary verbs), як запропоновано у завданні. У тестовому форматі надаю вам правильні варіанти допоміжних дієслів, а ваша задача - проаналізувати дієслово у відповідності до граматичного часу:
is / are - Present Simple Present Continuous Passive Voice
do / does - Present Simple
will - Future Simple
did - Past Simple
have / has - Present Perfect
Для виконання завдання запишіть дату
2. Is
3. Is, is
4. Does
5. Has
6. Is
7. Will
8. Have
9. Do
10. Are /are
Нагадую вивчити нові слова, зробити конспект у словниках. Наступного тижня нам знову треба буде аудіювати, тому всі слова і словосполучення, які ви вже розглянули і знаєте переклад, можуть стати вам у нагоді.
Сьогодні на уроці ми поговоримо про вільний час. Це питання часто турбує людей під час знайомства, особливо це стосується підлітків. Сьогодні сучасно відпочивати від напруженої праці або навчання активно (одразу активізуємо слова і словосполучення, необхідні для обговорення цієї теми):
* займатись спортом - to do sports (to go in for sports, to play sports);
* відвідувати кінотеатр - to visit a cinema;
* відвідувати театр - to visit a theatre;
* вчитись грати на музичних інструментах -
to learn to play musical instruments;
* подорожувати - to travel (to go travelling);
* оглядати цікаві місця (історичні пам'ятки) -
to go sightseeing (to see the sights);
* займатиь моделюванням - to do modelling;
* удосконалювати комп'ютерні знання і навички -
to master computer knowledge and skills.
* розважатись, насолоджуватись розвагами -
to entertain, to enjoy entertaining;
* ходити до Макдональдзу, щоб поїсти -
to go to Mcdonalds (to eat out).
.................. (Запишіть словосполучення у словники)
Зверніть увагу:
- слово leisure має синонімічне поняття - free time (spare time);
- після дієслова - присудка можливе використання інфінітива або -ing форми дієслова (герундія).
Спробуйте визначити свої переваги, коли йдеться про вільний час, за допомогою мовного зразка:
I enjoy going to McDonalds at weekends.
I learn to play the piano in in my spare time (in my free time).
Запишіть мої і свої приклади в зошити. Для виконання завдання запишіть дату
Протягом уроку прочитайте текст, перекладіть усно і заповніть таблицю (письмово), як показано у завданні, наприклад:
Dan
Playing computer games ѵ
Д /З
1. Виконати впр. 5. с. 121 усно.
Бажаю успіхів.
Урок № 52 (№ 57 за календарним плануванням)
Тема уроку. Про себе (Моя візитна картка).
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо вивчати тему "Люди* Країни* Стилі життя".
Сьогодні ви маєте скласти невеличку розповідь про себе, скажемо, своєрідну візитну картку. Подивіться на Mind Map на с. 118. Ці факти зазвичай людина вказує, коли хоче коротко себе охарактеризувати.
Я надаю вам приклад такої розповіді (уявимо, що я розповідаю про себе) за запитаннями
1. Where do you come from? - I come from Ukraine, the town of Novohrodivka, Donetsk Region.
2. How big is your family? - My family is big (not very big). I have a ... . (I live with my ... ).
3. What school do you study at? - I study at the secondary school number 10.
4. What are your favourite school subjects? - My favourite school subject (s) is (are) .... .
6. What free time activities are you interested in? - I am interested in ... (dancing, music, reading detectives, tennis, football ...).
7. Замість цього запитання буде запитання Describe your character: What are you like? - Згадайте текст про Грега (с. 117), впр. 4, с. 117. Можна взяти фрази з цих вправ.
За бажанням можна почати свою розповідь словами
- to take part - брати участь;
e.g. I took part in a music festival last year.
Прочитайте email листування Дена і Грега. Перекладіть усно.
На наступному уроці ми будемо вчитись робити невеличкі резюме. Щоб зробити речення більш емоційними, можна додавати прислівники - так звані "слова - підсилювачі", такі як
трішки, зовсім не , доволі, злегка, дійсно таінші.
Розгляньте "Vocabulary Notes" на с. 117.
* a little - трішки;
* not at all - зовсім не ...;
* quite - доволі;
* really - дійсно;
* very - дуже;
* slightly - трішки, злегка.
e.g. I find Chinese quite difficult.
I find Chinese quite a difficult language.
Зараз давайте виконаємо впр. 4, с. 117 письмово. Після того, як ви запишете речення (записати обов'язково), спробуйте усно їх перекласти і порівняти зміст.
Запишіть дату
Я - чуйна людина. - Я - злегка чуйна людина.
2. My friend is hard-working. - My friend is really hard-working.
3. I find Chinese difficult. - I find Chinese quite difficult.
4. He is a rude person. - He is not at all a rude person.
Можна і так: - He is not a rude person at all.
5. She is shy. - She is a little shy.
6. He is attentive to his friends. - He is very attentive to his friends.
7. My sister is jelous (ревнива) at times. - My sister is slightly jelous at times.
Д /З
Слова "Vocabulary Notes" на с. 117 вивчити.
Вставити слова за змістом у впр. 3, с. 117 (варіанти можуть бути різними, все залежить від вашого розуміння, відношення до прочитаного чи почутого, наприклад: quite confident, really confident, тому виконуйте самостійно). Виконати письмово.
Рзнлянути "Mind Map" на с. 118. Ці словосполучення допоможуть нам зробити авторське резюме (на наступному уроці). Слова перекласти на українську мову.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 11. 04. 2022 (8-А), - 13. 04. 2022 (8-Б).
Роботи надсилайте до наступного уроку на мій Viber або email .
дієсл. І форми to be (am, is, are) +діесл. 3 форми
3 ос. одн. -s
Past Simple Active Past Simple Passive
дієсл. 2 форми to be (was, were + дієсл. 3 форми
(правильне дієсл. + ed)
(неправильне дієсл. див табл.)
Future Simple Active Future Simple Passive
shall / will + дієсл. 1 форми shall / will be + дієсл. 3 форми
Present Perfect Active Present Perfect Passive
have / has + дієсл. 3 форми have / has been + дієсл. 3 форми
Нагадаю також мету використання активного і пасивного стану.
(The song has been performed by the singer perfectly).
А тепер давайте виконаємо вправи розділу "Grammar Revision" (с.с. 113-114).
1. Звіримо свої варіанти відповідей впр. 1, с. 113 у тестовому форматі:
1) а.
2) b.
3) a.
Виконайте впр. 2, с. 113 і впр. 3с. 113 (усно). Кожний вибір перевіряйте формулами таблиці, які ви щойно переглянули.
Виконаємо впр. 4, с. 114 разом. Виконайте вправу спочатку самостійно у зошитах, а потім звірте свої відповіді з моїми. Визначте самостійно стан дієслова.
(Прошу бути чесними по відношенню до себе і до мене, вашого вчителя!)
1. This film has already been seen by our class.
2. Have you ever been to the opera House?
3. He has never played the flute.
4. We have already listened to the new hit of Ruslana.
5. Has your mood been improved by this music?
6. I have been taken to the concert bu my friend.
Active Voice |
Passive Voice |
1. He has started a new business. 2. They have published My Designs in the Designing
Journal.
3. My father and I have caught a lot of fish.
4. They have bought a new laptop.
5. We have watched the film twice.
6. I have listened quite many of her songs.
7. They have won three games this month.
8. My brother has repaired his moto-bike himself.
9. Granny has prepared a delicious plum cake.
|
|
або email (21olena11@gmail. com).
Д/З
Complete the sentences:
1. People cannot live without … .
Answer the questions, using the text
(in your native language):
1. Чому люди не уявляють свого життя без музики?
Запишіть дату
Не забувайте про накопиченість оцінок.
Моє серце в горах, воно там навіки. Моє серце в горах, де олені дикі,
Де оленів гнав я й косулю шукав. Моє серце в горах, де б я не блукав.
Прощай, Верховино, й ти, Північ, прощай, Відради притулок і доблесті край;
Куди б не подався і де б не бродив, тебе, Верховино, я вже полюбив.
Прощайте, покриті снігами вершини, прощайте, зелені луги і долини,
Прощайте, ліси і гаї гомінливі, прощайте, струмки і потоки бурхливі.
Моє серце в горах, воно там навіки, моє серце в горах, де олені дикі,
Де оленів гнав я й косулю шукав, моє серце в горах, де б я не блукав.
Урок № 55
Тема уроку. Правила вживання дієслів активного і пасивного стану (Граматичний залік).
Exercise 1(натиснути і обрати)
Choose the correct
form, active or passive, to complete the sentences below.
1Hundreds of people in this factory and many of them their jobs.
2Three men after the incident, and five others to hospital.
3About 71 percent of the Earth's surface by water, and oceans about 96% of all Earth's water.
4The package more than a week ago, but it until yesterday.
5The building by the fire, but everybody .
6My camera and I all the photographs from my last trip.
7You for what you .
8I know red wine cold, but we it at room temperature.
9I to see you any more, so you again.
10Please, away from the places where you .
consume - споживати - правильне дієслово;
Exercise 2 (вставити дієслово у необхідній формі. стані)
Fill in the gaps with the verbs in brackets in the correct tense
(in active or passive voice).
Wine 1 (produce) for thousands of years. The earliest known evidence of
wine 2 (come) from Georgia (Caucasus), where 8000-year-old wine
jars 3 (find) in 2008. Wine 4 (reach) the Balkans by c. 4500 BC and 5 (consume) in ancient Greece, Thrace and Rome. Throughout
history, wine 6 (consume) for its intoxicating effects, which are evident at
normal serving sizes.
Wine 7 (also/play) an important role in religion for centuries.
Red wine 8 (associate) with blood by the ancient Egyptians and 9 (use) by both the Greek cult of Dionysus and the Romans in their
Bacchanalia. Nowadays, both Judaism and Christianity 10 (incorporate) wine in their religious rituals.
Урок №54
Тема уроку. У світі музики (The World of Music)
Граматичний куточок
Добрий день, діти!
дієсл. І форми to be (am, is, are) +діесл. 3 форми
3 ос. одн. -s
Past Simple Active Past Simple Passive
дієсл. 2 форми to be (was, were + дієсл. 3 форми
(правильне дієсл. + ed)
(неправильне дієсл. див табл.)
Future Simple Active Future Simple Passive
shall / will + дієсл. 1 форми shall / will be + дієсл. 3 форми
Present Perfect Active Present Perfect Passive
have / has + дієсл. 3 форми have / has been + дієсл. 3 форми
Нагадаю також мету використання активного і пасивного стану.
(The song has been performed by the singer perfectly).
А тепер давайте виконаємо вправи розділу "Grammar Revision" (с..с. 113-114).
1. Звіримо свої варіанти відповідей впр. 1, с. 113 у тестовому форматі:
1) а.
2) b.
3) a.
Виконайте впр. 2, с. 113(письмово) і впр. 3с. 113 (усно). Кожний вибір перевіряйте формулами таблиці, які ви щойно переглянули.
Запишіть дату
або email (21olena11@gmail. com).
Виконаємо впр. 4, с. 114 разом. Виконайте вправу спочатку самостійно у зошитах, а потім звірте свої відповіді з моїми. Визначте самостійно стан дієслова.
(Прошу бути чесними по відношенню до себе і до мене, вашого вчителя!)
1. This film has already been seen by our class.
2. Have you ever been to the opera House?
3. He has never played the flute.
4. We have already listened to the new hit of Ruslana.
5. Has your mood been improved by this music?
6. I have been taken to the concert bu my friend.
Д/З
Урок №53
Тема уроку. Світ музики
Завдання. Прочитати один з текстів впр. 2, с.с. 109 - 110
Дати відповіді на запитання після обраного тексту.
за зразком вправи 3, с. 111.
Роботу виконувати на окремому аркуші.
Аркуш зберігати у зошиті. Запишіть дату і завдання:
2. Answer the questions on the text. (Виконуйте завдання. Запитання писати.)
3. Write what you have learnt about Ludwig van Beethoven / Wolfgang Amadeus Mozart.
Use the phrases to make an interesting story.
- was not satisfied - не був задоволений;
- was going deaf - став глохнути;
- hear the sound of the music in his head - чути звуки мелодії у голові;
- carry a sketch-book - носити з собою нотний зошит;
- masterpieces - шедеври;
- settled in Vienna - оселився у Відені (в Вене - рос.);
- died suddenly - помер раптово, несподівано;
- died so poor - помер у такій бідності...;
- anonymosly - анонімно;
- needed money badly - дуже потрібні були гроші;
- a count - граф (не англійський).
Роботи надсилайте до наступного уроку на мій Viber (050 042 65 44)
або email (21olena11@gmail. com).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 08. 04. 2021 (8-А)
Зверніть вагу поки що на вивчені формули активного і пасивного стану.
Підсумковий урок.
Добрий день, учні!
Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.
Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Павліон Анастасію, Арефіну Валентину, Фоменко Родіона Макарову Варвару, Трофімчука Вадима за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. вони знадобляться вам у 9 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!
25. 05. 2020 Понеділок
Урок № 61 ( № 69 за календарним плануванням)
Тема уроку. Традиції і звичаї українців (урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
На сьогоднішньому уроці я пропоную вам повторити граматичні явища, що вивчались протягом семестру:
- артикль the з власними і географічними назвами;
- неозначені займенники somebody / something / somewhere
anybody / anything / anywhere
nobody / no one / nowhere
everybody / everything / everywhere;
- дієслова активного і пасивного стану Active Voice / Passive Voice.
З цією метою ви маєте
- переглянути конспекти попередніх уроків ІІ семестру, граматичний довідник підручника
(с. с. 198 - 199, с. с. 207 - 209, с. 138);
- виконати впр. 1 - 4, с. 150 письмово у робочих зошитах.
Для виконання завдання запишіть дату
Для того, щоб побудувати будь-яке запитання в англійській мові, потрібні допоміжні дієслова
( у всіх граматичних часах, окрім Present Simple i Past Simple, вони є у самому реченні, у Present Simple потрібні дієслова do / does, у Past Simple потрібне дієслово did). Наприклад:
We learnt about the geographical position of Ukraine at the last lesson.
We didn't learn about the geographical position of Ukraine at the last lesson. (впр. 2, с. 150)
Boys like football because it is exciting and challenging.
Why do boys like football? (впр. 3. с. 150)
Протягом уроку прочитайте текст впр. 5. с. 151. Усі дієслова у тексті потрібно поставити у необхідний граматичний час і стан. Для цього треба перекласти кожне речення так, щоб воно було наповнене правильним змістом.
Наприклад:
As a result, most Ukrainian music and dance are associated with yhe folk calendar, harvest and life-style events. - У результаті цього українська музика і танці здебільшого асоціюються з народним календарем, врожаєм і подіями життєвого циклу.
Після уроку продовжуйте виконання завдання у якості домашнього.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 28. 05. 2020
14. 05. 2020 Четвер
Урок № 57 (№ 64 за календарним плануванням)
Контроль говоріння
Мета. Здійснити контроль умінь і навичок учнів робити письмові висловлювання з використанням граматичних явищ, що вивчались у 8 класі.
Добрий день, діти!
Сьогодні ви маєте написати зв'язне висловлювання з використанням слів теми
"Країни і люди. які живуть у цих країнах".
Подивіться на впр. 5, с. 142.
Перед вами висловлювання на тему "Україна, облась, у якій я живу".
Треба вставити слова за змістом. наприклад:
I live in Donetsk region. It is in the south-east of Ukraine.
Роботу виконуйте на окремих аркушах. Аркуші зберігайте у робочих зошитах.
Для виконання завдання запишіть дату
07. 05. 2020 Четвер
Урок № 56 (№ 63 за календарним плануванням)
Тема уроку. Стилі життя людей різних країн. Звичаї, традиції.
Граматичний куточок
Ми продовжуємо розмови на країнознавчу тематику.
Сьогодні ми поговоримо про Україну. Впевнена, ви без утруднень впораєтесь із перекладом тексту "Сім чудес України" (Sevsn Wonders of Ukraine), адже ви знайомились з ними і у попередніх класах на уроках англійської мови. Просто у тексті 8 класу фактів про історичні, архітектурні й природні пам'ятки трішки більше. Розглянемо активний словничок тексту:
* a fortress - фортеця;
* a castle - замок;
* a canyon - каньйон (глибока ущелина; долина між кручами, вимита річкою);
* a cave - печера;
* embroidery - вишивка;
* jewellery - ювелірні прикраси;
* herbs - трави, рослини;
* medieval - середньовічний;
* to survive - виживати;
* a fortification - фортифікація, укріплення;
* a crossroads - торгове перехрестя;
* a settlement - поселення.
Текст ви прочитаєте після уроку. А зараз ми повторимо граматичний матеріал
"Неозначені займенники" (The Indefinite Pronouns) - хтось, щось, десь - матеріал, що вивчався у 7 класі. Подивіться на граматичний конспект (Grammar Lab) на с. 138.
Можна доповнити цей конспект наступними опорними таблицями
Тема уроку. Світ музики
Завдання. Прочитати один з текстів впр. 2, с.с. 109 - 110 (Ludwig van Beethoven / WolfgangAmadeus Mozart).
Дати відповіді на запитання після обраного тексту.
за зразком вправи 3, с. 111.
Роботу виконувати на окремому аркуші.
Аркуш зберігати у зошиті. Запишіть дату і завдання:
2. Answer the questions on the text. (Виконуйте завдання. Запитання писати)
3. Write what you have learnt about Ludwig van Beethoven / WolfgangAmadeus Mozart.
Use the phrases to make an interesting story.
- was not satisfied - не був задоволений;
- was going deaf - став глохнути;
- hear the sound of the music in his head - чути звуки мелодії у голові;
- carry a sketch-book - носити з собою нотний зошит;
- masterpieces - шедеври;
- settled in Vienna - оселився у Відені (в Вене - рос.);
- died suddenly - помер раптово, несподівано;
- died so poor - помер у такій бідності...;
- anonymosly - анонімно;
- needed money badly - дуже потрібні були гроші;
- a count - граф (не англійський).
Роботи надсилайте до наступного уроку на мій Viber (050 042 65 44)
або email (21olena11@gmail. com).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13. 04. 2020
Урок № 47 (ущільнення уроків №50 - 51 за календарним планом)
Тема уроку. Захоплююча музика(урок комунікативної граматики)
Добрий день, діти!
Не цьому уроці нам треба згадати правила вживання модальних дієслів у реченнях:
- коли ми маємо фізичну можливість виконувати дії - can;
- коли нам радять (слід) щось зробити - should;
- коли ми повинні щось зробити - must, should;
- коли нам забороняєтьсч щось робити - mustn't, shouldn't;
- коли нам дозволяють (не дозволяють) щось робити - may /may not, mustn't;
- коли ми не впевнені у тому, що треба робити - may, might, could;
- коли ми очікуємо конкретні дії - should.
Щоб закріпити правила вживання модальних дієслів, розгляньте ще раз таблицю
"Grammar Lab: Modal Verbs". (с. 99)
Усі згадані мною модальні дієслова ми вивчили у попередніх класах. Будь-яке з них ми можемо використовувати у бесіді про музику, музичні стилі, музичні інструменти тощо.
e.g. He might become a famous musician in future. - Можливо, колись він і стане відомим музикантом. (Але точно ми в цьому не впевнені)
You should practice a lot if you want to play the violin perfectly. - Якщо ти хочеш навчитись гарно грати на скрипці, тобі слід багато тренуватись.
Давайте виконаємо разом вправy 5, с.102. Які поради ми б могли дати учням, у яких зараз урок музичного мистецтва?
Викорстайте мoдальні дієслова за завданням і запишіть речення за зразком (від імені вчителя):
Students, you must play the musical instruments regularly.
Olena, you should follow the notes. ......
Завдання виконуйтк письмово у робочих зошитах. запишіть дату
На запитання щодо змісту вірша відповімо разом.
Зверніть увагу на форми дiєслів, часові закінчення, спробуйте пояснити вживання їх у відповідях.
Ex. 2, p. 101
1. The poem is about electric guitars.
2. The speaker (тут автор, той, хто розповідає цю поезію) likes to play the electric guitar and to listen to it.
3. We can hear the sounds of the electric guitar at home, in cars, in the streets, in bars, taped on CDs and cfssetes..
4. I think such styles as reggae, rock, jazz, pop, heavy metal and many other styles can be performed on it.
5. He says that reggae style is choppy, rock is angry, jazz is chirpy, pop is strummy.
6. I think the speaker loves music and is fond of it very much.
7. As for me, my favourite musical instrument is the piano.
8. Piano music especially classical one calms me down, helps to relax, makes think positively. (Ця відповідь у вас може бути іншою.)
Прочитайте відповіді, зробіть переклад письмово . Зверніть увагу на прикметники і прислівники, використані у вправі. Випишіть їх у словник. Зробіть переклад. Ці слова знадобляться нам на наступному уроці під час розмови "Яка музика мені подобається і чому?".
Adjectives (прикметники)- mellow, moody, fast, choppy, angry, chirpy, strummy,
Adverbs (прислівники)- loudly, politely, dully, brightly, badly, nicely, dayly, nightly.
Бажаю успіхів. Наступний урок - після канікул 06. 04. 2020
23.03.2020 Понеділок
Урок № 46 (№49 за календарним планом)
Тема уроку. Музичні інструменти
Комментариев нет:
Отправить комментарий