2021 - 2022 н.рік
Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email, не забувайте про накопиченість оцінок.
На попередньому уроці ви спробували поповнити свій вокабуляр так званими
"COMPUTER TERMS". Виконуючи вправу 3 на с. 153 ви (сподіваюсь) з'ясували переклад і визначення багатьох слів, які описують комп'ютер (ноутбук) як машину, пристрій, його робочу поверхню, програмне забезпечення.
Спробуйте прямо зараз ще раз переглянути терміни цієї вправи і перекласти кожне слово по пам'яті:
- a mouse (a mouse mat) -
- a scanner -
- speakers -
- a printer -
- software -
- hardware -
- motherboard -
- a hard disk (hard drive), storage -
- an optical disk drive -
- a monitor (screen, display, desktop), touch-sensitive screen -
- a CD-Rom (DVD-Rom) -
- a keyboard (a key)-
- memory (RAM), storage -
- a floppy disk -
- password -
- files -
- e-mail -
- a microprocessor chip -
- a microphone -
- a system unit -
- an external device -
- підключатись до Інтернету (розм. сидіти в Інтернеті) - to surf the Internet;
- завантажувати .... - to download ...;
- переглядати (інформацію) - to browse the information on the Internet;
- зберігати дані - to safe the data;
- встановити - install;
Тема уроку. Нові горизонти сучасного життя. У світі новітніх технологій.
Ми починаємо, а точніше сказати, продовжуємо тему, вивчати яку почали ще у 9 класі -
New Horizons - New Technologies.
Перегляньте слова впр. 1, с. 151, спробуйте підібрати усі можливі варіанти перекладу, подані на полях с. 152, за необхідності зробіть словникову роботу.
До читання тексту "The Century of Newest Technologies" впр. 2, с. 152 ми повернемось на наступному уроці. Сьогодні ваша задача - згадати якмога більше комп'ютених термінів за допомогою впрв 1, с. 151 і впр. 3. с. 153.
1. If Tom had enough money, he … to the USA long ago. a) went b) would have gone c) have gone d) would go 2. If I … their language, I could understand what they were saying. a) had known b) will know c) know d) knew 3. We … win the cup If we keep playing well. a) will b) are c) could d) could have 4. If I … you, I would apologize to her. a) was b) had been c) were d) will be a) would be doing b) did c) would do d) do 6. If the weather… fine, he will go out of town. a) was b) is c) will d) were | 7. If it hadn’t been raining yesterday, we … on a trip. a) would have gone b) have gone c) would go d) will have gone 8. We’ll just go to another restaurant if this one … fully occupied. a) is b) will c) will be d) has 9. If Rebecca … his phone number before, she would have called him. a) have learnt b) had learnt c) learned d) learn 10. They … let you on the plane unless you have a valid passport. a) had b) have c) will d) won’t 11. If I … a taxi, I would have been there in time. a) had took b) took c) had taken d) have taken 12. It will save us time and money if we ... the hotel and flight together. a) booked b) had booked c) book d) will book |
12. 04. 2022 Вівторок 10-А (іст. група)
Кожен з вас визначив для себе позитивні і негативні сторони Інтернету.
Зараз прочитайте вдруге текст впр. 7, с. 155.
Спробуйте закінчити речення, використовуючи зміст тексту і постерів, запропонованих для перегляду на попередньому уроці:
1. The Internet has become the main source of ... .
2. The Internet is a global ... .
3. It is practically impossible to count the ... .
4. The number of computer users is constantly ... .
5. Thanks to the Internet, many other media sources ... .
6. On the one hand, the Internet saves our ... (it isn't necessary to ...), but on the other hand, we ... less and it's a shame.
7. Nowadays the most popular Internet service is ... .
8. Thanks to the Internet, it has become quite easy to meet ... .
9. With the help of the Internet, people can quickly and safely ...
10. The Internet is a convenient shopping ... .
11. One of the drawbacks of the Internet is that it's hard to ... .
12. Among numerous disadvantages of the Internet is too much ... that bothers greatly.
Для виконання завдання запишіть дату
Подивіться на впр. 11, с. .с. 149 - 150.
Щоб правильно і швидко визначати тип умовного речення, подивіться на все речення (згадайте з попереднього уроку, що умовне речення зазвичай містить дві частини / клози), визначте час у тому клозі, який описаний повністю, і згадайте повну формулу. Від формули буде залежати й переклад самої ситуації.
Наприклад: (речення 1 впр. 11, с. с. 149):
- речення почитнається з головного клоза, в якому бачимо Future Simple Tense, тому згадуємо формулу Conditional I (умовне речення І типу - реальної умови):
If + Present Simple (умовна частина /клоз) + Future Simple (головна частина /клоз).
Маємо такий варіант - Your parents will be happy to hear from you if you phone them (кома не ставиться, оскільки речення починається з головної частини). - Ваші батьки будуть дуже задоволені, якщо ви їм зателефонуєте.
Наприклад: ( речення 11 впр. 11. с. 149):
- речення починається з умовного клоза, в якому бачимо Past Simple Tense, тому згадуємо формулу Conditional II (умовне речення ІІ типу - напівреальної умови):
If + Past Simple (умовна частина /клоз) + Future - in - the Past (головна частина /клоз).
Маємо такий варіант - If it rained tomorrow, it would be good for my flowers (кома ставиться, оскільки речення починається з умовної частини). - Якби завтра пішов дощ, це було б добре для моїх квітів.
Після уроку виконайте впр. 11, с.с. 149 - 150 письмово. Зверніть увагу на речення, які можна перекладати як умову нульову або умову реальну.
If we mix yellow and blue, we get green. - Якшо (коли) ми змішуємо жовтий і блакитний кольори, ми отримуємо зелений (встановлений факт - нульова умова).
If we mix yellow and blue, we will (we'll) get green. - Якщо ми змішаємо жовтий і блакитний кольори, отримаємо зелений (реальна умова).
Для виконання вправи запишіть дату
If I were you ..., перекладати які зручно так - На твоєму місці ....
If I were you, I wouldn't go abroad. - На твоєму місці я би не їхав за кордон.
Д /З
1. Виконати впр. 11, с. с. 149 - 150 письмово (речення 12 - 20). Правила умовних речень вчити.
Надіслати до кінця робочоо дня. Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email, не забувайте про накопиченість оцінок.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13.04.2022
Тема уроку. Світ професій (The World of Professions). Контроль говоріння.
Шановні учні!
- invention - винахід;
- to embrace millions of users - охоплювати мільйони користувачів;
- approximately - приблизно;
- to change drastically - кардинально змінювати;
- a reliable anti-virus software - надійна антивірусна програма;
- to get blackmail or spam - отримувати шантажуючу інформацію або спам.
The Internet has become the main source of information (the main way to get information).
Тому варто обговорювати і такі проблемні питання, як переваги і недоліки користування Інтернетом (див. тему уроку).
Зараз ще раз прочитайте частину тексту впр. 2. с. 152, починаючи зі слів "But modern technologies have not only advantages ....", перекладіть усно. До цієї загальної інформації додаю постери "Advantages and Disadvantages / Pros and Cons of Using the Internet", якими дуже зручно користуватись - записи лаконічні, позначено головне і важливе:
Що ж таке резюме - CURRICULUM VITAE (CV)
Curriculum vitæ, CV (вимовляється укр. куррі́кулюм ві́те, в перекладі з латини «перебіг життя») - стислий опис біографічних даних, набутих кваліфікацій та професійних навичок. Один з основних документів при поданні на вакантне місце роботи, стажування чи навчання.
* У Великій Британії, Ірландії, США, Канаді CV, як правило, дуже компактний і є не довшим за 2 аркуші формату A4.
* В інших країнах CV та резюме відрізняються за оформленням та детальністю інформації. Головна відмінність - CV містить детальнішу в порівнянні з резюме інформацію про кандидата і може мати від двох до десяток сторінок формату A4, а часом і більше. Такий докладний опис вимагається, наприклад, при поданні на вакансії для науковців чи журналістів.
- ступінь освіти - degree;
- работодавець - employer;
- співробітник, працівник - employee;
- заробітна плата, оклад (рос. жалование) - salary;
- заробляти у місяць (тиждень, рік...) - earn per month (week, year...);
- працівник на повний робочий день - a full-time worker;
- ..... на неповний робочий день - a part-time worker;
- ..... на ставку - a bid employee (a full - time worker);
- ..... на півставки - a part-time worker;
- подати заяву про зарахування на посаду - to apply for the position of a ... ; - той, хто подає заяву, претендент - an applicant.
Урок № 51 (№54 за календарним плануванням)
Тема уроку. Світ професій (The World of Professions). Якості, необхідні для конкретної роботи.
Шановні учні!
Можливо, будуть труднощі з перекладом наступних слів:
- blacksmith - коваль;
- delivery man - кур'єр;
- make-up artist - візажист;
- booking clerk - касир білетної каси;
- carpenter - столяр;
- hardware engineer - інженер з обладнання;
- environmental scientist - всений - еколог (синонім -
- nutritionist - дієтолог;
- seamstress - швачка;
- receptionist - регістратор, портьє, секретар приймальні;
- temporary - тимчасовий працівник.
Давайте визначимо професії (спеціальності) цікаві, корисні, престижні, непристижні, безпечні, небезпечні, гідні на ваш погляд.
Свою думку передайте фразами (див. впр. 6, с. 140):
To my mind the job (profession) of an accountant is stressful but worthwhile.
I think journalist is an interesting and prestigious job today.
Цю вправу виконайте письмово.
Наприклад:
1. I am a delivery man. Everybody knows the job of a delivery man doesn't need higher education.
2. I usually wear a sweatshirt and jeans at work, because it's comfortable.
.............
If you want to become a doctor or a nurse, you should be patient, persuasive and tactful. But first of all you should be hard-working in order to get deep knowledge.
Якості можна також передавати іменниками. Для цього спробуємо утворити іменники від поданих прикметників (цей конспект запишіть у зошити, його варто вивчити):
Brave – bravery; Courageous – courage;
Patient – patience;
Hard-working – hard
work;
Creative – creativity;
Friendly – friendliness;
Persuasive – persuasiveness;
Calm – calmness;
Persistent – persistence;
Generous – generosity;
Optimistic – optimism;
Helpful – helpfulness;
Sociable – sociability;
Cheerful – cheerfulness;
Imaginative – imagination;
Prudent – prudence;
Розсудливий, обережний, передбачливий – розсудливість,
обережність, передбачливість.
|
Accurate – accuracy;
Efficient – efficiency;
Careful – carefulness;
Original – originality;
Intelligent – intelligence;
Serious – seriousness;
Risky – riskiness;
Communicative – communicativeness;
Active – activity;
Attentive – attentiveness;
Tactful – tact;
Enthusiastic – enthusiasm;
Cooperative – cooperativeness;
Energetic – energy;
Disciplined – discipline.
|
Бажаю успіхів. Наступний урок - 01.04.2022
- challenging world - складний світ (світ викликів);
- important device - важливий прилад;
- store, retrieve and process data - зберігати, відновлювати у пам'яті (передивлятись) і обробляти дані (інформацію);
- touch-sensitive screen - сенсорний екран (від слова touch - торкатись);
- navigation - пересування;
- browse the Internet - переглядати (щось) в Інтернеті;
- debate urgent problems - обговорювати невідкладні проблеми.
На попередньому уроці ви спробували поповнити свій вокабуляр так званими
"COMPUTER TERMS". Виконуючи вправу 3 на с. 153 ви (сподіваюсь) з'ясували переклад і визначення багатьох слів, які описують комп'ютер (ноутбук) як машину, пристрій, його робочу поверхню, програмне забезпечення.
Спробуйте прямо зараз ще раз переглянути терміни цієї вправи і перекласти кожне слово по пам'яті:
- a mouse (a mouse mat) -
- a scanner -
- speakers -
- a printer -
- software -
- hardware -
- motherboard -
- a hard disk (hard drive), storage -
- an optical disk drive -
- a monitor (screen, display, desktop), touch-sensitive screen -
- a CD-Rom (DVD-Rom) -
- a keyboard (a key)-
- memory (RAM), storage -
- a floppy disk -
- password -
- files -
- e-mail -
- a microprocessor chip -
- a microphone -
- a system unit -
- an external device -
- підключатись до Інтернету (розм. сидіти в Інтернеті) - to surf the Internet;
- завантажувати .... - to download ...;
- переглядати (інформацію) - to browse the information on the Internet;
- зберігати дані - to safe the data;
- встановити - install;
* to run a program - запускати програму;
* to accomplish a task - виконувати (виконати) завдання;
* application - застосування (рос. применение);
* to follow the instructions - виконувати інструкції;
* (might) turn up wrong - щось може скластись неправильно;
* (a) kind like brains - щось на зразок мозку (подібне мозку);
* which step is on - який зараз крок (етап).
1. A computer is a machine that can follow instructions. The instructions are steps that tell us ... .
2. If you don't follow the instructions, things might ... .
3. If you do follow the instructions, you can ... .
4. Computers use instructions to ... .
5. Instructions that we give to our computer are called ... .
6. The way a computer follows the instructions is called ... .
7. When a computer follows the instructions correctly, it ... .
8. When you use a tablet or a smartphone, you might run a ... .
9. App means ... .
10. Computers have lots of different parts to ... .
11. There are two really (most) important parts in a computer. The first one is called ... .
12. The CPU is (a) kind of like ... .
13. It helps the computer to ... .
14. Computers also have a kind of ... .
15. A computer uses its memory to remember ... .
Свої роботи надсилайте на мій Viber або на мій email (21olena11@gmail.com), не забувайте про накопиченість оцінок. (На наступному уроці письмового завдання не буде).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29. 03. 2022
Добрий день, учні!
Ми починаємо, а точніше сказати, продовжуємо тему, вивчати яку почали ще у 9 класі -
New Horizons - New Technologies.
Перегляньте слова впр. 1, с. 151, спробуйте підібрати усі можливі варіанти перекладу, подані на полях с. 152, за необхідності зробіть словникову роботу.
До читання тексту "The Century of Newest Technologies" впр. 2, с. 152 ми повернемось на наступному уроці. Сьогодні ваша задача - згадати якмога більше комп'ютених термінів за допомогою впрв 1, с. 151 і впр. 3. с. 153.
1. If Tom had enough money, he … to the USA long
ago. a) went b) would have gone
c) have gone d) would go 2. If I … their language, I could understand what
they were saying. a) had known b) will know
c) know d) knew
3. We … win the cup If we keep playing well. a) will
b) are
c) could d) could have
4. If I … you, I would apologize to her. a) was
b) had been
c) were d) will be a) would be doing b) did
c) would do d) do
6. If the weather… fine, he will go out of town. a) was b) is
c) will d) were
|
7. If it hadn’t been raining yesterday, we … on a
trip. a) would have gone b) have gone
c) would go d) will have gone
8. We’ll just go to another restaurant if this one …
fully occupied. a) is b) will
c) will be d) has
9. If Rebecca … his phone number before, she would
have called him. a) have learnt b) had learnt
c) learned d) learn
10. They … let you on the plane unless you have a
valid passport. a) had b) have
c) will d) won’t
11. If I … a taxi, I would have been there in time. a) had took b) took
c) had taken d) have taken
12. It will save us time and money if we ...
the hotel and flight together. a) booked b) had booked
c) book d) will book
|
Тема уроку. Професії, Спеціальності. Робота за фахом.
(Professions. Occupations. Trades. Jobs)
Добрий день, учні!
Сьогодні ми починаємо обговорення теми, яка, на мій погляд, повинна значно турбувати вас - адже ви, старшокласники, все частіше замислюєтесь над тим, як реалізувати свої знання, отримані за роки навчання, яку професію обрати і таке інше. Тому знайомство зі світом професій і спеціальностей - це одне із завдань школи, яка дає вам знання і готує для подальшого самостійного життя.
Спочатку визначимо терміни:
profession - an occupatin (a job) that needs a high level of education,
special training and mental skills
(професія, спеціальність, яка потребуї вищої освіти, спеціальної підготовки, навичок розумової праці);
e.g. the profession of a lawyer, the profession of an engineer.
He is a journalist by profession.
Добрий день, учні!
Сьогоднішній урок пропоную присвятити повторенню правил використання умовних речень різних типів. Ще раз уважно перегляньте пояснення матеріалу, розміщеного в конспекті попереднього уроку.
Шановні учні!
Подивіться на впр. 11, с. .с. 149 - 150.
Щоб правильно і швидко визначати тип умовного речення, подивіться на все речення (згадайте з попереднього уроку, що умовне речення зазвичай містить дві частини / клози), визначте час у тому клозі, який описаний повністю, і згадайте повну формулу. Від формули буде залежати й переклад самої ситуації.
Наприклад: (речення 1 впр. 11, с. с. 149):
- речення почитнається з головного клоза, в якому бачимо Future Simple Tense, тому згадуємо формулу Conditional I (умовне речення І типу - реальної умови):
If + Present Simple (умовна частина /клоз) + Future Simple (головна частина /клоз).
Маємо такий варіант - Your parents will be happy to hear from you if you phone them (кома не ставиться, оскільки речення починається з головної частини). - Ваші батьки будуть дуже задоволені, якщо ви їм зателефонуєте.
( речення 11 впр. 11. с. 149):
- речення починається з умовного клоза, в якому бачимо Past Simple Tense, тому згадуємо формулу Conditional II (умовне речення ІІ типу - напівреальної умови):
If + Past Simple (умовна частина /клоз) + Future - in - the Past (головна частина /клоз).
Маємо такий варіант - If it rained tomorrow, it would be good for my flowers (кома ставиться, оскільки речення починається з умовної частини). - Якби завтра пішов дощ, це було б добре для моїх квітів.
Після уроку виконайте впр. 11, с.с. 149 - 150 письмово. Зверніть увагу на речення, які можна перекладати як умову нульову або умову реальну. Наприклад (речення 5):
If we mix yellow and blue, we get green. - Якшо (коли) ми змішуємо жовтий і блакитний кольори, ми отримуємо зелений (встановлений факт - нульова умова).
If we mix yellow and blue, we will (we'll) get green. - Якщо ми змішаємо жовтий і блакитний кольори, отримаємо зелений (реальна умова).
Для виконання вправи запишіть дату
If I were you ..., перекладати які зручно так - На твоєму місці ....
If I were you, I wouldn't go abroad. - На твоєму місці я би не їхав за кордон.
Д /З
1. Виконати впр. 11, с. с. 149 - 150 письмово (речення 12 - 20). Правила умовних речень вчити.
Надіслати до кінця робочоо дня. Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email (21olena11@gmail.com), не забувайте про накопиченість оцінок.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 22. 03. 2022
Шановні учні!
Сьогодні нам треба розглянути матеріал, який дасть нам можливість ставити умови англійською мовою.
Що ж таке умова? Розглянемо деякі приклади:
* Якщо люди наполегливо працюють, вони досягають своєї мети.
* Якщо ти будеш наполегливо працювати, ти зможеш досягти своєї мети.
- Це реальна умова. (Real Condition)
* Якби ти наполегливо працював, ти міг би досягти своєї мети.
- Це напівреальна мета, ми якби мріємо про це. (Semi - real Condition)
* От якби ти наполегливо працював, ти міг би досягти своєї мети.. (але людина не доклала зусиль для здійснення своєї мети, і ми тільки сумуємо з цього приводу).
- Це нереальна умова. (Unreal Condition).
* Частини умовного речення називаються в англійській мові клозами (clauses).
* Умовна і головна частини можуть мінятись місцями. наприклад:
Ти зможеш досягти своєї мети, якщо будеш наполегливо працювати.
* Якщо умовне речення починається з головної частини, після неї перед умовною частиною кома не потрібна (в англійській мові).
* В умовному реченні в англійській мові не можна використовувати один і той же граматичний час в обох частинах, як ми можемо робити в українській мові, окрім нульової умови. (Подивіться на приклади української мови)
А тепер розглянемо формули, які необхідні для передачі цих умов.
TABLE #1
!!! На початку навчального року я зверталася до вас з необхідністю чітко знати формулу кожного граматичного часу. Тепер, як бачимо, нам треба вчитись постійно їх змішувати, як того потребують правила умовних речень.
Прочитайте уважно приклади, що знаходяться на с.с.148 - 149 (Focus On Grammar), перекладіть прклади на українську мову. Зробіть конспект граматичних таблиць.
Спробуйте вивчити формули напам'ять.
Тренувальні й закріплюючі вправи будемо виконувати на наступному уроці.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 21. 03. 2022
Courses, independent, opportunities, Advanced, junior, available, public,compulsory, boarding, comprehensive, A-level, General Certificate |
Д/З: Впр. 2, 3, с. 135 - 136 (читати слова - назви професій, перекласти, бажано скористатись полями підручника для перекладу, словникова робота - за необхідності).
Що ж таке резюме - CURRICULUM VITAE (CV)
Curriculum vitæ, CV (вимовляється укр. куррі́кулюм ві́те, в перекладі з латини «перебіг життя») - стислий опис біографічних даних, набутих кваліфікацій та професійних навичок. Один з основних документів при поданні на вакантне місце роботи, стажування чи навчання.
* У Великій Британії, Ірландії, США, Канаді CV, як правило, дуже компактний і є не довшим за 2 аркуші формату A4.
* В інших країнах CV та резюме відрізняються за оформленням та детальністю інформації. Головна відмінність - CV містить детальнішу в порівнянні з резюме інформацію про кандидата і може мати від двох до десяток сторінок формату A4, а часом і більше. Такий докладний опис вимагається, наприклад, при поданні на вакансії для науковців чи журналістів.
- ступінь освіти - degree;
- работодавець - employer;
- співробітник, працівник - employee;
- заробітна плата, оклад (рос. жалование) - salary;
- заробляти у місяць (тиждень, рік...) - earn per month (week, year...);
- працівник на повний робочий день - a full-time worker;
- ..... на неповний робочий день - a part-time worker;
- ..... на ставку - a bid employee (a full - time worker);
- ..... на півставки - a part-time worker;
- подати заяву про зарахування на посаду - to apply for the position of a ... ; - той, хто подає заяву, претендент - an applicant.
Courses, independent, opportunities, Advanced, junior, available, public,compulsory, boarding, comprehensive, A-level, General Certificate |
Д/З: Заповнити таблицю на с. 131 (усно).
I. Fill in the appropriate vocabulary words (Proper Names):
1. Canada combines a federal form of the government with … . 2. The Parliament is the … body of power in Canada. 3. The Canadian Parliament consists of … , the elected … and the appointed … . 4. The Senators are appointed formally by … . 5. They … until the age 75. 6. The … and all the members of … are the members of the House of Commons. 7. Canada is also a … 8. The Crown usually acts as a … . 9. The government is an … body of power. 11. The government is represented by … (the head of the government) and …
12. … is the official head of the state.
II. Match (Canadian Holidays):
1.
Boxing Day 2.
St. Patrick’s Day 3.
Thanksgiving Day 4.
Remembrance Day 5.
Victoria Day 6. Good Friday |
a)
is celebrated before Easter; b)
observes commemoration ceremonies; c)
an official holiday celebrated on the federal level; d)
has not always been an official holiday; e)
is marked as the informal start of summer; f) is not an official holiday but celebrated nationwide. |
Do the Test on the Topic “CANADA”
1.Canada occupies most of … of the North American continent.
a) the northern part;
b) the western part;
c) the north-western part;
d) the eastern part.
2.It is washed by the Pacific Ocean
a) in the east;
b) in the south;
c) in the north;
d) in the west.
3.Canada borders on the USA
a) to the northwest;
b) to the south and northwest;
c )to the west and northwest;
d) to the southwest.
4. Canada is more than 10 times larger than:
a)the USA;
b) Australia;
c)the UK;
d)Nunavut.
5.The Canadian Seven Years’ War ended
a) in 1497;
b) in 1534;
c) in 1763;
d) in 1867.
6.Canada is
a) a constitutional monarchy;
b) a presidential republic;
c) a constitutional republic;
d) a presidential monarchy.
7.The country is divided into
a) states;
b) provinces;
c) territories;
d) provinces and territories.
8.The land occupied by Canada was inhabited by … for millennia.
a) the British;
b) the French;
c) aboriginal people;
d) the Inuit.
9.The geographically largest of all provinces and territories in Canada is
a) Quebec;
b) Nunavut;
c) Yukon;
d) Saskatchewan.
10.Nunavut is
a) an island linking to Canada;
b) a territory in Canada;
c) a province in Canada;
d) a city in Canada.
11. Newfoundland and Labrador are situated in:
a) Northern Canada;
b) Western Canada;
c) Central Canada;
d) Atlantic Canada.
12. The three territories of Canada are:
a) Alberta, Saskatchewan and Manitoba;
b) Quebec, Ontario and New Brunswick;
c) Ellesmere Island, Victoria Island and Akimiski Island;
d)Yukon, Northwest Territories and Nunavut.
Роботи надсилайте до кінця робочого дня на мій email (21olena11@gmail.com) абоViber.
Вашим попереднім завданням було попрацювати з текстом на с. с. 89-90. Цей текст ми будемо обговорювати під час наступного уроку.
Тема уроку. Досягнення науки і техніки.
Тема уроку. Досягнення науки і техніки
Тема уроку. Досягнення науки і техніки.
Тема уроку. Досягнення науки і техніки
Тема уроку. Професії, Спеціальності. Робота за фахом.
Тема уроку. Професії, Спеціальності. Робота за фахом.
Тема уроку. Професії, Спеціальності. Робота за фахом.
Тема уроку. Професії, Спеціальності. Робота за фахом.
18. 01. 2021 Понеділок 10 - А (філ.) - 11.0 10 - Б - 9.00
Do the Test on the Topic “CANADA”
1.Canada
occupies most of … of the North American continent.
a) the northern
part;
b) the western
part;
c) the
north-western part;
d) the eastern
part.
2.It is washed
by the Pacific Ocean
a) in the east;
b) in the south;
c) in the north;
d) in the west.
3.Canada borders on the USA
a) to the northwest;
b) to the south and northwest;
c )to the west and northwest;
d) to the southwest.
4. Canada is more than 10 times larger than:
a)the USA;
b) Australia;
c)the UK;
d)Nunavut.
5.The Canadian
Seven Years’ War ended
a) in 1497;
b) in 1534;
c) in 1763;
d) in 1867.
6.Canada is
a) a
constitutional monarchy;
b) a
presidential republic;
c) a
constitutional republic;
d) a
presidential monarchy.
7.The country is
divided into
a) states;
b) provinces;
c) territories;
d) provinces and
territories.
8.The land
occupied by Canada was inhabited by … for millennia.
a) the British;
b) the French;
c) aboriginal
people;
d) the Inuit.
9.The geographically
largest of all provinces and territories in Canada is
a) Quebec;
b) Nunavut;
c) Yukon;
d) Saskatchewan.
10.Nunavut is
a) an island
linking to Canada;
b) a territory
in Canada;
c) a province in
Canada;
d) a city in
Canada.
11. Newfoundland and Labrador are situated in:
a) Northern Canada;
b) Western Canada;
c) Central Canada;
d) Atlantic Canada.
12. The three territories of Canada are:
a) Alberta, Saskatchewan and Manitoba;
b) Quebec, Ontario and New Brunswick;
c) Ellesmere Island, Victoria Island and Akimiski Island;
d)Yukon, Northwest Territories and Nunavut.
13. 01. 2021 Середа 10 - А (філ.) - 10.00
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища
(Урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити правила умовних речень І типу (Conditional I),
оскільки реальні умови допоможуть нам з'ясувати шляхи вирішення екологічних проблем.
Для того, щоб виконати завдання впр. 4, с. 171, спочатку прочитаємо текст про забруднення навколишнього середовища (впр. 3, с. с. 170 - 171). Для прискорення роботи над текстом допоможу вам розподілити речення, яких не вистачає у тексті, за його змістом. Зроблю це у тестовому форматі (There is one sentence you don't need to use in the text):
1. С
2. D
3. A
4. E
У тексті ви знайдете такі активні слова - терміни і словосполучення:
- surroundings - оточення, середовище;
- uncrowded rural areas - малонаселені сільські території (місцевість);
- crowded industrial cities - густонаселені промислові міста;
- inventions - винаходи;
- bad (worse, worst) - поганий (гірший, найгірший);
- to make pollution worse - посилити забруднення;
- existence of all living creatures - існування всіх живих істот;
- to damage - пошкоджувати;
- to endanger - загрожувати;
- a complicated problem - складна проблема;
- fertiliser - мінеральне добриво;
- immediately - негайно;
- to pass the laws - прийняти закони;
- might be concerned about - слід бути занепокоєним;
- to reduce - скоротити. зменшити.
- devastating - спустошуючий;
- to uproot - виривати з коренем, викорчовувати;
- livestock - худоба.
Протягом уроку прочитайте текст впр. 3, с. с. 170 - 171, перекладіть усно.
А тепер згадаємо правила умовних речень І типу:
Спробуйте використати це правило, щоб запропонувати шляхи вирішення екологічних проблем, що описані у тексті (впр. 4, с. 171).
Наприклад:
1. If we don't reduce the pollution of the air, we will have many serious diseases that endanger people's health.
9. If we don't waste so much paper, we won't need to cut down our forests, thus we will reduce deforestation.
Запишіть 6 речень, зміст яких вас зацікавив найбільше (крім використаних мною). Не забувайте використовувати слова - назви природних катастроф, якщо цього буде потребувати зміст вашого висловлювання.
Виконайте завдання письмово. Для виконання вправи запишіть дату
Виконати словникову роботу за текстом, с. с. 170 - 171.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 09.05.2020
18. 05. 2020 - 22. 05. 2020 Курси підвищення кваліфікації
13. 05. 2020
Урок № 100 (№ 111 за календарним плануванням)
Тема уроку. Природні катастрофи
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Сьогодні на уроці пропоную опрацювати активний словник розділу "Природні катастрофи". Науковці - інвайронменталісти (екологи) сьогодні дійшли висновку, що більшість природніх катастроф пов'язані з діяльністю лідини, нераціональним використанням природних ресурсів. Пропоную опрацювати активний словник впр. 1, с. 166 за допомогою презентації
Д /З
Текст впр. 2, с. с. 166 - 167 "Природні катастрофи" (завдання залишається з попереднього уроку).
Виконайте впр. 3. с. с. 168 письмово. Дайте відповіді на запитання, використавши зміст прочитаного тексту.
Словникову роботу також надіслати для перевірки.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 06.05.2022
07. 05. 2020 Четвер
Урок № 59 (ущільнкння уроків № 63 - 64 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екологічні проблеми сьогодення. (Caring For Our Planet Together)
Добрий день, учні!
Проблемні питання, яким буде присвячено наші останні уроки у цьому семестрі - питання навколишнього середовища. Екологічний стан нашої планети гостро турбує сьогодні не тільки інвайронменталістів, але й представників багатьої політичних, громадських організацій, промисловців, аграріїв, словом, усіх, хто замислюється над нашим майбутнім.
Проблеми екології - це глобальні проблеми, тому всі мови світу мають сьогодні допомогти людям вести діалог на дану тематику.
проблеми екології - ecological problems;
забруднення - pollution;
планета Земля - the Earth.
Завданням сьогоднішнього уроку - опрацювати активний словник впр. 3, 4, с. 160 - 161, записати слова і словосполучення у словник і прочитати текст "Екологічні проблеми" (Ecological Problems) на с. 161.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13. 05. 2020
26/03/2020 Четвер
Урок № 49 (№51 - 52 за календарним планом)
Тема уроку. Система освіти вУкраїні. Великій Британії й США.
Добрий день, учні!
На цьому уроці ви дізнаєтесь про різні підходи до тлумачення понять "Типи шкіл" і "Ступені середньої освіти" у різних країнах, зокрема в Україні, Великій Британії, США.
По-перше, зверніть увагу на такі розбіжності (стосовно ступенів навчання):
- дошкільна освіта в Україні, США пов'язана з поняттям kindergarten, a у Великій Британії - nursery school.
Для початкової школи в Україні використовуємо термін primary school, у Великій Британії - infant school for children aged 5 to7 and junior school for children aged 7 to 11, у США - elementary school, де діти навчаються з першого по п'ятий клас.
В Україні для учнів 5-9 класів використовується термін basic secondary school , для учнів 10 - 11 класів - senior secondary school.
У Великій Британії з 11 років діти відвідують secоndary school, але починають навчання з першого класу середньої школи.
У США середня базова школа поєднує middle school (6-8 класи) і junior high school (9 клас).
Для учнів 10 - 12 класів американських шкіл використовується термін senior high school.
Також подається перелік термінів - типів шкіл, які теж різняться в залежності від країни:
- a state school( державна школа) - використовується для будь-якої країни;
- a private school( приватна школа) - використовується в Україні, США;
- a boarding school (школа-інтернат)- використовується у будь-якій країні;
- a public school (у Великій Британіїї - дуже престижна приватна школа; у США - звичайна загальноосвітня школа);
- an independent school (тип приватної школи у Великій Британії, яка не контролюється державою) - термін для Великої Британії.
Прочитайте додаткову інформацію, що відсутня у підручнику, але необхідна для повного осмислення поняття "Система освіти у різних країнах":
- a grammar school - академічна школа, гімназія (термін для Великої Британії);
a technical school - технікум (але це не такий заклад, як в Україні, це просто тип школи);
a modern school - сучасна школа (термін для Великої Британії);
a comprehensive school - звичайна загальноосвітня школа (термін для Великої Британії) - a school in the UK for children of all abilities above the age of eleven, that is paid for by the state.
Бажаю успіхів. Наступний урок - після канікул, 08. 04. 2020
25/03/2020 Середа
Урок №48 (№50 за календарним планом)
Тема уроку. Система освіти у різних країнах.
Шановні учні!
Впевнена, вам було цікаво дізнатись, як вивчають англійську мову учні у різних школах України. Хочу запевнитись, що ви впорались із завданням Дайте відповіді на запитання за змістом тексту впр.3, с.с. 122-123(у своїх письмових роботах запитання писати не треба, відповіді можна давати більш ніж одним реченням)
Answer the questions on the text:
1. What teaching and learning traditions are there in School 155?
2. What way have the teachers encouraged their students to learn English?
3. Why do many school-leavers need English as a tool to get knowledge of many subjects?
4. What kind of knowledge do the teachers of English try to give their students?
5. What are the high shool pupils taught to?
6. What abilities do they have to show?
7. What activities do the students succeed in, amazing their teachers?
8. Do you agree that learning English in a new way is worth trying?
Свої відповіді надсилайте на мій email (21olena11@gmail.com) або Viber, не забувайте про накопиченість оцінок.
А зараз подивіться на анкету вправи 4, с.127. Щоб її опрацювати, вам потрібно вивчити слова вправи 2, .126. Своїм письмовим перекладом анкети ви покажете. що розібрались з цим завданням. Запишіть дату
Порівняйте, чи співпадуть вони з вашими.
1. I'm sure, an up-to-date teacher should be joyful. It isn't necessary to annoy students with your bad mood (if it happens).
2. I think students will respect their teacher first of all for his/her high qualification and will remember his lessons for long.
3. A teacher should be fair with his students, respect their personalities and treat them equally.
4. At any rate it would be done individually.
5. Sometimes it is necessary to agree on some issues, still it's important to do it in a friendly way.
6. To my mind, teachers are ordinary people, just like any of us, they can have various things there, but when they go to school they shouldn't forget about their pens (red in particular), textbooks, conspects, mobiles and, of course, their wallets (гаманці).
7. As a human I'm strongly against any punishment (покарання), no matter oral or physical. People should find wise and rational ways to solve problems, if students have any.
На наступному уроці ми будемо робити порівняльний аналіз системи освіти в Україні, Великій Британії і США. Для цього опрацюйте ЛО вправи 7, с. 128. Зробіть словникову роботу.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 26. 03. 2020
19/03/2020 Четвер
Урок № 47 (№49 за календарним планом)
Тема уроку. Вивчаємо англійську мову по-сучасному (We Learn English)
Шановні учні!
До кінця цього тижня вам було запропоновано прочитати і перекласти текст про можливості вивчати англійську мову у Великій Британій (впр.8,9, с.с. 116-117)
Зверніть увагу на наступні дієслова та вживання прийменника to, ( частки to) з ними, або їх відсутність (пропоную вивчити їх напам'яь):
come to Great Britain to learn English - приїздять у Велику Британію, щоб вивчати англійську мову;
expect to find ... - (завжди використовується тільки з інфінітивом);
should know - слід (повинні) знати;
be able to help - спроможні допомогти;
need to learn - потребують вивчити...;
should provide - повинні забезпечити;
pay attention to this matter -приділяти (приділити) увагу цьому питанню;
provide a place to communicate - забезпечити місцем для спілкування;
places to see in the city - місця, які можна побачити у великому місті;
require concentration - потребувати зосередження;
are expected to speak the language - очікується. що (вони) будуть розмовляти цією мовою;
are encouraged to to speak the language - заохочувати розмовляти мовою;
(have) chosen to learn Spanish - обрали вивчення іспанської мови.
Спробуйте виконати тестове завдання після тексту впр.9, с. с. 116-117 письмово в робочих зошитах.
Пропоную вам один з підходів до асоціативного куща KNOWLEDGE, який ви теж маєте продовжити самостійно:
Knowledge - subjects at school - teachers - foreign languages - sources of information - optional courses - skills - educational environment - broadened mind - an educated person - a gifted person - connected with school years ...
На наступному уроці ми розберемо один із прикладів, як організовується вивчення іноземних мов у різних школах України (впр.3, с. 123)
Бажаю успіхів. Наступний урок - 25. 03. 2020
Комментариев нет:
Отправить комментарий