ІІ семестр
Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.
Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Павліон Настю, Арефіну Валю, Макарову Варю, Шипаєву Валерію за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. Вони знадобляться вам в11 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!
Wednesday, the eighteenth of May
Writing
1. If I ___ my entrance exams, I ___ the happiest man in the world. a) shall pass / would be b) passed / am c) passed / would have been d) will pass / be e) pass / shall be 2. What ___ you___, if the rain ___ in time? a) will be / doing / come b) did / do / will not come c) do / didn’t / come d) have / done / came e) will / do / doesn’t come 3. If you ___ tickets, we ___ Paris. a) will buy / shall visit b) bought / would visit c) buys / visited d) were buying / should visit e) buy / would visit | 4. If you are free, watch the film they ___ on TV. a) shows b) showed c) are showing d) had showed e) have shown 5. If my friend ___ to our town next year, I ___ him the sights of the city. a) shall come / show b) came / would show c) has come / is showing d) is coming / will show e) comes / shows 6. If he ___ in Tokyo, he___ us. a) was / will visit b) were / will visit c) will be / will visit d) is / will visit e) are / will visit |
Роботи надсилайте для перевірки до наступного уроку.
Д/З Впр. 10, с. с. 173-174 (завдання залишається з попереднього уроку).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20.05.2022.
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища
(Урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити правила умовних речень І типу (Conditional I),
оскільки реальні умови допоможуть нам з'ясувати шляхи вирішення екологічних проблем.
Для того, щоб виконати завдання впр. 4, с. 171, спочатку прочитаємо текст про забруднення навколишнього середовища (впр. 3, с. с. 170 - 171). Для прискорення роботи над текстом допоможу вам розподілити речення, яких не вистачає у тексті, за його змістом. Кожне з висловлювань розкриває зміст абзацу. Зробимо це у тестовому форматі (There is one sentence (B) you don't need to use in the text):
1. С
2. D
3. A
4. E
У тексті ви знайдете такі активні слова - терміни і словосполучення:
- surroundings - оточення, середовище;
- uncrowded rural areas - малонаселені (малолюдні) сільські території (місцевість);
- crowded industrial cities - густонаселені промислові міста;
- inventions - винаходи;
- bad (worse, the worst) - поганий (гірший, найгірший);
- to make pollution worse - посилити забруднення;
- existence of all living creatures - існування всіх живих істот;
- to damage - пошкоджувати;
- to endanger - загрожувати;
- a complicated problem - складна проблема;
- fertiliser - мінеральне добриво;
- immediately - негайно;
- to pass the laws - прийняти закони;
- might be concerned about - слід бути занепокоєним;
- to reduce - скоротити. зменшити.
- devastating - спустошуючий;
- to uproot - виривати з коренем, викорчовувати;
- livestock - худоба.
Протягом уроку прочитайте текст впр. 3, с. с. 170 - 171, перекладіть усно.
А тепер згадаємо правила умовних речень І типу (реальна умова Якщо ...):
Наприклад:
1. If we don't reduce the pollution of the air, we will have many serious diseases that endanger people's health.
9. If we don't waste so much paper, we won't need to cut down our forests, thus we will reduce deforestation.
Запишіть 6 речень, зміст яких вас зацікавив найбільше (крім використаних мною). Не забувайте використовувати слова - назви природних катастроф, якщо цього буде потребувати зміст вашого висловлювання.
Виконайте завдання письмово. Для виконання вправи запишіть дату
Бажаю успіхів. Наступний урок - 18.05.2022.
Тема уроку. Природні катастрофи (Natural Disasters)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Сьогодні на уроці пропоную опрацювати активний словник розділу "Природні катастрофи". Науковці - інвайронменталісти (екологи) сьогодні дійшли висновку, що більшість природніх катастроф пов'язані з діяльністю л.дини, нераціональним використанням природних ресурсів. Пропоную опрацювати активний словник впр. 1, с. 166 за допомогою презентації:
Текст впр. 2, с. с. 166 - 167 "Природні катастрофи" прочитати, перекласти звернути увагу на терміни, що вивчались на уроці.
Виконайте впр. 3. с. с. 168 письмово. Треба закінчити речення, використавши зміст прочитаного тексту. Почніть з дати:
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13.05.2022.
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна!
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Протягом уроку я пропоную вам прочитати доволі цікаву і водночас тривожну інформацію про те, як пов'язане життя на нашій планеті з існуванням бджіл ( "It's Interesting to Know" впр. 8, с. с. 162 - 163).
Проблеми екології - це глобальні проблеми, тому всі мови світу мають сьогодні допомогти людям вести діалог на дану тематику.
проблеми екології - ecological problems;
забруднення - pollution;
планета Земля - the Earth.
Завданням сьогоднішнього уроку - опрацювати активний словник впр. 3, 4, с. 160 - 161, записати слова і словосполучення у словник і прочитати текст "Екологічні проблеми" (Ecological Problems) на с. 161.
Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email, не забувайте про накопиченість оцінок.
На попередньому уроці ви спробували поповнити свій вокабуляр так званими
"COMPUTER TERMS". Виконуючи вправу 3 на с. 153 ви (сподіваюсь) з'ясували переклад і визначення багатьох слів, які описують комп'ютер (ноутбук) як машину, пристрій, його робочу поверхню, програмне забезпечення.
Спробуйте прямо зараз ще раз переглянути терміни цієї вправи і перекласти кожне слово по пам'яті:
- a mouse (a mouse mat) -
- a scanner -
- speakers -
- a printer -
- software -
- hardware -
- motherboard -
- a hard disk (hard drive), storage -
- an optical disk drive -
- a monitor (screen, display, desktop), touch-sensitive screen -
- a CD-Rom (DVD-Rom) -
- a keyboard (a key)-
- memory (RAM), storage -
- a floppy disk -
- password -
- files -
- e-mail -
- a microprocessor chip -
- a microphone -
- a system unit -
- an external device -
- підключатись до Інтернету (розм. сидіти в Інтернеті) - to surf the Internet;
- завантажувати .... - to download ...;
- переглядати (інформацію) - to browse the information on the Internet;
- зберігати дані - to safe the data;
- встановити - install;
Тема уроку. Нові горизонти сучасного життя. У світі новітніх технологій.
Ми починаємо, а точніше сказати, продовжуємо тему, вивчати яку почали ще у 9 класі -
New Horizons - New Technologies.
Перегляньте слова впр. 1, с. 151, спробуйте підібрати усі можливі варіанти перекладу, подані на полях с. 152, за необхідності зробіть словникову роботу.
До читання тексту "The Century of Newest Technologies" впр. 2, с. 152 ми повернемось на наступному уроці. Сьогодні ваша задача - згадати якмога більше комп'ютених термінів за допомогою впрв 1, с. 151 і впр. 3. с. 153.
1. If Tom had enough money, he … to the USA long ago. a) went b) would have gone c) have gone d) would go 2. If I … their language, I could understand what they were saying. a) had known b) will know c) know d) knew 3. We … win the cup If we keep playing well. a) will b) are c) could d) could have 4. If I … you, I would apologize to her. a) was b) had been c) were d) will be a) would be doing b) did c) would do d) do 6. If the weather… fine, he will go out of town. a) was b) is c) will d) were | 7. If it hadn’t been raining yesterday, we … on a trip. a) would have gone b) have gone c) would go d) will have gone 8. We’ll just go to another restaurant if this one … fully occupied. a) is b) will c) will be d) has 9. If Rebecca … his phone number before, she would have called him. a) have learnt b) had learnt c) learned d) learn 10. They … let you on the plane unless you have a valid passport. a) had b) have c) will d) won’t 11. If I … a taxi, I would have been there in time. a) had took b) took c) had taken d) have taken 12. It will save us time and money if we ... the hotel and flight together. a) booked b) had booked c) book d) will book |
Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.
Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Павліон Настю, Арефіну Валю, Макарову Варю, Шипаєву Валерію за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. Вони знадобляться вам в11 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!
Комментариев нет:
Отправить комментарий