Дистанційне навчання 10-А Філологічна група

Філологічна група
2021 - 2022 н.рік
ІІ семестр
*****************************************************************
НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА
01. 06. 2022
Добрий день, учні! Пропоную зустріч на платформі Google Meet і провести навчальну практикуза планом:
- семінарське заняття "Англійські умовні речення різних типів";
- країнознавча подорож "Міс Великобританія і Містер США";
- профорієнтаційне заняття "Моя візитна картка".
Чекаю вас на платформі Google Meet о 10.00 

27. 05. 2022          П'ятниця                
Урок № 64 (№ 70 за календарним плануванням)
Підсумковий урок.  
Добрий день, учні!
Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.
Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Павліон Настю, Арефіну Валю, Макарову Варю, Шипаєву Валерію за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких  слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. Вони знадобляться вам в11 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!

25. 05. 2022          Середа
Урок № 63 (№ 69 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища
Добрий день, учні! Завданням сьогоднішнього уроку буде повторити слова і словосполучення теми "Caring for Our Planet Together" (Подбаємо про нашу планету). Змістовною допомогою для вас буде цей відеоурок. Спробуйте перекласти всі пояснення викладача, які почуєте і побачите на екрані.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27.05.2022.

20. 05. 2022           П'ятниця
Урок № 62 (№ 68 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища 
                     (розвиток письмового мовлення)
Добрий день, учні!
Сьогодні ви маєте опрацювати ще один текст на екологічну тему. Це текст "What Am I Going to Do to Protect the Environment" впр. 13, с 177.  Зміст тексту надасть вам можливість офоримити висловлювання свого твору - есе згідно пунктів плану (див. Spot on Writing Tips на с. 176):
I. Introduction (Your opinion on the problem "Our planet Earth is really in danger today", reasons for being worried about the problem).
II. Main body (Your propositions about what people can do to solve the problem).
1. First of all, ...(To start with, ...).
2. Moreover, ... (In addition to this, ...).
3. Examples.
III. Conclusion (Reasons on why it is important to be concerned about the environmental problems).
Сподіваюсь, ви обрали для свого висловлювання вступні фрази до кожного з пунктів плану, що виявили за потрібне. 
Отже, написати твір - роздум можна протягом робочого дня і  надіслати для оцінювання (email або Viber)
Friday, the twentieth of May
"What Am I Going to Do to Protect the Environment"
Бажаю успіхів. Наступний урок - 25.05.2022.




18. 05. 2022          Середа
Урок № 61 (№ 67 за календарним плануванням)
Контроль письма
Добрий день, учні!
В рамках цієї теми ви виконували вправи на закріплення правил умовних речень в англійській мові. Під час перевірки ваших завдань я помітила декілька типових помилок. Тому  пропоную ще раз звернути увагу на правила (див. попередній урок) і виконати  наступні тестові завдання (почніть з дати):

Wednesday, the eighteenth of May

Writing

I. Complete the sentences with the correct form of the verb in brackets:
1.     If they left now, they(be) in London by lunchtime.
2.     You(not fail) the exam if you'd studied a bit harder.
3.     If we'd brought a map with us, we(not be) lost now.
4.     I(not speak) to him again unless he apologises.
5.     You can go to the party as long as you(come) home before midnight.
6.     Had I known you were bringing your friends, I(prepare) more food.
II. Choose the best  (correct) variant:
1. If I ___ my entrance exams, I ___ the happiest man in the world.
a) shall pass / would be
b) passed / am
c) passed / would have been
d) will pass / be
e) pass / shall be
2. What ___ you___,    if the rain ___ in time?
a) will be / doing / come
b) did / do / will not come
c) do / didn’t / come
d) have / done / came
e) will / do / doesn’t come
 3. If you ___ tickets, we ___ Paris.
a) will buy / shall visit
b) bought / would visit
c) buys / visited
d) were buying / should visit
e) buy / would visit
4. If you are free, watch the film they ___ on TV.
a) shows
b) showed
c) are showing
d) had showed
e) have shown
5. If my friend ___ to our town next year, I ___ him the sights of the city.
a) shall come / show
b) came / would show
c) has come / is showing
d) is coming / will show
e) comes / shows
6. If he ___ in Tokyo, he___ us.
a) was / will visit
b) were / will visit
c) will be / will visit
d) is / will visit
e) are / will visit    

Роботи надсилайте для перевірки до наступного уроку.

Д/З Впр. 10, с. с. 173-174 (завдання залишається з попереднього уроку).

Бажаю успіхів. Наступний урок - 20.05.2022.


13. 05. 2022          П'ятниця                                                        
Урок № 60 (№ 66 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища 
                    (Урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити правила умовних речень І типу (Conditional I),
оскільки реальні умови допоможуть нам з'ясувати шляхи вирішення екологічних проблем.
Для того, щоб виконати завдання впр. 4, с. 171, спочатку прочитаємо текст про забруднення навколишнього середовища (впр. 3, с. с. 170 - 171). Для прискорення роботи над текстом допоможу вам розподілити речення, яких не вистачає у тексті, за його змістом. Кожне з висловлювань розкриває зміст абзацу. Зробимо це у тестовому форматі (There is one sentence (B) you don't need to use in the text):
1. С
2. D
3. A
4. E
У тексті ви знайдете такі активні слова - терміни і словосполучення:
 - surroundings - оточення, середовище;
 - uncrowded rural areas - малонаселені (малолюдні) сільські території (місцевість);
 - crowded industrial cities - густонаселені промислові міста;
 - inventions - винаходи;
 - bad (worse, the worst) - поганий (гірший, найгірший);
 - to make pollution worse - посилити забруднення;
 - existence of all living creatures - існування всіх живих істот;
 - to damage - пошкоджувати;
 - to endanger - загрожувати;
 - a complicated problem - складна проблема;
 - fertiliser - мінеральне добриво;
 - immediately - негайно;
 - to pass the laws - прийняти закони;
 - might be concerned about - слід бути занепокоєним;
 - to reduce - скоротити. зменшити.
 - devastating - спустошуючий;
 -  to uproot - виривати з коренем, викорчовувати;
 -  livestock - худоба.

Протягом уроку прочитайте текст впр. 3, с. с. 170 - 171, перекладіть усно.
А тепер згадаємо правила умовних речень І типу (реальна умова Якщо ...):
Спробуйте використати це правило, щоб запропонувати шляхи вирішення екологічних проблем, що описані у тексті (впр. 4, с. 171).
Наприклад:
1. If we don't reduce the pollution of the air, we will have many serious diseases that endanger people's health.
9. If we don't waste so much paper, we won't need to cut down our forests, thus we will reduce deforestation.

Запишіть 6 речень, зміст яких вас зацікавив найбільше (крім використаних мною). Не забувайте використовувати слова - назви природних катастроф, якщо цього буде потребувати зміст вашого висловлювання.
Виконайте завдання письмово. Для виконання вправи запишіть дату
Friday, the thirteenth of May
Homework Ex. 4, 171
Д /З  Виконати словникову роботу за текстом, с. с. 170 - 171.
Впр. 10, с. с. 173-174 (підготуватись до написання есе).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 18.05.2022.

11. 05. 2022          Середа                                                                                         
Урок № 59 (№ 65 за календарним плануванням)
Тема уроку. Природні катастрофи (Natural Disasters)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Сьогодні на уроці пропоную опрацювати активний словник розділу "Природні катастрофи". Науковці - інвайронменталісти (екологи) сьогодні дійшли висновку, що більшість природніх катастроф пов'язані з діяльністю л.дини, нераціональним використанням природних ресурсів. Пропоную опрацювати активний словник впр. 1, с. 166 за допомогою презентації: 
Д /З
Текст впр. 2, с. с. 166 - 167 "Природні катастрофи" прочитати, перекласти звернути увагу на терміни, що вивчались на уроці. 
Виконайте впр. 3. с. с. 168 письмово. Треба закінчити речення, використавши зміст прочитаного тексту. Почніть з дати:
Wednesday, the eleventh of May
Classwork
Свої відповіді надсилайте на мій email або Viberне забувайте про накопиченість оцінок. 
Словникову роботу  також надіслати для перевірки.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13.05.2022.

06. 05. 2022          П'ятниця                                                                                       
Урок № 58 (№ 64 за календарним плануванням)
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна!
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Протягом уроку я пропоную вам прочитати доволі цікаву і водночас тривожну інформацію про те, як пов'язане життя на нашій планеті з існуванням бджіл ( "It's Interesting to Know" впр. 8, с. с. 162 - 163)
Впевнена, додаткова інформація цього відеоролика буде також корисною для кожного з вас як для жителя ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ:
Після читання тексту і перегляду відео виконайте завдання на с. 163 (T / F). Ваші відповіді будуть особливо цінними, якщо ви додасте слова / словосполучення з переглянутого відео. Якщо висловлювання неправильне(на ваш погляд), запишіть спростування. Як завжди, починаємо з дати:
Tuesday, the twenty-sixth of April
Classwork
Свої відповіді надсилайте на мій email або Viberне забувайте про накопиченість оцінок. 
Д/З Впр. 1,2, с. 164 (словникова робота, слова читати за транскрипцією, вчити). 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 11.05.2022.

04. 05. 2022          Середа
Урок № 57 (№ 63 за календарним плануванням)  НОВА ТЕМА (9)
Тема уроку. Екологічні проблеми сьогодення (Caring for Our Planet Together) 
Добрий день, учні!
Проблемні питання, яким буде присвячено наші останні уроки у цьому семестрі - питання навколишнього середовища. Екологічний стан нашої планети гостро турбує сьогодні не тільки інвайронменталістів (екологів), але й представників багатьої політичних, громадських організацій, промисловців, аграріїв, словом, усіх, хто замислюється над нашим майбутнім. 
Проблеми екології - це глобальні проблеми, тому всі мови світу мають сьогодні допомогти людям вести діалог на дану тематику.
Зверніть увагу
якщо ви плануєте складання ЗНО (ДПА) з англійської мови у наступному навчальному році, приділіть особливу увагу цій темі, оскільки вона є актуальною - знання лексики розділу "Environment" предбачено завданням ироботи ЗНО, зокрема письмокого завдання.
Ключові слова (терміни) теми 
навколишнє середовище - the environment;
проблеми екології - ecological problems;
забруднення - pollution;
планета Земля - the Earth.
Завданням сьогоднішнього уроку - опрацювати активний словник впр. 3, 4, с. 160 - 161, записати слова і словосполучення у словник і прочитати текст "Екологічні проблеми" (Ecological Problems) на с. 161.
Перевірте, наскільки ви розібрались зі змістом тексту за допомогою запитань:
When did man's interference in nature begin to increase?
What influence has the development of industry had on the nature?
What way do plants and factories pollute the air?
What can cause health problems?
What way do cars pollute the environment and damage people's health?
What way has  the weather on our planet been changing?
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the fourth of May
Classwork
Answer the questions (запитання писати не треба)
Д/З Слова впр. 3, с. 161 читати за транскрипцією, вчити.
Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email, не забувайте про накопиченість оцінок. Бажаю успіхів. Наступний урок - 06.05.2022.


29. 04. 2022          П'ятниця                    
Урок № 56 (№ 62 за календарним плануванням)
Тема уроку. Нові горизонти. Без минулого немає майбутнього. Світила української науки. (New Horizons)
Добрий день, учні! 
Протягом сьогоднішнього уроку пропоную прочитати ІІ частину тексту "The Interview" (с. 207,Dive 33). Цей текст - розповідь про видатного українського вченого, доктора технічних наук, авіаконструктора, промислового діяча, генерального авіаконструктора Авіаційного науково-технічного комплекса імені Антонова, Героя України Петра Васильовича Балабуєва.
Ваша задача - прочитати текст, виконати словникову роботу (слова, які потрібні для розуміння змісту тексту саме вам), надіслати словникову роботу для оцінювання і виконати впр. 6, с. 159 письмово (T / F). Якщо ви не погоджуєтесь з висловлюванням, напишіть своє, правильне твердження. Для виконання завдання запишіть дату
Friday, the twenty-ninth of April
Classwork
Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email, не забувайте про накопиченість оцінок. Бажаю успіхів. Наступний урок - 04.05.2022.


27. 04. 2022          Середа
Урок № 55 (№ 61 за календарним планувааням)
Тема уроку. Нові горизонти. Без минулого немає майбутнього.
Добрий день, учні!
Доьрий день, учні!
Good day, everybody! Now look at the pictures (photos) of Ex. 2, p. 158. These are the brightest representatives of science in different times. They represent historical stages of developing an aircraft. 
Протягом сьогоднішнього уроку ви маєте прочитати текст "The Inteview" (І частина тексту "The Interview with Professor Flugtag". Перевірити, наскільки ви зрозуміли його зміст, допоможуть запитання.
Виконайте завдання письмово. Запишіть дату і відповіді на запитання:
Wednesday, the twenty-seventh of April
Classwork
Answer the questions on the text "The Interview With Professor Flugtag" (p.206):
1. What event made people thinking about flying?
2. Why have kites been important for the invention of flight?
3. Who made the first attempts to take wings?
4. What way did he do it (What did he use in his work)?
5. Who made the real studies of flight?
6. Where was the concept of Leonardo da Vinci used?
7. When did the first manned flight take place? Who made it?
8. Who was the creator of aerodynamics?
9. When was the first successful powered piloted flight in the history of mankind?
Роботи надсилайте на мій Viber або на мій email, не забувайте про накопиченість оцінок.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29.04.2022.

22.04.2022          П'ятниця
Урок № 54 (№ 60 за календарним плануванням)
Тема уроку. Інтернет назавжди змінив життя людей.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо роботу над темою «Нові технологіїі в житті людини».
На попередніх уроках ви виконували завдання "Modern Technologies in the Life of People: Advantages (Pros) / Disadvantages (Cons)", переглядали постери на цю ж тематику. Пропоную протягом уроку прочитати текст "A Pupils' Opinion About Mass Media" впр. 7, с. с. 155-156. Перекладіть текст (усно).
Під час читання зверніть увагу на переклад наступних слів (словосполучень):
 - deny the importance - заперечувати важливість (чогось);
- drawback (недолік, перепона, зворотня сторона); 
- invention - винахід;
- to embrace millions of users - охоплювати мільйони користувачів;
- approximately - приблизно;
- to change drastically - кардинально змінювати;
- a reliable anti-virus software - надійна антивірусна програма;
 - to get blackmail or spam - отримувати шантажуючу інформацію або спам.
Після читання тексту оберіть 8-10 висловлювань, які, на вашу думку, будуть підтвердженням вашої думки щодо позитивних і негативних сторін Інтернету, комп'ютера або сучасних технологій / засобів масової інформації
Свою відповідь можна почати словами (на ваш вибір):
 * It's not a secret (that) the computer is the most important device for today.
 * Everybody knows (that) the Internet is a global computer network / the main source of communication. 
 * It is widely believed that the 21st century is the century of the newest technologies.
* On the one hand ..., on the other hand, ... .
Складені вами висловлювання будуть основою твору-роздуму «For-and-against essay»(За і проти). Перегляньте корисні поради щодо написання «For-and-against essay» на с. с. 156-157, бажано використати фрази-конектори. Для виконання завдання запишіть дату:
Friday, the twenty-second of April
Classwork
For-and-against Essay
Свої роботи надсилайте для оцінювання протягом робочого дня.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27.04.2022.

20. 04. 2022          Середа                     
Урок № 53 (№ 59 за календарним плануванням)
Тема уроку. XX століття - вік новітніх технологій. Плюси і мінуси.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо обговорення питання"Сучасні технології в житті людей:перевагти і недоліки" (Modern Technologies in the Life of People: Pros and Cons / Advantages and Disadvantages)
Перед тим, як поспілкуватись про переаги і недоліки Інтернету, обговоримо саме переваги і недоліки сучасних технологій взагалі. Протягом уроку виконайте наступні завдання: 
*знайдіть у тексті впр. 2, с. с. 152-153 висловлювання, які будуть, на вашу думку, підтвердженням позитивних і негативних сторін щодо використання сучасних
технологій (почніть читати з абзацу Using computers ...). 
*запишіть речення у дві колонки :"Advantages" і "Disadvantages".
Це завдання виконуйте у класній роботі. 
Wednesdy, the twentieth  of April
Classwork
Modern Technologies in the Life of People:
 Advantages (Pros)                      Disadvantages (Cons)
 До своїх висловлювань, які ви візьмете з тексту, додайте також висловлювання, які можна скласти, використовуючи відповіді на запитання впр. 5, с. 154. Наприклад (можна додати ці речення у свої відповіді):
Modern technologies enabled to change school and education with the help of digital learning (Advantage).
Using technology for entertainment is very often a bad thing especially for children and teenagers(Disadvantage).
Це завдання творчого характеру. Хотілося, щоб ви також продемонстрували, наскільки ви навчились користуватись правилами порядку слів англійського речення.
Завдання надсилайте до кінця робочого дня (email, Viber).
Д/З Прочитати і перекласти висловлювання впр. 4, с. 154, дати погодження/непогодження (усно, але виконувати обов'язково). 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 22.04.2022.

15. 04. 2022          П'ятниця                
Урок № 52 (№ 58 за календарним плануванням)
Тема уроку. Комп'ютер, його обладнання, функції.
Добрий день, учні!
На попередньому уроці ви спробували поповнити свій вокабуляр так званими
"COMPUTER TERMS". Виконуючи вправу 3 на с. 153 ви (сподіваюсь) з'ясували переклад і визначення багатьох слів, які описують комп'ютер (ноутбук) як машину, пристрій, його робочу поверхню, програмне забезпечення.
Спробуйте прямо зараз ще раз переглянути терміни цієї вправи і перекласти кожне слово по пам'яті:
 - a mouse  (a mouse mat) - 
 - a scanner -                                                   
 - speakers -                                                      
 - a printer - 
 - software - 
 - hardware - 
 - motherboard  - 
 - a hard disk (hard drive), storage - 
 - an optical disk drive - 
 -  a monitor (screen, display, desktop), touch-sensitive screen - 
 - a CD-Rom (DVD-Rom)  - 
 - a keyboard 
(a key)
 - CPU (microprocessor) - 
 - memory (RAM), storage - 
 - a floppy disk - 
 - password - 
 - files - 
 - e-mail - 
 - a microprocessor chip - 
 - a microphone - 
  - a system unit - 
 - an external device - 
Крім Computer Terms варто знати і словосполучення, які дозволяють працювати на ньому, наприклад:
 - підключатись до Інтернету (розм. сидіти в Інтернеті) - to surf the Internet;
 - завантажувати .... - to download ...;
 - переглядати (інформацію) - to browse the information on the Internet;
 - зберігати дані - to safe the data;
 - встановити - install;
Як альтернативу завданням підручника сьогоднішнього уроку пропоную вам переглянути невеличкий відеоролик "How Do Computers Work?". Перегляд таких відеороликів - це гарна практика аудіювання, збагачення словникового запасу та удосконалення мовних (граматичних) знань з англійської. Я впевнена, що більшість фраз будуть цілком вам зрозумілими. У розповіді ведучої ви почуєте багато слів (термінів), які перераховано у впр. 3, с. 153.
Під час прослуховування тексту-розповіді зверніть увагу на наступні слова (словосполучення):
* to run a program - запускати програму; 
* to accomplish a task - виконувати (виконати) завдання; 
* application - застосування (рос. применение); 
* to follow the instructions - виконувати інструкції; 
* (might) turn up wrong - щось може скластись неправильно; 
* (a) kind like brains - щось на зразок мозку (подібне мозку);
* which step is on - який зараз крок (етап).
Д/З Впр. 2, с. 152 (текст прочитати, перекласти, за необхідності виконати словникову роботу). Закінчити речення (після тексту) за змістом тексту усно. 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20.04.2022

13. 04. 2022          Середа                                                  
Урок № 51 (№57 за календарним плануванням)     НОВА ТЕМА (8)
Тема уроку. Нові горизонти сучасного життя. У світі новітніх технологій.
Добрий день, учні!
Ми починаємо, а точніше сказати, продовжуємо тему, вивчати яку почали ще у 9 класі -
                                           New Horizons - New Technologies.
Перегляньте слова впр. 1, с. 151, спробуйте підібрати усі можливі варіанти перекладу, подані на полях с. 152, за необхідності зробіть словникову роботу.
До читання тексту  "The Century of Newest Technologies" впр. 2, с. 152 ми повернемось на наступному уроці. Сьогодні ваша задача - згадати якмога більше комп'ютених термінів за допомогою впрв 1, с. 151 і впр. 3. с. 153.
Вправу 3, с. 151 ви виконаєте усно після уроку (надсилати це завдання не треба). Оберіть слова, що є комп'ютерними термінами (перевірте, наскільки ви обізнані у так званому "Computer Vocabulary"). За наобхідності виконайте словникову роботу за даною вправою.
А зараз виконайте ще одне завдання на закріплення правил використання умовних речень різних типів (виконувати у тестовому форматі, наприклад 1d).
Зверніть увагу: в одному з речень треба використати тип умовного речення Mixed Conditional. Змістовно матеріал буде вивчатись в 11 класі, але формули цього типу я давала вам у конспекті уроку № 80 за 18. 03. 2022 для історичної групи).
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the thirteenth of March
Classwork
Do the test (fill in the appropriate variant):

1. If Tom had enough money, he … to the USA long ago.

a) went                b) would have gone
c) have gone       d) would go

2. If I … their language, I could understand what they were saying.

a) had known     b) will know
c) know              d) knew

3. We … win the cup If we keep playing  well.

a) will                b) are
c) could             d) could have

4. If I … you, I would apologize to her.

a) was               b) had been
c) were             d) will be

 5. I … more shopping in this store if things weren't so expensive here.

a) would be doing        b) did
c) would do                  d) do

6. If the weather… fine, he will go out of town.

a) was                         b) is
c) will                         d) were

7. If it hadn’t been raining yesterday, we … on a trip.

a) would have gone            b) have gone
c) would go                        d) will have gone

8. We’ll just go to another restaurant if this one … fully occupied.

a) is                                     b) will
c) will be                             d) has

9. If Rebecca … his phone number before, she would have called him.

a) have learnt                       b) had learnt
c) learned                             d) learn

10. They … let you on the plane unless you have a valid passport.

a) had                                   b) have
c) will                                  d) won’t

11. If I … a taxi, I would have been there in time.

a) had took                           b) took
c) had taken                         d) have taken

12. It will save us time and money if we ... the hotel and flight together.

a) booked                            b) had booked
c) book                                d) will book
 Свої роботи надсилайте для перевірки (
Viber 050 042 65 44 або email (21olena11@gmail.com) до кінця уроку). 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 15. 04. 2022.

27. 05. 2022          П'ятниця                
Урок № 64 (№ 70 за календарним плануванням)
Підсумковий урок.  
Добрий день, учні!
Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.
Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Павліон Настю, Арефіну Валю, Макарову Варю, Шипаєву Валерію за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких  слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. Вони знадобляться вам в11 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!

Комментариев нет:

Отправить комментарий