************************************************************
2021 - 2022 н. рік ІІ СЕМЕСТР
25. 05. 2022 11-А (філ.) Середа
26. 05. 2022 11-Б Четвер
27. 05. 2022 11-А (іст.) П'ятниця
Урок № 65 (№ 70 за календарним плануванням)
Підсумковий урок
Добрий день, учні! Сьогодні ваш останній урок у навчальному році й останній ваш шкільний урок англійської мови.
Дозвольте задати вам останнє домашнє завдання: продовжуйте вивчати англійську мову. Пам'ятайте: знання англійської - це ваша "перепустка у світ", це показник вашої сучасності, вашого інтелекту, можливість здійснити ваші мрії, плани, пов'язані з майбутнім. Смідиво беріть в дорогу багаж знань, які ви отримали на наших уроках. Я бажаю кожному з вас здійснення усього задуманого, вірю у ваші сили і бажаю успіхів у подальшому навчанні.
Ваш учитель англійської мови.
23. 05. 2022 11-А (філ.) Понеділок
25. 05. 2022 11-Б Середа
26. 05. 2022 11-А (іст.) Четвер
Урок № 64 (№ 69 за календарним плануванням)
Тема уроку. Граматичний куточок. Артикль з власними і географічними назвами (узагальнення).
Добрий день, учні! Завданням сьогоднішньог уроку буде повторити правила використання артиклів з власними (географічними) назвами і в сталих фразах. Виконані вами на попередньому уроці тестові завдання показали, що саме ці моменти потребують повторення й тренування у використанні.
Можливо, наступні таблиці стануть вам у нагоді:
18. 05. 2022 11-А (філ.) Середа
19. 05. 2022 11-Б Четвер
20. 05. 2022 11-А (іст.) П'ятниця
Урок № 63 (№ 68 за календарним плануванням)
Тема уроку. Граматичний куточок. Повторення граматичних явищ, що вивчались в 11 класі.
Добрий день, учні! Сьогодні пропоную ще раз зосередити увагу на одному з найважливіших граматичних моменів, пов'язаних з англійською мовою, з англійським мовленням - використанням артиклів. Протягом уроку виконайте тест (кожне завдання - 0,5 балів):
1. I eat ---- apple every day. a) -
b) the
c) a
d) an
3. I came in and sat down on ---- chair which was
the nearest to the door.
a) -
b) a
c) an
d) the
5. Which is ---- tallest building in your city?
a) the
b) a
c) an
d) –
7. Let’s watch ---- TV.
a) an
b) the
c) a
d) –
9. What ---- wonderful story!
a) the
b) a
c) -
d) an
11. ---- United Kingdom is situated off the west
coast of mainland Europe. a) -
b) the 13. We looked up at the stars in ---- sky.
a) an
b) the
c) -
d) a
15. He has to wear ---- uniform. a) an
b) the
c) -
d) a 17.
Tom’s parents have been invited to ------ school because the principal wanted
to speak to them.
a) -
b) the
c)a 19. She has spent her life caring for ---- sick.
a) a
b) the. 21. Have you got ---- headache?
a) -
b) the
c) a
d) an 23. We went there by ---- car.
a) a
b) the
c) -
d) an.
|
2. Do you take ----- sugar in your tea? a) -
b) a
c) the
d) an
4. ---- more
dangerous out trip is, ----more I enjoyed it.
a) the, the
b) -, -
c) the, -
d) a, a 6. Rome is very lovely in ---- spring. a) the
b) a
c) можливі обидва
варіанти.
8. Good morning, ---- students. a) -
b) the 10. Everest is the highest mountain in the world, in
the range of mountains called ---- Himalayas.
a) the
b) –
12. Their family is extremely poor, they have --- little money for food, so they are almost starving.
a) -
b) the
14. What did you have for ---- dinner?
a) a
b) -
c) an
d) the
16. Can you tell me where ---- room 25 is, please? a) a
b) the
c) -
d) an 18. ---- test was difficult. I answered ---- questions very quickly.
a) the, the
b) a, the
c) the, -
20. He stayed at ---- Hilton Hotel.
a) -
b) a
c) an
d) the.
22. We stayed at ---- cheap hotel in Rome, but we
didn’t like ---- hotel because the poor service.
a) the, -
b) a, a,
c) the, the
d) a, the
24. He was elected ---- President last year.
a) a
b) -
c) the
d) an.
|
Виконання завдання почніть з дати:
Wednesday, the eighteenth of May (11-А,філ.)
Thursday, the nineteenth of May (11-Б)
Friday, the twentieth of May (11-А,іст.)
Роботи надсилайте на мій email або Viber до наступного уроку.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 23.05.2022(11-А,філ.), 25.05.2022 (11-Б), 26.05.2022 (11-А,іст.).
16. 05. 2022 11-А (філ.) Понеділок
18. 05. 2022 11-Б Середа
19. 05. 2022 11-А (іст.) Четвер
Урок № 62 (№ 67 за календарним плануванням)
Тема уроку. Школа - підготовка до життя (урок комунікативної граматики).
Добрий день, учні!
Лексичний і мовний (граматичний)запас, передбачений програмою з англійської мови для 11 класу, нами практично опрацьовано. Щодо граматики, останні уроки у цьому навчальному, останньому шкільному для вас році, ми присвятимо повторенню правил прямої /непрямої мови та узгодження часів. Готуючись до уроку, ви опрацювали граматичний довідник на с. 175.
Зараз час перевірити себе. Пропоную вам виконати завдання тестового формату на платформі "Всеосвіта" . Назва тесту "Sequence of Tenses" (Узгодження часів).
https://vseosvita.ua/test/start/mgw930
Тест буде відкрито 16.05 з 11.00 до 11.30. Для того, щоб я не відкривала тест декільеа разів, прошу приєднатись до його виконання учнів обох груп 11-А класу й учнів 11-Б класу.
11-Б клас: тест буде повторно відкрито 18.05 з 09.00 до 09.30.
Д/З Впр. 4, с. с. 176 - 177 (прочитати текст, перекласти усно). Словникова робота - за необхідності.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 18.05.2022(11-А,філ.), 19.05.2022 (11-Б), 20.05.2022 (11-А,іст.).
11. 05. 2022 11-А (філ.) Середа
12. 05. 2022 11-Б Четвер
13. 05. 2022 11-А (іст.) П'ятниця
Урок № 61 (№ 66 за календарним плануванням)
Контроль говоріння.
Добрий день, учні!
Сподіваюсь, на попередньому уроці ви доклали зусиль, виявили творчій підхід до складання розповіді на тему"Is It Important to Meet Requirements of a Job You Would Like to Do in the Future?" (завдання попереднього уроку).
Прошу аудіозапис (за бажанням - відеозапис свого висловлювання) надіслати для оцінювання разом із конспектом.
Д/З Впр. 3, с. 174 (прочитати і перекласти запитання, дати відповіді усно).
"Focus on Grammar", с. 175 (прочитати і перекласти приклади, повторити правила узгодження часів під час переходу прямої мови у непряму за допомогою таблиці).
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 16.05.2022(11-А,філ.), 18.05.2022 (11-Б), 19.05.2022 (11-А,іст.).
09. 05. 2022 11-А (філ.) Понеділок
11. 05. 2022 11-Б Середа
12. 05. 2022 11-А (іст.) Четвер
Урок № 60 (№ 65 за календарним плануванням)
Тема уроку. Робота за вибором.
Добрий день, учні! Завдання сьогоднішнього уроку будуть усними.
Опрацюйте лексику впр. 5, с. с. 170-171. Слова (прикметники \ дієприкметники) цієї вправи можуть знадобитись під час опису ситуацій, пов'язаних із враженнями (відчуттями) під час виконання різних посадових обов'язків.
Наприклад:
The wrong career choice can make you disappointed, nervous, even irritated.
На наступному уроці ви маєте продемонструвати рівень своєї мовленнєвої компетенції (свої навички мовлення англійською). Для цього потрібно скласти висловлювання на тему "Is It Important to Meet Requirements of a Job You Would Like to Do in the Future?". Це буде вашим домашнім завданням. Я прошу вас не користуватись Інтернет-джерелами, а скласти свої висловлювання, використвши слова, словосполучення і фрази сторінок 170 - 173.
Наприклад, можна почати своє висловлювання такими реченнями (беру їх із впр. 11, с. 173):
When choosinf a future career you should remember about certain things: your own interests and abilities, advantages and disadvantages of a job, your personal qualities, requirements of a certain job and many others.
Try to decide the sphere of your interests first of all (whether you are a humanitarian or have a precise mindset, prefer mental or manual work etc).
... (Можна додати декілька прикладів з впр. 9, с. 172 або скласти речення самостійно з використанням слів цієї вправи).
...
...
The main thing is not to regret your your professional choice (Так можна закінчити свою розповідь).
Запишіть свої висловлювання у зошит (словник). Подальші кроки ми з'ясуємо на наступному уроці.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 11.05.2022(11-А,філ.), 12.05.2022 (11-Б), 13.05.2022 (11-А,іст.).
04. 05. 2022 11-А (філ.) Середа
05. 05. 2022 11-Б Четвер
06. 05. 2022 11-А (іст.) П'ятниця
Урок № 59 (№ 64 за календарним плануванням)
Урок позакласного читання.
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці пропоную вам прочитати текст впр. 9, с.с. 167-168 "For Better or Worse" (На краще чи на гірше). Під час читання тексту виконайте тестове завдання (усно). Виконання тестового завдання - корисна практика у справі удосконалення мовних навичок, тому виконайте його самостійно і перевірте себе.
Усі часи, використані для дієслів у цьому тексті - минулі. Якщо ви обрали будь-який минулий час, крім Past Simple, поясніть свій вибір. Пригадайте, як ми робили це, коли готувались до ДПА з англійської мов в 9 класі. (Користіватись довідником не раджу, там є помилки). Наприклад:
(1) was loading - Past Continuous (A) - вказано конкретний момент діїї людини (Аманда завантажувала речі в машину в той момент, коли підбігла жінка і вхопила сукню).
Виконання завдання почніть з дати:
Wednesday, the fourth of May (11-А,філ.)
Thursday, the fifth of May (11-Б)
Friday, the sixth of May (11-А,іст.)
Classwork Ex. 9, p.p.167-168
Роботи надсилайте на мій email або Viber до наступного уроку.
Наступний урок ми присвятимо питанням вибору майбутньої професії.
Вправа 3 на с. 169 дає можливість згадати слова-назви професій (спеціальностей) , які ви вивчали ще у 10 класі. Перекладіть слова.
Д/З Впр. 4, с. 170 (словникова робота). Слова читати за транскрипцією, вчити. Бажаю успіхів.
Наступний урок - 09.05.2022(11-А,філ.), 11.05.2022 (11-Б), 12.05.2022 (11-А,іст.).
02. 05. 2022 11-А (філ.) Понеділок
04. 05. 2022 11-Б Середа
05. 05. 2022 11-А (іст.) Четвер
Урок № 58 (№ 63 зв календарним плануванням)
Тема уроку. Налаштуйтесь на позитивний результат. Твоя позитивна самооцінка.
(Focus On Positive Effects. Your Positive Self-Esteem).
Добрий день, учні!
Давайте спробуємо обговорити психологічну сторону періоду, який починається в житті кожного з вас. Нам допоможуть словосполучення вправ 2, 3, с. 164.
Спробуйте вставити їх за змістом речень, які можуть стати своєрідним переліком порад другові, подрузі, однокласникам з метою підвищення своєї самооцінки (How to Improve Self-Esteem). Можливі різні варіанти, але вони мають бути змістовними, так сказати, авторськими.
1. I am sure You 'll succeed in life if you ... .
2. It is very important to ... and make ... .
3. I advise you to ... .
4. Reasonable diet and normal sleep help to ... and ... .
5. Never be afraid of ... when discussing career issues.
6. If your friend isn't confident enough, try to do ... even if he doesn't ... .
7. Positive self-esteem gives you opportunities to ... .
8. To develop self-confidence try to ... .
9. If you focus on positive effects, you feel ... .
Запишіть речення - поради .
Для виконання завдання запишіть дату
Спробуйте скласти речення, які також мають відношення до вашого майбутнього після закінчення школи. Можливі варіанти, наприклад:
If students are good at studies, they are likely to pass exams in Ukrainian, Maths, English and some other subjects successfully..
If students are good at studies, they enter colleges, vocational schools and universities.
Виконайте завдання усно.
Бажаю успіхів.
Добрий день, учні!
Давайте спробуємо обговорити психологічну сторону періоду, який починається в житті кожного з вас. Нам допоможуть словосполучення вправ 2, 3, с. 164.
Спробуйте вставити їх за змістом речень, які можуть стати своєрідним переліком порад другові, подрузі, однокласникам з метою підвищення своєї самооцінки (How to Improve Self-Esteem). Можливі різні варіанти, але вони мають бути змістовними, так сказати, авторськими.
1. I am sure You 'll succeed in life if you ... .
2. It is very important to ... and make ... .
3. I advise you to ... .
4. Reasonable diet and normal sleep help to ... and ... .
5. Never be afraid of ... when discussing career issues.
6. If your friend isn't confident enough, try to do ... even if he doesn't ... .
7. Positive self-esteem gives you opportunities to ... .
8. To develop self-confidence try to ... .
9. If you focus on positive effects, you feel ... .
Запишіть речення - поради .
Для виконання завдання запишіть дату
Monday, the second of May (11-А,філ.)
Wednesday, the fourth of May (11-Б)
Thursday, the fifth of May (11-А,іст.)
Some Tips How to Improve Self-Esteem
Після виконаного завдання розгляньте підстановчу таблицю впр. 5, с. с. 165 - 166.Спробуйте скласти речення, які також мають відношення до вашого майбутнього після закінчення школи. Можливі варіанти, наприклад:
If students are good at studies, they are likely to pass exams in Ukrainian, Maths, English and some other subjects successfully..
If students are good at studies, they enter colleges, vocational schools and universities.
Виконайте завдання усно.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 04.05.2022(11-А,філ.), 05.05.2022 (11-Б), 06.05.2022 (11-А,іст.).
27. 04. 2022 11-А (філ.) Середа
28. 04. 2022 11-Б Четвер
29. 04. 2022 11-А (іст.) П'ятниця
Урок № 57 (№ 62 за календарним плануванням)
Тема уроку. Ключ до успішного складання іспитів (Pass Your EIT Successfully)
Добрий день, учні!
Сьогоднішній урок англійської мови дає вам можливість подолати стресові ситуації під час підготовки до випускних іспитів і скласти свої власні траєкторії роботи під час підготовки до цього нелегкого випробування.
Спочатку треба прочитати текст - лист впр. 7, с. 162 і дати відповіді на запитання:
1) What educational role does school play in the life of any person?
2) What is the main purpose of education?
3) What ways can stress influence your life?
4) Is it possible to avoid stress before exams?
5) Why is it important to start studying ahead of time?
6) Why is it important to make a timetable during your preparational period?
7) Why is it important to take care of yourself and eat healthy food?
8) How can your friends help you to prepare for exams?
9) Do you think the rules described in this letter will help you to avoid stress and achieve success?
Для виконання завдання запишіть дату
Д /З У зошиті складіть перелік корисних порад "The List of Useful Tips - HOW TO AVOID STRESS AND PREPARE FOR EIT WELL", використовуючи зміст тексту.
Пропоную почати так:
To avoid stress and pass your EIT Exams successfully, it is important:
- to plan your day;
..........
Пункти свого "плану" ви можете розташовувати згідно зі ступенем значущості власне для кожного з вас.
1) What educational role does school play in the life of any person?
2) What is the main purpose of education?
3) What ways can stress influence your life?
4) Is it possible to avoid stress before exams?
5) Why is it important to start studying ahead of time?
6) Why is it important to make a timetable during your preparational period?
7) Why is it important to take care of yourself and eat healthy food?
8) How can your friends help you to prepare for exams?
9) Do you think the rules described in this letter will help you to avoid stress and achieve success?
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the twenty-seventh of April (11-А,філ.)
Thursday, the twenty-eighth of April (11-Б)
Friday, the twenty-ninth of April (11-А,іст.)
Пропоную почати так:
To avoid stress and pass your EIT Exams successfully, it is important:
- to plan your day;
..........
Пункти свого "плану" ви можете розташовувати згідно зі ступенем значущості власне для кожного з вас.
Роботи надсилайте на мій email або Viber до наступного уроку.
Бажаю успіхів.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 02.05.2022 (11-А,філ.), 04.04.2022 (11-Б), 05.05.2022 (11-А,іст.).
25. 04. 2022 11-А (філ.) Понеділок
27. 04. 2022 11-Б Середа
28. 04. 2022 11-А (іст.) Четвер
Урок № 56 (№ 61 за календарним плануванням)
Тема уроку. Граматичний куточок. Маркери часу till (until)/ unless.
Добрий день, учні!
Сьогодні нам необхідно активізувати використання слів TILL, UNTIL, WHEN у складних (складнопідрядних) реченнях.
Ці правила дають вам можливість правильно передавати умову, дотримуючись, у свою чергу, правил умовних речень різних типів.
Щоб ця фраза була вам більш зрозумілою, нагадаю, що умова може передаватись не тільки поняттям "якщо", а ще й такими, як "доки / доти", "доти поки", що передаються в англійській мові прийменниками (сполучниками) till / until, сполучником unless - (доки не ...), сполучником as soon as - (щойно, тільки ), сполучником as long as (за умови) і прислівником / сполучником"коли" - when.
Подивіться на постер "Focus On Grammar" на с. 161 свого підручника. Приклади використання unless у ньому не згадуються, але як на мене, їх треба розглядати як одне граматичне правило.
Зверніть увагу:
1. * прийменнк - preposition (скорочено - prep.);
* прислівник - adverb (скорочено - adv.);
* сполучник - conjunction (скорочено - cj.).
2. Until can be used in the following ways:
- as a preposition (followed by a noun):
She continued to get a salary until the end of March.
- as a conjunction (connecting two clauses):
I stayed there until he arrived.
3.Until indicates when something will happen, begin or end.
Till means the same thing as until.
Till is not an abbreviation of until - it's actually older than until.
4.
Ці правила дають вам можливість правильно передавати умову, дотримуючись, у свою чергу, правил умовних речень різних типів.
Щоб ця фраза була вам більш зрозумілою, нагадаю, що умова може передаватись не тільки поняттям "якщо", а ще й такими, як "доки / доти", "доти поки", що передаються в англійській мові прийменниками (сполучниками) till / until, сполучником unless - (доки не ...), сполучником as soon as - (щойно, тільки ), сполучником as long as (за умови) і прислівником / сполучником"коли" - when.
Подивіться на постер "Focus On Grammar" на с. 161 свого підручника. Приклади використання unless у ньому не згадуються, але як на мене, їх треба розглядати як одне граматичне правило.
Зверніть увагу:
1. * прийменнк - preposition (скорочено - prep.);
* прислівник - adverb (скорочено - adv.);
* сполучник - conjunction (скорочено - cj.).
2. Until can be used in the following ways:
- as a preposition (followed by a noun):
She continued to get a salary until the end of March.
- as a conjunction (connecting two clauses):
I stayed there until he arrived.
3.Until indicates when something will happen, begin or end.
Till means the same thing as until.
Till is not an abbreviation of until - it's actually older than until.
4.
А тепер можна використати правила, наведені вище, для виконання тестового завдання (виконуйте у тестовому форматі)
Запишіть дату
Monday, the twenty-fifth of April (11-А,філ.)
Wednesday, the twenty-seventh of April (11-Б)
Thursday, the twenty-eighth of April (11-А,іст.)
Classwork
Choose the best variant:
|
Я допоможу вам скласти речення (у тестовому форматі), а вам треба записати речення повністю. Треба також їх перекласти (усно). У деяких реченнях можливі альтернативні варіанти - все залежить від того, що для вас важливіше. Зверніть увагу на абревіатуру
EIT (External Independent Testing) - ЗНО (Незалежне Зовнішнє Оцінювання).
Ex. 6, p. 161
1 b.
2 a.
3 f.
4 c.
5 d.
6 e.
7 i.
8 g.
9 h.
Перекладайте речення з варіантом, з яким ви більше згодні.
Зверніть увагу на переклад наступного:
- успішні результати іспитів - successful results of EIT;
- можливість продовжувати навчання - the possibilities to continue studies;
- почати вчитися заздалегідь - study ahead of time;
- скласти розклад для повторення - a revision timetable;
- їсти здорову їжу - eat healthy food;
- успішно скласти ЗНО - pass EIT successfully;
- дотримуватись правил - follow the rules;
- почати нову сторінку свого життя - turn over a new page in one's life.
Письмові завдання можна надсилати на мій email або Viber до наступного уроку.
Д /З
Прочитати і перекласти текст впр. 7, с. 162 (усно).
Слова і словосполучення тексту, необхідні для обговорення питання "Поради тим, хто готується до ЗНО" вивчити.
Бажаю успіхів.
Наступний урок - 27.04.2022(11-А,філ.), 28.04.2022 (11-Б), 29.04.2022 (11-А, іст.).
20.04.2022 11-А (філ.) Середа
21.04.2022 11-Б Четвер
22.04.2022 11-А (іст.) П'ятниця
Урок № 55 (№60 за календарним плануванням)
Тема уроку. Про важливість вивчення іноземних мов (Why to Learn English?)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмову про важливімть володіння інземними мовами, зокрема англійською.
Ми продовжуємо розмову про важливімть володіння інземними мовами, зокрема англійською.
Спробуємо знайти у тексті "Why to Learn English?" (впр. 6, с. с. 155-157)10 основних причин, чому сьогодні молодим людям важливо мати у своєму арсеналі одну або навіть деілька іноземних мов, англійську обов'язково. Для цього треба закінчити наступні речення (можливі зміни у стані дієслова):
1. The knowledge of one or more foreign languages is included into ... .
2. Englis is spoken in ... .
3. About 50 countris in the world have English as ... .
4. English is the official language of ... .
5. Around 1,1 billion people speak English worldwide as ... .
6. If you speak English, you will not have to worry about ...
7. If you speak fluent English, you will have more possibilities to ... .
8. English skills are desirable when you ... .
9. Your knowledge of English may be handy in .... , for ... .
10. English is not only ... , but the language of ... .
Для виконання завдання запишіть дату
* Learning (knowing) English is important because it gives us (you) an opportunity to ...
* Having fluent English it's easy to ... .
1. The knowledge of one or more foreign languages is included into ... .
2. Englis is spoken in ... .
3. About 50 countris in the world have English as ... .
4. English is the official language of ... .
5. Around 1,1 billion people speak English worldwide as ... .
6. If you speak English, you will not have to worry about ...
7. If you speak fluent English, you will have more possibilities to ... .
8. English skills are desirable when you ... .
9. Your knowledge of English may be handy in .... , for ... .
10. English is not only ... , but the language of ... .
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the twentieth of April (11-А,філ.)
Thursday, the twenty-first of April (11-Б)
Friday, the twenty-second of April (11-А,іст.)
Classwork
Перегляньте постер "Reasons For Learning English". Зробіть коспект у словнику (друга частина словника). Для озвучення постера можна використовувати наступні фрази:* Learning (knowing) English is important because it gives us (you) an opportunity to ...
* Having fluent English it's easy to ... .
Пропоную також переглянути невеличку відеопрезентацію, яка запевнить кожного з вас у тому, що знання англійської мови сьогодні - це престижно, сучасно, цікаво і перспективно.
Це - шлях до успіху в житті! (English Opens the Door to Your Better Life!)
Намагайтесь повторювати і перекладати реченя, наскільки це для вас можливо!
Це - шлях до успіху в житті! (English Opens the Door to Your Better Life!)
Намагайтесь повторювати і перекладати реченя, наскільки це для вас можливо!
Д /З
Зробити конспект за постером, запропонованим на уроці.
Зробити словникову роботу за впр. 3. с. 158.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27.04.2022(11-А,філ.), 27.04.2022 (11-Б), 28.04.2022 (11-А,іст.).
Зробити конспект за постером, запропонованим на уроці.
Зробити словникову роботу за впр. 3. с. 158.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27.04.2022(11-А,філ.), 27.04.2022 (11-Б), 28.04.2022 (11-А,іст.).
18. 04. 2022 11-А (філ.) Понеділок
20. 04. 2022 11-Б Середа
21. 04. 2022 11-А (іст.) Четвер
Урок № 54 (№ 59 за календарним плануванням) НОВА ТЕМА (8)
Тема уроку. Освіта - шлях до успіху (Education Is the Door to Success)
Добрий день, учні!
Сьогодні ми почали вивчати нову тему - "Education".
Давайте спробуємо активізувати активний словник теми, використовуючи слова і словосполучення, вивчені у попередніх класах. Пропоную словниковий ланцюжок теми:
EDUCATION → secondary education → higher education → an educated person → knowledge → deep knowledge → knowledge of foreign languages → improve your language → language skills → the process of learning → to master your language → to develop your skills → to be successful in life → .... (дивись с. с. 154 - 155)
Також пропоную скласти свій словниковий ланцюжок, який починається зі словосполучення
FOREIGN LANGUAGES → one of the most widely spoken languages.....
Ці слова (словосполучення) ви маєте взяти з тексту "Why to Learn English?", який треба прочитати на уроці (впр. 6, с. с. 155 - 157).
Прочитайте текст, зробіть переклад, виконайте тестове завдання після тексту (усно). Словниковий ланцюжок надіслати для перевірки. Також виконайте впр. 5, с. 155 для перевірки своїх мовних знань (можна у тестовому форматі). Це буде вашим письмовим домашнім завданням (Д/З). Запишіть дату:
Monday, the eighteenth of April (11-А, філ.)
Wednesday, the twentieth of April (11-Б)
Thursday, the twenty-first of April (11-А, іст.)
Ex. 5, p.155
1. includes
2. ...
Завдання можна надсилати на мій email або Viber до наступного уроку. Direct / Indirect Speech
Test
Choose the correct answer:
I. 1.'I work in a bank.' ⇒ He said that he in a bank.
2.'I am working today.' ⇒ She told us she that day.
3.'I've been ill for a couple of weeks.' ⇒ He told me he for a couple of weeks.
4.'I was at the doctor all morning.' ⇒ She told me that she at the doctor all morning.
5.'I'll lend you the money.' ⇒ He told me he me the money.
6.'I can't do it without your help.' ⇒ She said she it without my help.
II.
1. 'I need to see Sarah this weekend.' ⇒ George said that ______.
a) he needed to see Sarah this weekend
b) he was needing to see Sarah that weekend
c) he needed to see Sarah that weekend
2. 'I'm reading now.' ⇒ Sally told me ______.
a) that she was reading at that moment
b) that she read now
c) that she was reading now 3. 'I haven't seen Barbara since last year.' ⇒ Brendan told me
______.
a) he didn't see Barbara since last year
b) he hadn't seen Barbara since the year before
c) he hadn't seen Barbara since last year
|
4. 'Have you signed the contract?' ⇒ Suzan ______.
a) told me if I had signed the contract
b) asked me whether I had signed the contract
c) said if I signed the contract
5. 'Where did you eat?' ⇒ Sam asked me ______.
a) where I had eaten
b) where had I eaten
c) where did I eat
6. 'Where are you going tomorrow?' ⇒ Sandra asked me ______.
a) where was I going tomorrow
b) where was I going the next day
c) where I was going the following day
|
Sequence of Tenses
Test
1. She noticed she … already late. a) is
b) was
c) had been
2. She said that it … her an hour to finish the
report.
a) takes
b) took
c) has taken
3. She asked him if he … her name.
a) knows
b) knew
c) had known
4. What did you do with the money you … from me?
a) borrowed
b) have borrowed
c) borrow
5. When I opened the door, the cat … out.
a) jump
b) jumped
c) had jumped
6. When I was ten I already … I wanted to be a
scientist.
a) know
b) knew
c) had known
|
7. I went to see if she … up yet.
a) woke
b) has woken
c) had woken
8. I … 80 kilos three months ago.
a) was weighing
b) have weighed
c) weighed
9. As soon as I … the phone down, it rang again (select
2 correct answers).
a) put
b) have put
c) had put
10. I … that I would get the promotion but it is
beginning to look difficult now.
a) hoped
b) have hoped
c) had hoped
11. When I arrived at the party, they … home.
a) already went
b) have already gone
c) had already gone
12. I was hot because I … in the sun for a long
time.
a) was walking
b) walked
c) had been walking
|
25. 05. 2022 11-А (філ.) Середа
26. 05. 2022 11-Б Четвер
27. 05. 2022 11-А (іст.) П'ятниця
Підсумковий урок
Добрий день, учні! Сьогодні ваш останній урок у навчальному році й останній ваш шкільний урок англійської мови.
Дозвольте задати вам останнє домашнє завдання: продовжуйте вивчати англійську мову. Пам'ятайте: знання англійської - це ваша "перепустка у світ", це показник вашої сучасності, вашого інтелекту, можливість здійснити ваші мрії, плани майбутнього. мідиво беріть в дорогу багаж знань, які ви отримали на наших уроках. Я бажаю кожному з вас здійснення усього задуманого, вірю у ваші сили і бажаю успіхів у подальшому навчанні.
Ваш учитель англійської мови.
Комментариев нет:
Отправить комментарий