Історична група
2021-2022 н.рік ІІ семестр
**********************************************************************
НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА
30. 05. 2022
Добрий день, учні! Пропоную зустріч на платформі Google Meet і провести навчальну практикуза планом:
- семінарське заняття "Англійські умовні речення різних типів";
- країнознавча подорож "Міс Великобританія і Містер США";
- профорієнтаційне заняття "Моя візитна картка".
Чекаю вас на платформі Google Meet о 9.00
(посилання https://meet.google.com/ucm-qkxq-aub).
27. 05. 2022 П'ятниця
Урок № 110 (№ 121 за календарним плануванням)
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна! (Pollution Is an Urgent Problem)
Підсумковий урок.
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна! (Pollution Is an Urgent Problem)
Підсумковий урок.
Добрий день, учні!
Сьогодні наш останній урок англійської мови у цьому навчальному році.Маю сказати, що не всі учні виявили однаковий рівень відповідальності протягом дистанційного періоду. Хотілося б відзначити Ковтуна Олександра, Безворотню Валерію, Роменкбких Олександру, Хандригу Тимофія за старанність, вчасно надіслані домашні завдання.
Впевнена, кожен з вас гідний таких слів, тільки для цього треба бути більш наполегливими.
Упорядкуйте свої словники. Вони знадобляться вам в11 класі.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!
24. 05. 2022 Вівторок
Урок № 109 (№ 120 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища.
Добрий день, учні!
Протягом нашого передостаннього уроку повторіть граматичні явища, на яких ми акцентували увагу у ІІ семестрі:
- часи дієслова активного стану (Grammar Tenses, Active Voice);
- умовні реченнярізних типів (The Zero Conditionals, the First Conditionals, the Second Conditionals ).
Скористайтесь правилами підручника (с. с. 148 - 149, с. с. 180 - 184) і таблицями, які я пропонувала вашій увазі (див. конспекти уроків на блозі).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27.04.2022.
23. 05. 2022 Понеділок
Урок № 108 (№ 119 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища
Добрий день, учні! Завданням сьогоднішнього уроку буде повторити слова і словосполучення теми "Caring for Our Planet Together" (Подбаємо про нашу планету). Змістовною допомогою для вас буде цей відеоурок. Спробуйте перекласти всі пояснення викладача, які почуєте і побачите на екрані.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 24.05.2022.
20. 05. 2022 П'ятиця
Урок № 107 (№ 118 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища (розвиток письмового мовлення)
Добрий день, учні! Згідно із завданням попереднього уроку сьогодні ви маєте написати твір - роздум і надіслати для оцінювання (email або Viber).
Запишіть дату для виконання завдання:
Friday, the twentieth of May
"What Am I Going to Do to Protect the Environment"
Бажаю успіхів. Наступний урок - 23.05.2022.
17. 05. 2022 Вівторок
Урок № 106 (№ 117 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища.
Добрий день, учні!
Сьогодні ви маєте опрацювати ще один текст на екологічну тему. Це текст "What Am I Going to Do to Protect the Environment" впр. 13, с 177. Зміст тексту надасть вам можливість офоримити висловлювання свого твору - есе, який будемо писати на наступному уроці, згідно пунктів плану:
I. Introduction (Your opinion on the problem "Our planet Earth is really in danger today", reasons for being worried about the problem).
II. Main body (Your propositions about what people can do to solve the problem).
1. First of all, ...(To start with, ...).
2. Moreover, ... (In addition to this, ...).
3. Examples.
III. Conclusion (Reasons on why it is important to be concerned about the environmental problems).
Сподіваюсь, ви обрали для свого висловлювання вступні фрази до кожного з пунктів плану (див. завдання попереднього уроку і "Useful Hints" на с. 176), що виявили за потрібне.
Отже, написати твір - роздум можна до наступного уроку і вже у п'ятницю (20.05) надіслати для оцінювання.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20.05.2022
16. 05. 2022 Понеділок
Урок № 105 (№ 116 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті невколишнього середовища.
Добрий день, учні!
Текст, над яким ви працювали на попередньому уроці - змістовний приклад участі представників молодого покоління у вирішенні проблем навколишнього середовища. Пропоную обговорити його зміст за допомогою запитань впр. 12, с. 175. Дайте відповіді на запитання усно.
Під час наступних уроків ви маєте написати твір-есе на тему "What Can We Do to Start Being Part of Solution". Для цього треба опрацювати Spot on Writing Tips на с. 176, виписати необхідні слова і словосполучення - конектори. Це буде вашим домашнім завданням.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 17.05.2022.
13. 05. 2022 П'ятиця
Урок № 104 (№ 115 за календарним плануванням)
Контроль читання
Добрий день, учні!
Сьогодні ви маєте продемонструвати свої навички роботи з текстом англійською мовою (ступеня розуміння його змісту).
Для виконання завдань запишіть дату
Friday, the thirteenth of May
Reading
I. Read the text " The Pupils' Projects About Environmental Problems" (the first part of Ex. 10, p. 173) and do the test:
1. Our relationship with nature is:
a) acceptable;
b) intolerable;
c) forbidden.
2. What should people do to change the ecological situation for the
better:
a) to move from countryside to cities;
b) to take quick and radical steps to save nature;
c) to think about nature.
3. Pupils’ projects about environmental problems:
a) is the best step to organize charity;
b) is the best step to stop pollution of nature;
c) is the best step to change people’s minds and thoughts about the
environmental problems.
4. The project “Celebrities Protect the Environment” has been chosen
because celebrities:
a) protect nature;
b) show their respect to nature;
c) are a big part of the country’s and world’s social life.
5. A lot of people on our planet do nothing to protect the environment
because:
a) they think nothing depends on them;
b) they can’t do ecological projects;
c) they don’t know how to start with themselves.
6. The pupils compare all the people of our planet with:
a) passengers on the spaceship “Earth”;
b) crew on the spaceship “Earth”;
c) celebrities on the spaceship “Earth”.
Виконуючи друге завдання, поєднайте правила граматики (побудови запитань англійською мовою) і вміння робити змістовний переклад. Запропоновані запитання перекладіть англійською мовою. використавши активний словник тектсту. Зверніть увагу на часи дієслів, які ви будете використовувати у своїх запитаннях.
II. Read the text " The Pupils' Projects About Environmental Problems" (the second part of Ex. 10, p.p. 174-175) and make up the folloing questions:
1. Коли учнівський цетр ЮНЕСКО ліцею № 51 приєднався до екологічного проєкту "Green Pack"?
2. Які аспекти охоплює цей проєкт?
3. Над якою темою проєкту працює група ліцея №51?
4. Які основні розділи проєкту?
5. Які цілі й моделі поведінки виділяють координатори проєкту, організація "Green Pack"?
6. Про що дізнались учні під час проєктного дослідження під керівництвом учителя Наталії Зайченко?
7. Що зрозуміли діти після того, як поспілкувались (взяли інтрв'ю) з декількома відомими українцями?
8. Які приклади забруднення (отруєння) нашої планети) описують учні у своєму проєкті?
9. Які висновки зробили учні у своєму проєкті (можна використати слово conclusions, утворене від дієслова to conclude, що є в тексті).
Роботи надсилайте для перевірки до наступного уроку.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 16.05.2022.
10. 05. 2022 Вівторок
Урок № 103 (№ 114 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища (урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
В рамках цієї теми ви виконували вправи на закріплення правил умовних речень в англійській мові. Під час перевірки ваших завдань я помітила декілька типових помилок. Тому пропоную ще раз звернути увагу на правила (див. урок за 06.05.2022) і виконати наступне тестове завдання:
I. Complete the sentences with the correct form of the verb in brackets:
1.
If they left now, they(be) in
London by lunchtime.
2.
You(not
fail) the exam if you'd studied a bit harder.
3.
If we'd brought a map with us, we(not
be) lost now.
4.
I(not
speak) to him again unless he apologises.
5.
You can go to the party as long as you(come)
home before midnight.
6.
Had I known you were bringing your
friends, I(prepare)
more food.
II. Choose the best (correct) variant:
1. If I ___ my entrance exams, I ___ the happiest man in the world. a) shall pass / would be b) passed / am c) passed / would have been d) will pass / be e) pass / shall be
2. What ___ you___, if the rain
___ in time?
a) will be / doing / come
b) did / do / will not come
c) do / didn’t / come
d) have / done / came
e) will / do / doesn’t come
3. If you ___ tickets, we ___ Paris.
a) will buy / shall visit
b) bought / would visit
c) buys / visited
d) were buying / should visit
e) buy / would visit
|
4. If you are free, watch the film they ___ on TV.
a) shows
b) showed
c) are showing
d) had showed
e) have shown
5. If my friend ___ to our town next year, I ___ him the sights of the
city.
a) shall come / show
b) came / would show
c) has come / is showing
d) is coming / will show
e) comes / shows
6. If he ___ in Tokyo, he___ us.
a) was / will visit
b) were / will visit
c) will be / will visit
d) is / will visit
e) are / will visit
|
Виконайте тестові завдання письмово. Для виконання завдання запишіть дату
Tuesday, the tenth of May
Classwork
Роботи надсилайте для перевірки до наступного уроку.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13.05.2022.
09. 05. 2022 Понеділок
Урок № 102 (№ 113 за календарним плануванням)
Тема уроку. Шляхи вирішення екологічних проблем (How to Solve Ecological Problems)
Добрий день, учні!
Сьогоднішній урок пропоную присвятити читанню.
Завдання буде легким: прочитайте і перекладіть (усно) текст впр. 5, с. 172 "The Ascania Nova Nature Reserve" і поради "The Rules of Behaviour in the Countryside" (Як поводитись екологічно грамотно на природі й у сільській місцевості) впр. 7. с. 172.
Зверніть увагу: запам'ятовувати нові слова (будь-які частини мови) досить зручно за допомогою синонімів і антонімів, які ви можете самостійно підібрати до слова. У тексті впр. 7. с. 172 ви зустрінете дієслово екологічного напрямку
to contaminate - забруднювати
Спробуємо підібрати синоніми, слова однакові або близькі за значенням (також екологічного напрямку):
to pollute - забруднювати, забруднити;
to dirty - забруднювати, забруднити;
to spoil - зіпсувати;
to activate - робити радиоактивним;
to ruin - руйнувати;
to defile - оскверняти;
to deteriorate - погіршити;
to infect - інфікувати.
Можна також підібрати антоніми:
to decontaminate - знезаражувати;
to clarify - освітлювати;
to clean - чистити. прибирати;
to disinfect - дезінфікувати.
За необхідності випишіть нові слова з перекладом. Не забувайте читати за транскрипцією.
Д /З Повторити правила умовних речень різних типів (наступний урок знову присвятимо повторенню правил на вказану тему).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 10.05.2022.
06. 05. 2022 П'ятниця
Урок № 101 (№ 112 за календарним плануванням)
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища
(Урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити правила умовних речень І типу (Conditional I),
оскільки реальні умови допоможуть нам з'ясувати шляхи вирішення екологічних проблем.
Для того, щоб виконати завдання впр. 4, с. 171, спочатку прочитаємо текст про забруднення навколишнього середовища (впр. 3, с. с. 170 - 171). Для прискорення роботи над текстом допоможу вам розподілити речення, яких не вистачає у тексті, за його змістом. Кожне з висловлювань розкриває зміст абзацу. Зробимо це у тестовому форматі (There is one sentence (B) you don't need to use in the text):
1. С
2. D
3. A
4. E
У тексті ви знайдете такі активні слова - терміни і словосполучення:
- surroundings - оточення, середовище;
- uncrowded rural areas - малонаселені (малолюдні) сільські території (місцевість);
- crowded industrial cities - густонаселені промислові міста;
- inventions - винаходи;
- bad (worse, the worst) - поганий (гірший, найгірший);
- to make pollution worse - посилити забруднення;
- existence of all living creatures - існування всіх живих істот;
- to damage - пошкоджувати;
- to endanger - загрожувати;
- a complicated problem - складна проблема;
- fertiliser - мінеральне добриво;
- immediately - негайно;
- to pass the laws - прийняти закони;
- might be concerned about - слід бути занепокоєним;
- to reduce - скоротити. зменшити.
- devastating - спустошуючий;
- to uproot - виривати з коренем, викорчовувати;
- livestock - худоба.
Протягом уроку прочитайте текст впр. 3, с. с. 170 - 171, перекладіть усно.
А тепер згадаємо правила умовних речень І типу (реальна умова Якщо ...):
Тема уроку. Людина на захисті навколишнього середовища
(Урок комунікативної граматики)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити правила умовних речень І типу (Conditional I),
оскільки реальні умови допоможуть нам з'ясувати шляхи вирішення екологічних проблем.
Для того, щоб виконати завдання впр. 4, с. 171, спочатку прочитаємо текст про забруднення навколишнього середовища (впр. 3, с. с. 170 - 171). Для прискорення роботи над текстом допоможу вам розподілити речення, яких не вистачає у тексті, за його змістом. Кожне з висловлювань розкриває зміст абзацу. Зробимо це у тестовому форматі (There is one sentence (B) you don't need to use in the text):
1. С
2. D
3. A
4. E
У тексті ви знайдете такі активні слова - терміни і словосполучення:
- surroundings - оточення, середовище;
- uncrowded rural areas - малонаселені (малолюдні) сільські території (місцевість);
- crowded industrial cities - густонаселені промислові міста;
- inventions - винаходи;
- bad (worse, the worst) - поганий (гірший, найгірший);
- to make pollution worse - посилити забруднення;
- existence of all living creatures - існування всіх живих істот;
- to damage - пошкоджувати;
- to endanger - загрожувати;
- a complicated problem - складна проблема;
- fertiliser - мінеральне добриво;
- immediately - негайно;
- to pass the laws - прийняти закони;
- might be concerned about - слід бути занепокоєним;
- to reduce - скоротити. зменшити.
- devastating - спустошуючий;
- to uproot - виривати з коренем, викорчовувати;
- livestock - худоба.
Протягом уроку прочитайте текст впр. 3, с. с. 170 - 171, перекладіть усно.
А тепер згадаємо правила умовних речень І типу (реальна умова Якщо ...):
Спробуйте використати це правило, щоб запропонувати шляхи вирішення екологічних проблем, що описані у тексті (впр. 4, с. 171).
Наприклад:
1. If we don't reduce the pollution of the air, we will have many serious diseases that endanger people's health.
9. If we don't waste so much paper, we won't need to cut down our forests, thus we will reduce deforestation.
Запишіть 6 речень, зміст яких вас зацікавив найбільше (крім використаних мною). Не забувайте використовувати слова - назви природних катастроф, якщо цього буде потребувати зміст вашого висловлювання.
Виконайте завдання письмово. Для виконання вправи запишіть дату
Бажаю успіхів. Наступний урок - 09.05.2022.
Наприклад:
1. If we don't reduce the pollution of the air, we will have many serious diseases that endanger people's health.
9. If we don't waste so much paper, we won't need to cut down our forests, thus we will reduce deforestation.
Запишіть 6 речень, зміст яких вас зацікавив найбільше (крім використаних мною). Не забувайте використовувати слова - назви природних катастроф, якщо цього буде потребувати зміст вашого висловлювання.
Виконайте завдання письмово. Для виконання вправи запишіть дату
Friday, the sixth of May
Homework Ex. 4, 171
Д /З Виконати словникову роботу за текстом, с. с. 170 - 171.Бажаю успіхів. Наступний урок - 09.05.2022.
03. 05. 2022 Вівторок
Урок № 100 (№ 111 за календарним плануванням)
Тема уроку. Природні катастрофи (Natural Disasters)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Сьогодні на уроці пропоную опрацювати активний словник розділу "Природні катастрофи". Науковці - інвайронменталісти (екологи) сьогодні дійшли висновку, що більшість природніх катастроф пов'язані з діяльністю людини, нераціональним використанням природних ресурсів. Пропоную опрацювати активний словник впр. 1, с. 166 за допомогою презентації:
Тема уроку. Природні катастрофи (Natural Disasters)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Сьогодні на уроці пропоную опрацювати активний словник розділу "Природні катастрофи". Науковці - інвайронменталісти (екологи) сьогодні дійшли висновку, що більшість природніх катастроф пов'язані з діяльністю людини, нераціональним використанням природних ресурсів. Пропоную опрацювати активний словник впр. 1, с. 166 за допомогою презентації:
Д /З
Текст впр. 2, с. с. 166 - 167 "Природні катастрофи" (завдання залишається з попереднього уроку).
Виконайте впр. 3. с. с. 168 письмово. Дайте відповіді на запитання, використавши зміст прочитаного тексту. Почніть з дати:
Текст впр. 2, с. с. 166 - 167 "Природні катастрофи" (завдання залишається з попереднього уроку).
Виконайте впр. 3. с. с. 168 письмово. Дайте відповіді на запитання, використавши зміст прочитаного тексту. Почніть з дати:
Tuesday, the third of May
Classwork
Свої відповіді надсилайте на мій email або Viber, не забувайте про накопиченість оцінок.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 06.05.2022.
02. 05. 2022 Понеділок
Урок № 99 (№ 110 за календарним плануванням)
Тема уроку. Про красу природи (About the Beauty of Nature)
Добрий день. учні!
Сьогодні я пропоную вам скористатись активним словником вправи 6, с. 165, щоб подискусувати на тему "Краса природи" (The Beauty of Nature). Ваші розповіді неодмінно допоможуть всім, хто їх захоче прочитати, переконатись у тому, що природа - це справжнє багатство, це наша безцінна спадщина, одна на всіх, і зберегти цю красу - наш обов'язок.
Завдання цього уроку також буде творчим: оберіть будь-яку рослину зі списку, поданому у впр. 6, с. 165, і складіть невеличку розповідь про цю рослину. Можливо користуватись додатковими джерелами, але також бажано, щоб деякі речення ви складали самостійно. Я також спробую скласти свою (авторську) розповідь. Обираю березу (a birch):
1. The street where I live is lined up with young birch seedlings.
2. I like this tree very much for its unusual bark colour, white, marked by horizontal pores.
3. Birches look beautiful in any sason, but they are especially attractive in spring when you can see birch flowering in the form of earrings and Birch bright green leaves.
4. The bark of young trees can be easily peeled off.
5. Many people do making cuts in the bark to get birch sap.
6. Birch sap is delicious, but I think it's not very good if you do it very often.
7. It's interesting to find out that birch tree produces fruit called "samara" which can release around 1 million seeds each year.
8. Seeds and bark of the birch are source of food for forest animals such as rabbits, deer and birds.
9. Wood of birch tree is highly flammable (легкозаймистий, рос: легковоспламеняемый).
10. Let these trees live a long life and delight us with their beauty.
Ваші творчі роботи ви можете оформити у виді рефератної розповіді, можна записати у зошиті.
Свої відповіді надсилайте на мій email або Viber, не забувайте про накопиченість оцінок.
Д/З Впр. 2, с. 166 (текст прочитати. тестове завдання - усно).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 03.05.2022.
29. 04. 2022 П'ятниця
Урок № 98 (№ 109 за календарним плануванням)
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна! (Pollution Is an Urgent Problem)
Добрий день, учні!
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна! (Pollution Is an Urgent Problem)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Вправи цого уроку допоможуть нам з'ясувати найгостріші проблеми, пов'язані з навколишнім середовищем на сьогодні: руйнування осередків багатьох тварин, птахів, рослин (destruction of habitats), забрудення водних ресурсів (water pollution), повітря (air pollution), грунту (ground / soil pollution).
Подивіться на впр. 4, 5, с. с. 164 - 165. За прикладами, поданими у впр. 5, с. 165 визначте шляхи вирішення цих проблем. Слова і словосполучення для своїх висловлювань можна взяти з впр. 4. с. 164, можна скористатись полями на цих сторінках а також згадати слова і словосполучення з попередніх років (згадайте - цю тему ми вивчали у 8-9 класах).
Це завдання творчого характеру. Можу дати декілька підказок українською мовою:
- для вирішення проблеми забруднення повітря треба зменшити кількість вихлопних газів, збільшити громадський транспорт, саджати більше дерев ...;
- для вирішення проблеми забруднення грунту треба встановлювати більше сміттєвих баків ...;
- для вирішення проблеми забруднення води треба припинити викидати сміття, відходи й шкідливі речовини в річки, моря, океани ... .
Отже, заповніть таблицю впр. 5. с. 165 словосполученнями, які ви підберете самостійно.
Як завжди, починаємо з дати:
Friday, the twenty-ninth of April
Classwork
Свої відповіді надсилайте на мій email або Viber, не забувайте про накопиченість оцінок.
Д/З Впр. 1, с. 166 (словникова робота, слова читати за транскрипцією, вчити).
Впр. 6. с. 165 (прочитати, перекласти, вивчити назви квітів, дерев).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 02.05.2022.
26. 04. 2022 Вівторок
Урок № 97 (№ 108 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екологічні проблеми сьогодення (Environmental Problems of the Century)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Протягом уроку я пропоную вам прочитати доволі цікаву і водночас тривожну інформацію про те, як пов'язане життя на нашій планеті з існуванням бджіл ("It's Interesting to Know" впр. 8, с. с. 162 - 163).
Тема уроку. Екологічні проблеми сьогодення (Environmental Problems of the Century)
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на екологічні теми.
Протягом уроку я пропоную вам прочитати доволі цікаву і водночас тривожну інформацію про те, як пов'язане життя на нашій планеті з існуванням бджіл ("It's Interesting to Know" впр. 8, с. с. 162 - 163).
Впевнена, додаткова інформація цього відеоролика буде також корисною для кожного з вас як для жителя ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ:
Після читання тексту і перегляду відео виконайте завдання на с. 163 (T / F). Ваші відповіді будуть особливо цінними, якщо ви додасте слова / словосполучення з переглянутого відео. Якщо висловлювання неправильне(на ваш погляд), запишіть спростування. Як завжди, починаємо з дати:
Tuesday, the twenty-sixth of April
Classwork
Свої відповіді надсилайте на мій email або Viber, не забувайте про накопиченість оцінок.
Д/З Впр. 1,2, с. 164 (словникова робота, слова читати за транскрипцією, вчити).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29.04.2022.
25. 04. 2022 Понеділок
Урок № 96 (№107 за календарним плануванням) НОВА ТЕМА
Тема уроку. Екологічні проблеми сьогодення (Caring for Our Planet Together)
Добрий день, учні!Проблемні питання, яким буде присвячено наші останні уроки у цьому семестрі - питання навколишнього середовища. Екологічний стан нашої планети гостро турбує сьогодні не тільки інвайронменталістів, але й представників багатьої політичних, громадських організацій, промисловців, аграріїв, словом, усіх, хто замислюється над нашим майбутнім.
Проблеми екології - це глобальні проблеми, тому всі мови світу мають сьогодні допомогти людям вести діалог на дану тематику.
проблеми екології - ecological problems;
забруднення - pollution;
планета Земля - the Earth.
Завданням сьогоднішнього уроку - опрацювати активний словник впр. 3, 4, с. 160 - 161, записати слова і словосполучення у словник і прочитати текст "Екологічні проблеми" (Ecological Problems) на с. 161.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 26.04.2022.
Проблеми екології - це глобальні проблеми, тому всі мови світу мають сьогодні допомогти людям вести діалог на дану тематику.
Зверніть увагу
якщо ви плануєте складання ЗНО (ДПА) з англійської мови у наступному навчальному році, приділіть особливу увагу цій темі, оскільки вона є актуальною - знання лексики розділу "Environment" предбачено завданням ироботи ЗНО, зокрема письмокого завдання.Ключові слова (терміни) теми -
навколишнє середовище - the environment;проблеми екології - ecological problems;
забруднення - pollution;
планета Земля - the Earth.
Завданням сьогоднішнього уроку - опрацювати активний словник впр. 3, 4, с. 160 - 161, записати слова і словосполучення у словник і прочитати текст "Екологічні проблеми" (Ecological Problems) на с. 161.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 26.04.2022.
27. 05. 2022 П'ятниця
Урок № 110 (№ 121 за календарним плануванням)
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна! (Pollution Is an Urgent Problem)
Підсумковий урок.
Тема уроку. Забруднення - проблема актуальна! (Pollution Is an Urgent Problem)
Підсумковий урок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий