Дистанційне навчання 6 клас


  


 DISTANCE LEARNING                                          Year 6 (6-А)
Увага! Новий матеріал розміщено першим на сторінці!

ІІ СЕМЕСТР
06 05. 2021                                                       Четвер
Урок № 62 (№64 за календарним плануванням)
Тема уроку. Шкільні  предмети. Мій улюблений предмет. 
Добрий день. діти! 
Ми продовжуємо розмову про шкільні проедмети. 
Перевіряючи ваші роботи (складені вами діалоги), я помітила. що вам треба ретельніше попрацювати з правилами порядку слів у стверджувальних, заперечних і питальних реченнях Present Simple, які розглядались на попередньому уроці. Щоб закріпити ці правила, виконайте вправу 3 на с. 165 (усно). 
Протягом уроку опрацюйте впр. 5. с. 166. Прочитайте текст - електронний лист. Вставте слова за змістом. 
Письмового завдання я не задаю, але правила граматичного довідника попереднього уроку треба вивчити!
Бажаю успіхів. Наступний урок - 12. 05. 2021

05. 05. 2021                                                      Середа
Урок № 61 (№ 63 за календарним плануванням)
Тема. Шкільні предмети (School Subjects)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо обговорювати питання, пов'язані зі школою, навчанням, поговоримо також про улюблені предмети. 
Протягом навчального року ми вивчали багато граматичних явищ, зокрема часів англійського дієслова. Тепер у нас є час повторити вивчене.
Сьогодні на уроці ми маємо повторити правила теперішнього часу (Present Simple)  англійської мови. Це правило можна використовувти для опису звичайних щоденних дій, коли йдеться, наприклад, про певний шкільний предмет.
Подиваться на впр. 5, с. 162. Це завдання ви виконаєте письмово, але домовимось, що ви виконаєте його добросовісно, без будь-яких довідників, самостійно.
Згадаємо, що у теперішньому простому часі (Present Simple) ми користуємось дієсловами без частки to , у 3 особі однини до дієслова додаємо закінчення -s, у запитаннях і заперечних реченнях використовуємо допоміжні дієслова do і does (у 3 особі однини). Розгляньте таблиці.
Зверніть увагу на терміни:
Affirmative (sentence) - стверджувальне речення;
Negative (sentence) - заперечне речення;
Interrogative (sentence) / Question -  питальне речення;
Singular - однина;
Plural - множина.
А тепер спробуйте дотриматись цього правила під час виконання вправи. Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the fifth of May
Classwork
Протягом уроку ще раз згадаємо назви шкільних предметів. Спочатку зробимо це за допомогою впр. 6, с. 162 ( вставити слова за змістом і перекласти текст усно), 
а потім впр. 2, с. 164. Ці діалоги ви маєте записати у зошити. За допомогою малюнків і фото ви легко здогадаєтесь, яким предметам і урокам у школі віддають перевігу учні Керол, Пітер, Тоні й Менді (подивіться на приклад). Веселі й сумні смайлики допоможуть вам правильно визначитись зі своїми відповідями. Діалоги запишіть за зразком.
Класну роботу(впр. 5, с.162, впр. 2, с. 164) надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Д/З Вчити назви шкільних предметів, за необхідністю зробити конспект Present Simple (дивись постери тут, на блозі) у словнику.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 06. 05. 2021

29. 04. 2021                                                     Четвер                                    
Урок № 60 (№ 62 за календарним плануванням)
Тема уроку.  Шкільне життя (School Life)
Добрий день, діти!
Сьогодні ми починаємо вивчати тему, яка, на мій погляд, повинна вас зацікавити. Тема "Шкільне життя" занурить нас у світ шкільних предметів, ваших улюблених уроків, видів діяльності на різних уроках, у світ дозвілля школярів. 
Тема починається з повторення назв шкільних предметів. 
Прочитайте назви шкільних предметів (впр.1 на стор. 160), раджу зробити словникову роботу. Спробуйте вимовити назви предметів англійською мовою декілька разів.  
Тепер можна вказати свій улюблений предмет (свої улюблені предмети). Для цього подивіться на запитання  впр. 2 (а), с. 161. Давайте використаємо схожий зразок, зробимо це у формі діалогу:
 - What's your favourite subject at school?
 - My favourite school subject is Maths. I like counting and doing the sums 
(рахувати і розв'язувати задачі). And yours? (And what about you?)
 - My favourite subject is Art, because I like drawing and painting. 
Зверніть увагу
Українські дієслова можна перекладати англійською мовою, додаючи до них закінчення -ing, щоб показати, що дія відбувається часто, зазвичай, постійно... (якщо нам подобається щось робити, це може означати, що ми виконуємо таку дію часто, зазвичай, можливо постійно).
(learning, painting, drawing, running, jumping, reading and translating English  texts, working with maps, acting the dialogues ...).
Наприклад:
I like doing the sums (learning about the past, learning about the nature (animals and plants), singing songs, drawing and painting pictures, working with a computer, playing sport games, running and jumping ... 
Спробуйте скласти свій варіант діалогу. Запишіть 2 варіанти діалогу і надішліть для перевірки (мені буде цікаво дізнатись про ваші інтереси). Запишіть дату
Thursday, the twenty-ninth of April
Classwork 
Тепер ми перейдемо на декілька сторінок уперед (під час виконання домашнього завдання ми знову повернемось на с. 161) і спробуємо поговорити про розклад уроків - our timetable (так ми ще раз повторимо назви шкільних предметів). Подивіться на впр. 1, с. 163. Спробуйте назвати уроки  розкладу дітей  на кожний день тижня (за зразком впр. 1(а), с. 163., а потім опишіть свій розклад за зразком впр. 1(b), с. 163. 
Д /З
1. Прочитати текст-лист впр. 3. с. 161, перекладіть усно.
2. Виконайте впр. 4. с. 161 усно. Зверніть увагу, що у реченнях 4, 5, 6 помилково використовується ім'я Ніна, а листа пише Оля. Це допоможе вам визначитись з правильними відповідями.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 05. 05. 2021

28. 04. 2021                                                               Середа
Урок № 59 (№ 61 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву (урок комунікативної граматики)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо екскурсії столицею нашої країни.
Сьогодні нам треба активізувати правила використання минулого (Past Simple) і доконаного (Present Perfect) часів для того, щоб описати дії, що відбувались у минулому, і дії, які просто відбулись, і ми маємо результат.
Згадаємо правила:
Past Simple - цей  граматичний час використовується для того, щоб показати дію, що відбувалась (відбулася) у минулому - yesterday, last month, last year, last summer, a week ago ... .
Використовуємо 2 форму правильних і неправильних дієслів (visited, watched, was, were, saw, told, went ... ) і допоміжне дієслово did у запитаннях і did not (didn't) у заперечних реченнях.
Present Perfect - цей час використовується для того, щоб описати дію, що вже, щойно, або просто відбулася, і ми маємо результат - just, already, (yet - у заперечних реченнях). 
Використовуємо допоміжні дієслова  have / has і 3 форму правильних і неправильних дієслів (have visited, has told ...).
Наприклад:
Мій дядько був у Києві минулого року. - My uncle was in Kyiv last summer. - Past Simple
Мій дядько побував у Києві. - My uncle has been to Kyiv. - Present Perfect
Можна також скористатись поясенням у таблицях:





Подивіться на впр. 4. с. 156. Протягом уроку ви маєте скласти речення за двома зразками, запропонованими мною (зразки, вказані у вправі, брати не треба).
У реченнях треба використати дієслова to visit, to see у минулому і доконаному часах.
Наведу приклад (перше речення):
Jane visited the Golden Gate (last summer - це за власним бажанням). - Past Simple
Jane has visited the Golden Gate. - Present Perfect
Наступні речення треба скласти за зразками.
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the twenty-eighth of April
Classwork (Homework)
Д /З
А тепер підготуємось до виконання домашнього завдання. Треба прочитати діалоги 
впр. 2, с. 155 , перекласти усно, а потім визначити, хто з дітей яку дію виконував (впр. 3, с. 155).Цю вправу виконайте письмово.
Роботи надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29. 04. 2021 


22. 04. 2021                 Четвер
Урок № 58 (№ 59-60 за календарним плануванням)
Тема уроку.  Екскурсії по Києву. Туристам на замітку.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо екскурсії по Києву. 
Сьогодні на уроці буде багато словникової роботи. На попередньому уроці ви працювали з вправою на с. 151 (рамочка). Пропоную звірити ваші власні варіанти перекладу з моїми (з'єднайте їх з англійськими еквівалентами самостійно):
- побачити давню мозаіку і фрески -
 - побачити відомий собор -
 - побачити вироби традиційного українського мистецтва -
 - побачити відомі картини - 
 - подивитись фільм у форматі 3D - 
 - дізнатись більше про українську природу - 
 - дізнатись більше про історію України - 
 - купити сувенір - 
 - взяти участь у традиційному святкуванні - 
 -подивитись оперу - 
 - насолоджуватись (милуватися) незвичайними спорудами - 
 - насолоджуватись мальовничим краєвидом - 
 - залишатись - 
Вивчіть слова і словосполучення напам'ять.  (Можна надіслати роботи для перевірки).
А зараз спробуємо уявити  себе туристами. До свого "Туристичного словничка" (TRAVEL VOCABULARY) сьогодні можна додати слова і словосполучення (за впр. 2. с. 152):
 - a guide - гід (екскурсовод);
 - a guidebook - книга - путівник;
 - a guided tour - екскурсія (турне) з гідом;
 - to go on a guided tour - відправитись на екскурсію з гідом;
 - to go sightseeng - оглядати пам'ятки (пам'ятні місця);
 - to visit a ... - відвідувати ...;
 - to take photos - фотографувати (робити фотографії);
 - to get lost - загубитись (у незнайомому місті).
Протягом уроку зробіть конспект вправи 2, с. 152, підкресліть обрані варіанти.
Звернітьувагу
 * вправа має некоректне завдання - словосполучення to go on a guided tour i to go sightseeing однаково підходять лише до ситуації речення 2;
 * слово typical або не використовується у вправі, або використовується у словосполученні
     a typical map.
 * деякі дієслівні форми потребують зміни у часі.
1. Tou should visit this art gallery. The exhibitions are really great there. 
2. I went on a guided tour in the old part of the city, Podil. 
    (або)
    I went sightseeing in the old part of the city, Podil.
3. I took lots of photos during my trip to Kyiv last year.
4. Please, call me in case you get lost.
5. This museum has an impressive collection of paintings. I think I'll go to visit the museum this afternoon.
6. Our guide was very good. She told us a lot of legends from the history of Kyiv.
7. You can get a (typical)map in the tourist information centre.
8. The guidebook you gave me was quite useful. It had all the necessary maps and brief information about the sights in the city I visited.
Запишіть дату
Tuesday, the twenty-second of April
Classwork
На попередніх уроках ми знайомились із фразами, які б допомогли туристу комфортно почувати себе під час екскурсії, дізнатись про шлях до місця, що його цікавить тощо (с. с. 147-148)
Сьогодні на уроці ми знову поповнимо цей словник новими фразами ( запишіть їх у словник, другу частину словника):
Словосполучення спробуйте вивчити напам'ять.
Д /З
Прочитайте текст - лист дівчинки Джейн до своєї бабусі (впр. 3, с. 153). Перекладіть усно.
За бажанням виконайте письмово впр. 4. с. 153 (True / False). Є можливість мати додаткову оцінку.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 28. 04. 2021

21. 04. 2020                 Середа
Урок № 57 (№57-58 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву. Будинок  з химерами. 
                     (The House With Chimeras)
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці пропоную вам прочитати текст "The House With Chimeras".
Звичайно ж, ви розумієте. що назва ця зовсім не пов'язана з міфічними створіннями. Ця цегляна споруда, збудована у стилі модерн,  отримала таку назву завдяки прикрасам міфологічних та мисливських сюжетів, які можна побачити на її фасаді. Розташована вона у центрі Києва, на вулиці Банковій.
До речі, у цієї споруди є інша назва - Дім Городецького. І це не дивно - автором його дизайну був архітектор Владислав Владиславович Городецький, який побудував цей дім у 1901-1903 роках для своєї сім'ї. А скульптор Еліо Саля виготовив скульптурні прикраси за власними ескізами.
Прочитайте текст впр. 4. с. 148, перекладіть усно. Зверніть увагу на слова, які потрібно вставити за змістом. Допоможу вам зробити словникову роботу:
 - archicect - архітектор;
 - receptions - приймальня;
 - hunting - полювання;
 - weird (weirder - the weirdest) - таємничий;
 - passion for ... - пристрасть до ...;
government (al) and presidential -  урядовий і президентський.
Після читання тексту підготуйтесь до наступної подорожі по місту, здійснити яку нам допоможуть слова вправ 1,2, с. 149. Потрібна словникова робота за цією вправою. Потренуйтесь у читанні слів. Напишіть переклад речень впр. 1, с. 149 українською мовою, запишіть речення впр. 2, с. 149, вставте слова за змістом. Для виконання завдань запишіть дату:
Wednesday, the twenty-first of April
Classwork
Д/З 
Прочитати словосполучення в рамочці на с. 151 (у верхній частині). Перекладіть словосполучення і спробуйте вивчити напам'ять.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 22. 04. 2021




15. 04. 2021              Четвер
Урок № 56
Тема уроку. Київ - столиця України (Kyiv - the Capital of Ukraine). 
Добрий день, діти!
Сьогодні мені б хотілося звернути вашу увагу на вимову слів теми "Київ". 
Винадсилали свої аудозаписи (урок №53) і відеозаписи (урок № 55). Я уважно слухала ваші відповіді, звертала увагу на помилки. Тепер я пропоную кожному з вас прослухати відеоурок 
(за текстом "Київ" впр. 2. с. с. 138-139), який допоможе вам звернути увагу на можливі помилки у читанні і вимові слів. Після його перегліду вибудете готуватись до наступного уроку. 
Прочитайте самостійно текст "Дім з химерами" (Дім Городецького) - впр. 4, с. 148. 
Спробуйте прочитати текст спочатку повільно, як це робить автор прослухаого вами попереднього тексту, перекладіть його усно. Вставте слова за змістом.  
Як бачите, письмового завдання я вам не задаю. 
Наступного уроку будьте готові читати, перекладати текст, відповідати на запитання.  
Бажаю успіхів. Наступний урок - 21. 04. 2021



14. 04. 2021             Середа
Урок № 55
Тема уроку. Екскурсії по Києву (Trips around Kyiv)
Контроль говоріння
Добрий день, діти!
Сьогодні вам треба буде презентувати розповідь на одну із запонованих тем (6-10 речень):
 * Kyiv - the capital of Ukraine;
 * Places of interest in Kyiv.
Запишіть складену вами розповідь (відеозапис).
Надішліть для оцінюванн до кінця уроку на мій Viber.
Д/З 
Впр. 2. с. 146 (вставити слова за змістом усно). Повторити фрази - напрямки (наприклад: ідіть прямо - go straight ahead і т.д.)
Бажаю успіхів. Наступний урок - 15. 04. 2021

08. 04. 2021             Четвер
Урок № 54
Тема уроку. Екскурсії по Києву (Trips around Kyiv)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо з вами заочну подорож по Києву. Ми познайомились з назвами багатьох пам'ятних місць столиці нашої країни, дізнались багато цікавого про історичне минуле й культурну цінність цих місць. 
По-перше, зауважу, що під час читання текстів ви зробили значну кількість помилок. 
До цього виду роботи треба ретельно готуватись, перевіряти вимову слів за словником. Сподіваюсь, ви прочитаєте ще раз тексти попередніх уроків самостійно і виправите свої помилки.
А зараз давайте влаштуємо невеличку перевірку ваших знань. 
Пропоную доповнити речення вголос прямо зараз
(використовуючи зміст прочитаних текстів):
1. Kyiv stands /is located on the picturesque banks of ...  .
2. The .... tree is the symbol of the city.
3. The main street of Kyiv is .....   .
4. At the northern end of Khreshchatyk (Street) is ....   .
5. The historical heart of Kyiv is ....   .
6. ....  is the best place to buy souvenirs and art crafts.
7. ....  is famous for its mosaics and frescoes.
8. ....  was built in the 11th century and served as the main entrance to the ancient city.
9. ....  was built on the money given by the wife of the Tsar Olexandr II, Maria.
10. ... is a historical sight of the 9th century, which is both a monastery and a tourist attraction today.
11. The building of ... is decorated with exotic animals and creatures.
Молодці! Впевнена, ви впорались із завданням навіть без допомоги підручника.
А зараз нам треба звернути увагу на те, що людині, яка не знайома з місцевістю (приїхала до будь-якого міста вперше), може знадобитись допомога інших людей. 
Як спитати  англійською мовою "Де знаходиться...?", "Як проїхати...?", " Як дістатися...?" і таке інше. 
Як дати правильну відповідь?.....
Для цього спочатку повторимо активні фрази даного розділу (див. впр. 1. с. 145). Фрази треба вивчити напам'ять. До речі, вони ще не раз знадобляться нам у подібних ситуаціях.
А тепер розглянемо можливі варіанти відповідей:
Go straight on. - Йдіть прямо. 
Just keep going. - Не зупиняйтесь. -  Продовжуйте йти.
* Take the first (second, third ....) turn on the left / right. - 
   Поверніть ліворуч/праворуч на першому (другому, третьому ...)повороті.
* Turn left / right on the first (second, third ....) turn. - 
   Поверніть ліворуч/праворуч на першому (другому, третьому ...)повороті.   
(Порівняте, який з варіантів вам використовувати зручніше).
Знайдіть зазначені ситуації у впр. 2, с. 146. Згадайте, ми з вами вже розглядали ці фрази на попередніх уроках. Виконайте цю вправу усно протягом уроку. 
Складіть самостійно 2 ситуації (на вибір ) з впр. 3, с.с. 147- 148 і запишіть у зошити. 
Пропоную зразок (ситуація1):
 - Excuse me. How do I get to Podil from here?
 - OK. Go straight on, and it's the second turn, no,  the third turn on the left. 
 - Thank you very much. 
 - You're welcome.
Запишіть дату
Thursday, the eighth of April
Classwork
Як бачите, я не задаю письмового завдання. але прошу готуватись до контролю мовлення. Вам треба буде скласти розповідь на одну із запонованих тем (6-10 речень) і розповісти напам'ять:
 * Kyiv - the capital of Ukraine;
 * Places of interest in Kyiv.
Розповіді можна скласти на чорнетках. По відновленню очних занять ви зможете продемонструвати свої відповіді.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 14. 04. 2021 (Середа)


07. 04. 2021              Середа
Урок № 53 
Тема уроку. Екскурсії по Києву
Добрий день, діти!
На попередньому уроці ми познайомились з назвами пам'ятних місць столиці нашої країни - Києва. Прегляньте ці місця ще раз . Запам'ятайте назви.
St. Sophia's Cathedral
The Kyiv-Pecherska Lavra



St. Andrew's Church
Andriyivskiy Uzviz (Descent)







The Golden Gate
Khreshchatyk Street

   Independence Square
Mariyinskiy Palace (outside)






Mariyinskiy Palace (inside)
Ці слова ви побачите під час читання тексту впр. 3, с. 141 "A Trip Around Kyiv".
Під час уроку прочитайте текст і зробіть переклад усно. Перевірити, наскільки правильно ви зробили переклад, вам допоможуть запитання, відповіді на які треба зробити під час уроку і надіслати мені до кінця робочого дня:
1. How old is Kyiv?
2. What is the main street of the capital?
3. What is the most popular place for national celebrations?
4. What is the historical heart (centre) of the city?
5. Why do the visitors come to Podil?
6. What is St. Sophia's Cathedral famous for?
7. Which of the monuments is very old?
8. Why can't  the visitors of Kyiv see all the sighs in the city during one short trip?
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the seventh of April
Classwork
Після відповідей на запитання виконайте вправу 4, с. 142 усно. 

Д/З 
Прочитайте текст впр. 1 на с. 143. Зробіть переклад усно. Оберіть на які запитання вам було б зручніше дати відповіді - про Маріїнський палац або про Києво-Печерську Лавру
 (с.с.143- -144). Дайте відповіді на запитання письмово (до наступного уроку).

Також ви має те прочитати текст "Київ" (впр. 2, с. 138)зробити запис на диктофон.  Файли  з відповідями і аудіозаписом надсилайте мені для перевірки( можна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Бажаю успіхів. Не забувайте вчасно надсилати завдання. 
Наступний урок - 08. 04. 2021 (Четвер)
*******************************************





21. 01. 2021
Урок № 36
Тема уроку. Модальні дієслова 
                    (Урок комунікативної граматики за темою"Travelling")
Добрий день, учні!
Готуючись до подорожі або під час самої подорожі вам, можливо, знадобиться будь-яка корисна порада. Для цього в англійській мові вам допоможуть модальні дієслова should (слід /варто) і shouldn't (не слід /не варто).
Прочитайте уважно пояснення у Grammar Lab на с. 104. 
Можна також скористатись наступними постерами
Ти виглядаєш втомленим (втомився). Тобі слід лягти спати.

Протягом уроку виконайте впр. 6. с. 104 (письмово). Оберіть варіант за змістом кожного речення. Запишіть дату
Thursday, the twenty-first of January
Classwork
Д /З Вивчити слова впр. 1, с. 105.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27. 01. 2021






20. 01. 2021                         
Урок № 35
Тема уроку. Захоплююча подорож.
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви маєте прочитати тексти впр. 2, с. 101. в яких Аня і Ден розповідають про свої враження від подорожей. Після читання дайте відповіді на запитання впр. 3, с. 101
Свої відповіді запишіть на диктофон і надішліть для перевірки (на мій Viber). 
Зразок відповіді:
Who had the shortest journey? - Ann had the shortest journey.
Наступне завдання виконайте письмово. Запишіть у зошиті список речей для подорожі
 з впр. 3, с. 103. Прочиайте діалог цієї вправи і позначте галочками (або зірочками) ті речі, які мама і Аня збираються взяти у подорож, або просто згадують у своїй розмові, наприклад:
 - means of transport *
Запишіть дату
Wednesday, the twentieth of January
Classwork
Д /З
Виконати словникову роботу за впр. 1, с. 105. Надіслати для перевірки за бажанням. 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 21.01. 2021


14. 01. 2021
Урок № 34
Тема уроку. Подорож захоплює, розважає, розвиває (Benefits of Travelling)
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ми спробуємо закріпити лексику попереднього уроку.
Подивіться на діалог вправи 2, с. 98. Оберіть будь-який маршрут, використовуючи слово з рамочки, і складіть діалог за зразком. Зверніть увагу: by underground - на метро (якщо захочете використати цей варіант). Запишіть діалог у зошити у класній роботі.
Thursday, the fourteenth of January
Classwork
А тепер поговоримо про переваги подорожування. 
Висловити свою думку нам допоможуть словосполучення:
 - meet children of your age - зустрічатись з однолітками вашого віку;
 - use the language - використовувати іншу мову;
 - go sightseeing - оглядати пам'ятні місця;
 - eat different food - куштувати різноманітну їжу;
 - learn about different culture - дізнаватись про інші культури;
 - buy souvenirs - купувати сувеніри;
 - make new friends - заводити нових друзів.

Можна також скористатись словосполученнями даного постеру


Пропоную скласти 3 - 5 речень з поданими словосполученнямиза наступним зразком:
When I (we) travel, I can meet children of my age and make new friends.
Зверніть увагу на те.що після дієслова can  частка to  не вживається.
Речення також запишіть у класній роботі.
Д/З 
Прочитайте текст впр. 4, с. 99 і і визначте правильність висловлювань впр. 5, с. 99 (усно). Виконуйте завдання якісно, по відновленню занять ми обговоримо зміст тексту, і ви зможете отримати гідні оцінки.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20. 01. 2021

13. 01. 2021
Урок №33
Тема уроку. Подорожі (Travelling)
Добрий день, діти!
Ми починаємо вивчення теми "Подорожі". Прослухайте невеличке вступне аудіопояснення (натисніть на слово Travelling). 
Тепер поговоримо про переваги і недоліки різних видів транспорту.
Носії мови кажуть  - advantages and disadvantages of travelling by ...
Подивіться на прикметники у рамочках впр. 2, с. 96 і впр. 1, с. 100.:
fast - швидкий
slow - повільний
cheap - дешевий
expensive - дорого коштує
comfortable - комфортний, зручний
 easy - легкий
exciting - захоплюючий
difficult - важкий, завдає труднощів
Згадайте правила утворення ступенів порівняння прикметників, що складаються з одного складу (slow - slower - the slowest) і тих, що складаються з двох або більше складів (exciting - more exciting - the most exciting). Зараз спробуємо вказати переваги або недоліки подорожування засобами, вказаними у впр. 1. с. 96. Тільки зробимо це не за зразком впр. 2, а у двох колонках, щоб використати прикметники у вищому і найвищому ступенях порівняння. 
Складіть речення за моїм зразком:
1. Travelling by plane is faster                    1. Travelling by plane is the 
than by train.                                                     fastest way of travelling.
                                                                          
                                                          
2. Travelling by train is slower                    2. Travelling by train is the most 
 than by plane.                                                  comfortable way of travelling.
3. Travelling by bus ...
4. Travelling by car ...
5. Travelling by ship ...
6. Travelling on foot ...
Виконуйте завдання у класній роботі. Запишіть дату
Wednesday, the thirteenth of January
Classwork
Після виконання вправи прочитайте текст впр. 3. с. с. 96 - 97. Перекладіть усно. 
Під час читання розподіліть словосполучення під літерами (A - F). Впевнена, труднощів не буде. 
Тепер можна дати відповіді на запитання впр. 6. с. 97. Можна використати мої варіанти, або навести свої:
1. Do you like to travel? - Yes, I do. I like to travel very much.
2. What means of travelling do you like best of all? - Best of all I Like travelling by car.
3. When was the last time you travelled? - Last time I travelled a week ago (last week).
4. Did you enjoy your travels? - Certainly I did. I enjoyed my travels a lot.
Це завдання також виконайте у класній роботі. 
Д/З
Виконати впр. 1. с. 98 письмово за зразком. Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the thirteenth of January
Homework
Бажаю успіхів. Наступний урок - 14. 01. 2021

***********************************************************************************
12. 11. 2020     
Урок № 18
Тема уроку. Здорове харчування (Eat the Right Food)
Добрий день, діти!
Сьогодні ми прочитаємо текст про здорове харчування. Впевнена, на уроках безпеки життєдіяльності ви неодноразово обговорювали це питання з вчителем. А зараз у нас є можливість сказати це англійською мовою. Щоб погодитись або не погодитись з твердженнями тексту впр. 6, с. с. 57 - 58, треба його прочитати і перекласти. Зверніть увагу на слова і словосполучення:
* kinds of food - види харчів (продуктів);
* to make strong - зробити сильними;
* to help to grow - допомагати рости;
* to be important for ... (bones, eyes, skin) - бути важливими для ... (кісток, очей, шкіри);
* 'Good healyh is above wealth' - Добре здоров'я дорожче за багатство (прислівя)
За необхідністю дивіться транскрипцію у словнику або прослухайте вимову у перекладачі (Інтернет).
Протягом уроку прочитайте текст, і виправте неправильні твердження впр. 4, с. 58 (усно). 
Пропоную вивчити тест - це дуже корисна інформація. Коли буде відновлено заняття у школі, ви зможете продемонструвати свої уміння вчити і декламувати напам'ять. 
Письмово виконайте впр. 5, с. 62 - це допоможе вам закріпити правило використання дієслів 
to taste, to look, to smell, to feel, to see, to hear (ви познайомились із ним на попередньому уроці).
Запишіть дату
Thursday, the twelfth of November
Classwork
Д/З
1. Прочитати текст впр. 3, с. 61. У тексті діти використовують слова - назви харчів і страв, вони знаходяться в рамці с. 61.
Також прочитайте слова, спробуйте перекласти без словника (якщо можливо). Назви страв і продуктів треба вивчити. 
Не забувайте вчасно надсилати виконані завдання. 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 17. 11. 2020



10. 11. 2020
Урок № 17
Тема уроку: Харчі та напої (Food and Drinks)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо розмову про харчі та напої.  Ми вже вивчили англійські назви багатьох магазинів, в яких ми купуємо різні продукти. Тепер наша задача - навчитись використовувати слова( продукти) для приготування різних страв (dishes).
Сподіваюсь, ви прочитали слова (назви харчів) впр. 1, с. 56, переклали і розподілили їх за завданням впр. 2, с. 56:
* fruit - фрукти;
* vegetables - овочі;
* meat / fish - м'ясо/риба і м'ясні / рибні продукти;
* dairy products - молочні продукти;
* bread and bakery - хліб і хлібні вироби;
* sweets - солодощі;
* other products - інші продукти.
Зараз спробуйте використати ці слова, відповідаючи на запитання впр. 3. с. 56 (вголос). 
Можна скористатись наступним зразком. Згадайте також дієслова типу "варити - boil, slice - нарізати, fry - смажити, stew - тушкувати, bake - пекти, ... , які ми вивчили у 5 класі.
(Example):
What do you usually have /eat for breacfast? - I usually have two boiled eggs, a slice of bread with butter and a cup of tea.
What is your favourite Ukrainian dish? - My favourite Ukrainian dish is varenyky (dumplings) with potatoes.
Сьогодні на уроці ми виконаємо вправи, які допоможуть запам'ятати смакові якості різних продуктів. 
Look at the tables:


Подивіться на табличку 1 і вкажіть смакові якості  продуктів, обраних за власним бажанням (вголос). Скорстайтесь зразком:
(Example): Candies are sweet.
                   Cottage cheese is sour.
                   Coffee beans are bitter.
                   This meat dish is spicy.
А тепер зверніть увагу на правило на с. 59. Воно вказує, що після дієслів  to feel - відчувати, to hear - чути, to smell  - відчувати запах, to taste - смакувати, to sound - звучати використовується тільки прикметник (не можна використовувати прислівник).
Look at the table:
Зараз я пропоную виконати тестове завдання. Виконайте його у робочому зошиті у класній роботі. Треба записати речення і обрати потрібний варіант. Запишіть дату:
Tuesday, the tenth of November
Classwork

Д/З Прочитати текст впр. 6, с. 57 - 58, перекласти його усно. Виконати словникову роботу за впр. 6, с. 57 - 58, і впр. 8, с. 58. Словникову роботу і тестове завдання надішліть для перевірки. Якщо будуть незрозумілі окремі слова, можна виконати для перевірки впр. 9, с. 59.
Бажаю успіхів. Натупний урок - 12. 11. 2020


03. 11. 2020
Урок № 15
Тема уроку. Shops and Shopping (Магазини і покупки).
                    Currency (Гроші різних країн)
                    Аудіювання
Мета уроку. Закріпити активні ЛО уроку на рівні читання й діалогічного мовлення. 
Здійснити контрольнавичок учнів слухати текст мовою що вивчається, і використовувати його зміст для виконання завдань тестового формату.
Добрий день, учні!
Сьогодні мова піде про грошові одиниці в різних країнах.
 Ще раз перегляньте текст впр. 1. с. с. 45 - 46. Сподіваюсь, ви правильно переклали такі словосполучення: 
 - the National Coat of Arms of Ukraine - Національний Герб України;
 - a famous Ukrainian Person - відома українська людина (відомий українець);
 - seven sides - сім сторін (мається на увазі сім сторін монети);
 - the Queen of Great Britain - Королева Великої Британії;
 - change - дрібна монета (роздріб, розмінна монета);
 - a famous building - відома будівля.
Спробуйте знайти в тексті відповіді на наступні запитання:
1. What currency do people use in Ukraine (in Great Britain, in the USA)?
2. What form do all the coins have?
3. What does every coin have on one side of it?
4. What banknotes do people in Ukraine use?
5. What does every banknote have on one side of it?
6. Which British coins have seven sides?
7. Are the banknotes in Great Britain the same (такі ж самі, однакові) as in Ukraine? 
    What are they?
8. Whose portrait do all the British coins and banknotes have on the front side?
9. How are American coins sometimes called?
10. What can we see on each side of the American banknotes?
А тепер переходимо до аудіювання. Прослухайте текст "Шопінг у Великій Британії". 
Для цього натисніть на назву тексту Shopping in Britain прямо зараз. 
Прослухайте текст двічі. 
Під час прослуховування зверніть увагу на наступні слова:
* cash - гроші готівкою;
* cashier - каса, касир;
* goods - товари;
* price - ціна;
* sale - продаж, розпродаж, продавати;
* self-service  - самообслуговування;
* ready-made clothes department  - відділ готового одягу;
* trolley  - візок;
* cheap  - дешевий;
* expensive  - дорогий (дорого коштує).
Слова запишіть у словник з транскрипцією. 

Після прослуховування виконайте завдання. Для виконання завдання запишіть дату на окремих аркушах (пізніше ви зможете вставити цей аркуш у свій зошит для контролю)
                                                            Tuesday, the third of November
                                                                       Test (Listening)
Listen to the text  "Shopping in Britain" and do the test.
1. When the English want to buy something they always go to:
a) a shop;
b) a shop or market;
c) a supermarket.
2. If they need either sugar or rice they usually go to:
a) a supermarket;
b) a market;
c) a grocer's.
3. At the Dairy they usually buy:
a) all dairy products;
b) only milk and cream;
c) milk, cream, sugar and rice.
4. Self-service system is usually used (використовується) in:
a) all the British shops;
b) all the British markets;
c) all the British supermarkets.
5. At the cashier of any supermarket people usually pay for:
a) all the goods;
b) only some goods;
c) only for packed goods.
6. At "Sainsbury's" people usually do shopping:
a) once a week;
b) once a month;
c) once a week or even once a month.
7. In Tasco supermarkets the prices are:
a) cheaper;
b) more expensive;
c) the same as in "Sainsbury's".
8. British Home Stores (BHS) is a group of large shops that sale:
a) only clothes;
b) only products for the houses;
c) mainly clothes and other products for the houses.
9. British clothes have:
a) the same size system as American clothes;
b) different size system as in America;
c) different size system as European clothes.
10. 
a) All the departments in British supermarkets use 
 both British and European sizes on the tags.
b) Ready-made departments in British supermarkets use
 both British and European sizes on the tags.
c) Ready-made departments in British supermarkets use only British sizes on the tags,
 so buying clothes in Britain can be a problem for Europeans.
11. 
a)There are many traditions about shopping in Britain.
b)There are some traditions about shopping in Britain.
c)There are some useful traditions about shopping in Britain.
12. One of the traditions is that the British usually buy food:
a) every day;
b) once a month;
c) once a week.
Роботу надіслати за вказаною датою. 
Д/З
1. Виконати впр. 3, с. 51 письмово за завданням.
2. Записати діалог впр. 4, с. с. 51 - 52 і вставити за змістом запропоновані фрази:
 - Did she buy any disks?
 - I'm fine, and you?
 - Was it expensive?
 - ... did.
 - Where did you go first?
 - ... 10 (ten) hryvnias.
 Бажаю успіхів. Наступний урок - 05. 11. 2020


15. 10. 2020                                                                                  Четвер
Урок № 14
Тема уроку. Shops and Shopping (Магазини і покупки)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми  введемо до активного словник слова і фрази, які допоможуть нам робити закупи в універмазі, купувати одяг, взуття. 
We need to learn the words and phrases to do purchases in a department store, to buy clothes or footwear.
Пропоную познайомитись з фразами, розподіливши їх на фрази для продавця і покупця
                              A Shop- assistant phrases
1. What would you like?/Can (May)I help you?
Чого бажаете?/ Чи можу я вам допомогти?
2. What kind of dress ( T-shirt, sweatshirt, shoes, trainers,  ....) would you like?
Яку(які) сукню (футболку, пайту, черевики, кросівки ...) ви бажаєте/ви б хотіли?
3. What colour would you like? - Який колір ви бажаєте?
4. What model would you like? - Який фасон (яку модель) ви бажаєте?
5. What size do you wear? - Який ваш розмір?
6. How do you like this one (these ones)? - Як вам це/ці?
7. Would you like to try them on? (Would you like to try it on?) -
 Бажаєте їх/її/його поміряти?
8. How would you like to pay? - Як ви бажаєте платити?
9. Would you like to(Will you) pay in cash?
Ви б хотіли (Ви будете) платити готівкою? 
10. Would you like to pay with credit card?
Ви б хотіли розплатитись картою?
 
A Customer Phrases
1. I would like? I'd like (I need) a pair of shoes, please. - Мені треба купити .... .
2. I would like a dress for eberyday wear, please. - Мені потрібна сукня на кожен день.
3. I would like to buy a souvenir for my younger sister, please. - 
Я б хотів/хотіла купити сувенір для моєї молодшої сестри.
4. I'd like a T-shirt of some light colour. - Мені потрібна футболка світлого кольору.
5. My size is four/five (thirty-six ....). - Мій розмір - ... .
6. Can you help me? - Ви можете мені допомогти?
7. How can I pay? - Як мені платити?
8. Can I pay in cash? - Чи можу я заплатити готівкою?
9. Can I pay with credit card? - Чи можу я розплатитись картою?
10. Can I try it/them on? - Можна її/його/їх поміряти?
Запишіть фрази у свої словники (друга частина словника), спробуйте вивчити їх напам'ять.
Щоб закріпити фрази, прочитайте діалоги впр. 1. с. 43, перекладіть усно. 
Спробуйте скласти схожий діалог за зразком цієї вправи. Це буде творчим завданням для вас, у вас є можливість отримати високу оцінку. Для виконання завдання запишіть дату
Thursday, the fifteenth of October
Classwork
А тепер трішки граматики. Прочитайте ще один діалог впр. 3, с. с. 43 - 44. Зверніть увагу на використання допоміжних дієслів уPresent  і Past Simple. Давайте звіримо мої і ваші відповіді:
Jane: Hi, Ann! You look wonderful today! 
          Where did you buy your new T-shirt and this pair of jeans?
Ann:  In the clothes shop.
Jane: Where is it?
Ann:  It is not from Tsentralna Underground Station. 
          You go straight ahead along Bohdan Khmelnytskiy Street, and it's on the right. 
          You don't have to go far.
Jane: How much are the things you bought?
Ann:  I don't remember the exact price of the T - shirt, but the jeans are 350 UAH. 
          The style is more important for me than the price. 
          And the price is quite important for my mum. 
          She usually pays for the purchace.
Наступний урок ми присвятимо темі 
"Гроші різних країн - купюри і монети" (Currency: Banknotes and Coins).
 Пропоную вам деякі цікаві факти за темою:








Д/З Прочитати текст впр. 1. с. с. 45 - 46, усно перекласти, виписати слова - назви монет і банкнот Великої британії і США - у словник з транскрипцією, вивчити. 
Не забувайте вчасно надсилати роботи
Бажаю успіхів. Наступний урок - 03. 11. 2020



13. 10. 2020                                                                                  Вівторок
Урок №13
Тема уроку. Shops and Shopping (Магазини й покупки).
Добрий день, діти!
Пропоную вам ущільнити матеріал даної  теми - Магазини і покупки (Shops and Shopping), оскільки до цього уроку нам вже треба знати назви всіх магазинів англійською мовою, назви окремих харчів і страв. 
Пропоную вам зробити словникову роботу за впр. 1, с. 30 і впр. 1, с. 33. Слова, які ви будете вивчати, - це назви магазинів і окремих харчів. Щоб закріпити їх у пам'яті, виконаємо
 впр. 4, с. 31. Звірте свої відповіді з моїми:
1. Ann: Can I have a bottle of milk, please? 
   Ann is at the dairy. (Молоко зазвичай купують у молочному магазині або відділі).
2. Steve is at the greengrocer's. (Яблука зазвичай купують в овочевому магазині).
3. Dan is at the butcher's. (М'ясо зазвичай купують у м'ясному магазині).
4. Jane is at the department store. (Одяг зазвичай купують в універмазі).
5. Steve is at the toy store (toy shop). Модарунки й іграшки можна купити в іграшковому магазині).
6. Jim is at the baker's (bakery). (Хлібні вироби зазвичай купують у хлібному магазині).
Зверніть увагу  - з назвами магазинів, зі словом на ринку( окрім слова "супермаркет", з яким використовується прийменник in) використовується прийменник at. Практично всі ці речі можна також купити у супермаркеті. Тоді б ви могли сказати
The children are in the supermarket.
Під час уроку прочитайте текст "A Shopping Day" впр. 2, с. с. 30 - 31 і у класній роботі виконайте 
впр. 3, с. 31 і впр. 6, с. 32 письмово. Для виконання завдання запишіть дату
Tuesday, the thirteenth of October
Classwork
Пропоную також розглянути граматичний матеріал "Використання much, many, any, some у різних типах речень".
 * some- використовується у стверджувальних реченнях.
Ex. We need some bread and some butter. 
 * any - викорстовується у заперечних відповідях і запитаннях.
Ex. We haven't got any bread at home.
       Is there any milk in the fridge?
 * much - використовується з незлічувальними (uncountable) іменниками.
Ex. How much sugar do you need?
 * many - використовується зі злічувальними (countable) іменниками.
Ex. How many eggs do you need to bake a cake?
 * any - використовується у пропозиціях (у виді запитань).
Ex. Would you like some tea?
Можна скористатись додатковою інформацією у виді таблиць:




З метою закріплення правил виконайте завдання впр. 6, с. 35 усно.
Д/З
1. Виконати впр. 5, с. 38 усно, впр. 3. с. 39 письмово( за зразком впр. 4, с. 31).Для виконання завдання запишіть дату
Tuesday, the thirteenth of October
Homework
Бажаю успіхів. Наступний урок - 15. 10. 2020 (четвер).










29. 05. 2020                                                                                    П'ятниця
Урок №62 (№ 70 за календарним плануванням)
Підсумковий урок.
Добрий день, діти!
Сьогоднішній урок- останні у цьому навчальному році.
Маю сказати, що під час дистанційного навчання не всі учні показали однаковий рівень відповідальності. Прізвищ я називати не буду, кожен з вас має зробити підсумок і проаналізувати рівень своїх досягнень з предмету "Англійська мова".
Хотілося б відзначити Бондар Вікторію, Хомазюк Мілену, Ярош Еліну і подякувати за наполегливість у навчанні, вчасно надіслані домашні завдання, правильно і охайно оформлені роботи. Впевнена, що таких слів заслуговує кожний учень (учениця) вашого класу, тільки для цього треба докладати трішки більше зусиль. Ваші знання знадобляться, перш за все, вам!
Якщо у вас є бажання. ви можете виконати вправу 6, с. 177 самостійно (треба згадати види спорту, з якими використовуємо  дієслова to do, to go, to play - ми вивчали ці словосполучення у 5 класі).
Зі спортивними іграми - зазвичай дієслово - to play.
Щоб передати значення "виконувати спортивні вправи" - зазвичай ієслово - to do.
Дієслово - to go (in for) - можливо використовувати з будь-яким видом спорту
Наприклад (приклади взято з впр. 6, с. 177) :
I do jogging every morning and i go swimming twice a week..
I go to basketball practice regularly ...
... we play matches most weekends.
Якщо ви вже здали підручниуи до шкільної бібліотеки, можна скористатись електронною версією. За необхідністю запишіть словосполучення у словник.
Бажаю успіхів.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!


26. 05. 2020                                                                                           Вівторок
Урок № 61 за календарним плануванням)
Тема уроку. На уроці фізкультури.
Добрий день, діти!
Слова і словосполучення, які ми вивчимо на сьогоднішньму уроці, допоможуть нам описати урок фізичного виховання - урок, який, на мій погляд, є одним з найулюбленіших для всіх учнів. 
Перегляньте активний словник впр. 1. с. 174. Пропоную вам переклад словосполучень. Ваша задача - знайти еквіваленти цих словосполучень у вправі;
 - залізти на спортивну стінку - 
 - стрибати у довжину - 
 - грати з м'ячем - 
 - робити підтягування - 
 - лізти по канату - 
 - бігати - 
 - стрибати - 
 - стрибати на скакалці -
Якщо ви вже знайшли правильну відповідь, ви зможете описати дії учнів 
на фото впр. 1, с. 174. 
Зробіть це за зразком, запропонованим мною 
(не забудьте використати граматичний час Present Continuous):
In picture 5 the pupil is climbing on the rope.
Протягом уроку прочитайте тексти впр. 2, с. 174, щоб дізнатись, як описують свої уроки фізкультури Кейт і Джон.
Виконайте впр. 3, с. 175 письмово у робочих зошитах (треба вставити слова за змістом).
Для виконання завдання запишіть дату
Tuesday, the twenty-sixth of May
Д /З
Прочитайте текст впр. 4, с. 176, вставте частини речень за змістом
(ви знайдете їх після тексту).
Слова і словосполучення варто вивчити напам'ять.
 За необхідністю запишіть словосполучення у словник - вони знадобляться нам у наступному навчальному році, коли ми продовжимо вивчати тему "Шкільне життя".
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29. 05. 2020


15. 05. 2020                                                                                           П'ятниця
Урок № 58 (№66 за календарним плануванням)
Тема уроку. На уроці географії
Добрий день, діти!
На попередніх уроках ми навчились називати англійською мовою улюблені шкільні предмети, пояснювати, чому вони подобаються, можемо описати дії на уроках. Давайте закріпимо ці висловлювання (ви можете використати зразок і опорний конспект):
At the Ukrainian lessons we learn grammar rules, write exercises, dictations, compositions. 
Maths lessons    →   count and do the sums,                       
History lessons       read paragraphs, learn interesting facts about different countries;
Geagraphy lessons    read about our planet Earth, continents and countries;
Biology lessons         learn about plants and animals;
English lessons         read and translate English nexts, learn grammar rules, make uo dialogues, recite English poems.
PE lessons       run, jump and play sport games.
Handicraft lessons      sew, knit, embroider, make things of wood and metal.
Music lessons learn and sing songs, learn about the life of famous composers.
А тепер візьмемо для прикладу конкретний урок, наприклад, урок географії, попрацюємо з географічним термінами. Подивіться на картинки впр. 1, с. 167. Спробуйте прочитати слова - географічними термінами, за необхідністю виконайте словникову роботу
 (слово - транскрипція - переклад), назвати, що ви бачите на картинках, за зразком (усно):
I can see a river and a famous building in picture 9.
Виконайте також вправу 2, с. 168 письмово за зразком. 
Роботи надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).

Д /З
Вчити слова уроку (с. с. 167 - 168) .
Бажаю успіхів. Наступний урок - 19. 05. 2020
18. 05. 2020 - 22. 05. 2020  Курси підвищення кваліфікації

12. 05. 2020                                                                                           Вівторок
Урок №57 (№ 65 за календарним плануванням)
Тема уроку. Шкільне життя. На уроці.
Контроль аудіювання.
Мета: здійснити контроль вмінь та навичок учнів слухати розповідь англійською мовою і вилучати інформацію для виконання завдань на перевірку ступеня розуміння змісту прослуханого тексту.
 Добрий день, діти!
Сьогодні ви спробуєте уявити себе на уроці історії, який проводиться англійською мовою. На уроці ви прослухаєте текст "Національні символи України" (National Symbols of Ukraine) і виконаєте завдання на перевірку розуміння його змісту. Таким чином, буде здійснено ще й контроль аудіювання.
Під час прослуховування зверніть увагу на наступні слова і словосполучення (ми вивчали їх у 5 класі  неодноразово повторювали у 6 класі):
* two horizontal stripes - дві горизонтальні стрічки (полоси);
* the top stripe - верхня полоса;
* the bottom stripe - нижня полоса;
* the golden field - золотисте поле;
* many centuries ago - багато століть тому;
* came back - повернувся;
* an ancient symbol - давній символ (символ давнини);
* Cossack Age - епоха козацтва;
* B.C. - до нашої ери;
* the Kyivan Prince - Київський князь;
* hasn't yet parished - ще не отримала;
* the lyrics - слова  (пісні).
Для прослуховування тексту виконайте наступне:
1) Натисніть на посилання
https://vseosvita.ua/library/audiododatok-2-11-klasi-20915.html
2) Знайдіть віконце "6 National Symbols. mp3"
3)Натисніть на назву тексту (з'явиться віконце з трьома текстами).
4) Натисніть на верхній текст. Почніть слухати. 
Після прослуховування  виконуйте роботу на окремих аркушах. 
Аркуші зберігайте у робочих зошитах. Для виконання завдання запишіть дату
Tuesday, the twelfth of May
Test (Listening)
Listen to the text "National Symbols of Ukraine" and tick the true (T) and false (F) statements (запишіть речення з позначками - (T), (F):
1. The National Flag of Ukraine consists of two horizontal stripes.
2. The top is yellow and the bottom is blue.
3. These are the colours of the sky, the seas, the rivers and the fields.
4. They were important colours of the Cossack Age.

5. The flag first became the national symbol of Ukraine in 1849.
6. It came back in 1991 when Ukraine became an independent state.
7. The Trident is an ancient symbol of Ukrainian people.
8. The history of the Trident began many thousands years B.C.
9. In the 10th century it became the emblem  of Kyivan Prince Volodymyr the Great.
10. It officially became the national emblem again  in 1992.
11. Pavlo Chubynskiy wrote the lyrics of the Ukrainian Anthem in 1963.
12. In 1992 the Anthem of Ukraine became official.
Роботи надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Д /З
Виконати впр. 3. с. 165 письмово (записати речення за зразком). 
Не забувайте правила побудови заперечних речень за допомогою допоміжних дієслів.
Виконайте впр. 5, с. 166 усно. Прочитайте текст, перекладіть, вставте слова за змістом.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 15. 05. 2020

08. 05. 2020                                                                                          П'ятниця
Урок №56 (ущільнення уроків № 63 - 64 за календарним плануванням)
Тема уроку. Улюблені предмети (Favourite Subjects)
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ми маємо повторити правила теперішнього часу (Present Simple) в англійської мови. Це правило можна використовувти для опису звичайних щоденних дій, коли йдеться, наприклад, про певний шкільний предмет.
Подиваться на впр. 5, с. 162. Це завдання ви виконаєте усно, але домовимось, що ви виконаєте його добросовісно.
Згадаємо, що у теперішньому простому часі (Present Simple) ми користуємось дієсловами без частки to , у 3 особі однини до дієслова додаємо закінчення -s (розгляньте таблиці).


А тепер спробуйте дотриматись цього правила під час виконання вправи. Для виконання завдання запишіть дату
Friday, the eighth of May
Протягом уроку ще раз згадаємо назви шкільних предметів. Спочатку зробимо це за допомогою впр. 6, с. 162 ( вставити слова за змістом і перекласти текст усно), 
а потім впр. 2, с. 164. Ці діалоги ви маєте записати у зошити. За допомогою малюнків і фото ви легко здогадаєтесь, яким предметам і урокам у школі віддають перевігу учні Керол, Пітер, Тоні й Менді (подивіться на приклад). Веселі й сумні смайлики допоможуть вам правильно визначитись зі своїми відповідями. Діалоги запишіть за зразком.
Роботи надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 12. 05. 2020

05. 05. 2020                                                                                            Вівторок
Урок № 55 (№ 62 за календарним плануванням)
Тема уроку.  Шкільне життя (School Life)
Добрий день, діти!
Сьогодні ми починаємо вивчати тему, яка, на мій погляд, повинна вас зацікавити. Тема "Шкільне життя" занурить нас у світ шкільних предметів, ваших улюблених уроків, видів діяльності на різних уроках, у світ дозвілля школярів. 
Тема починається з повторення назв шкільних предметів. 
Сподіваюсь, ви виконали впр.1 на стор. 160, зробили словникову роботу, навчились вимовляти назви предметів англійською мовою.  
Тепер можна вказати свій улюблений предмет (свої улюблені предмети). Для цього подивіться на запитання  впр. 2 (а), с. 161. Давайте використаємо схожий зразок, зробимо це у формі діалогу:
 - What's your favourite subject at school?
 - My favourite school subject is Maths. I like counting and doing the sums 
(рахувати і розв'язувати задачі). And yours? (And what about you?)
 - My favourite subject is Art, because I like drawing and painting. 
Зверніть увагу
Українські дієслова можна перекладати англійською мовою, додаючи до них закінчення -ing, щоб показати, що дія відбувається часто, зазвичай, постійно... (якщо нам подобається щось робити, це може означати, що ми виконуємо таку дію часто, зазвичай, можливо постійно).
(learning, painting, drawing, running, jumping, reading and translating English  texts, acting the dialogues ...).
Наприклад:
I like doing the sums (learning about the past, learning about the nature (animals and plants), singing songs, drawing and painting pictures, working with a computer, playing sport games, running and jumping ... 
Спробуйте скласти свій варіант діалогу.
Тепер ми перейдемо на декілька сторінок уперед (під час виконання домашнього завдання ми знову повернемось на с. 161) і спробуємо поговорити про розклад уроків - our timetable (так ми ще раз повторимо назви шкільних предметів). Подивіться на впр. 1, с. 163. Спробуйте назвати уроки  розкладу дітей  на кожний день тижня (за зразком впр. 1(а), с. 163., а потім опишіть свій розклад за зразком впр. 1(b), с. 163. 
Д /З
1. Прочитати текст-лист впр. 3. с. 161, перекладіть усно.
2. Виконайте впр. 4. с. 161 письмово. зверніть увагу, що у реченнях 4, 5, 6 помилково використовується ім'я Ніна, а листа пише Оля. Це допоможе вам визначитись з правильними відповідями.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 08. 05. 2020

28. 04. 2020                                                                                     Вівторок
Урок № 54 ( № 61 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву. 
Добрий день, діти!
Сьогоднішній урок - останній з теми " Визначні місця Києва" (Landmarks in Kyiv / The Sights in Kyiv). 
Як ви розумієте, треба підвести підсумок вивченого матеріалу. У наступному навчальному році ми повернемось до цієї теми, але те, що ви вивчили зараз, ви повинні чітко запам'ятати. 
Отже. почнемо!
1. Згадати і перерахувати англійською мовою всі назви визначних місць Києва (зробіть це зараз усно).  
2. Назвати визначення кожного з визначних місць, наприклад:   
* Khreshchatyk is the main street in Kyiv.
(Далі спробуйте сказати самостійно, використовуючи зміст впр. 2, с. 138, впр. 3. с. 141, впр. 4. с. 142, впр. 1. с. 143. впр. 4. с. 148 і. т. д.)                                                            
* The Golden Gate is a historical monument that was .... .
* Andriyivskiy Uzviz is a ... .
* St. Andrew's Churvh has a ... .
* Podil is the .... .
* Independence Square is located in ... .
* Kyiv-Pecherska Lavra is a ... .
* the House with Chimeras is a ... .
* Mariyinskiy Palace is a palace situated in an ... .
3. Згадати англійською мовою слова, які повинен знати кожний пішохід. пасажир, або просто турист, який подорожує великим містом , наприклад:
* тротуар, головна вулиця, світлофор ... (спробуйте продовжити цей список англійською мовою усно).
4. Вміти задавати запитання англійською мовою. Подивіться на вправу 5, с. 156. За моїм зразком задайте запропоновані запитання:
* Do you (often / always / sometimes) go sightseeing when you visit a big city (a new place)?
* Do you often take a map with you?
Далі самостійно складіть ще 6 запитань. Для виконання завдання запишіть дату
Tuesday, the twenty-eighth of April
Якщо ви впораєтесь із цими завданнями, можна сміливо продовжувати вивчати тему
"Екскурсії по Києву" у наступному році.
Д /З 
Виконати впр. 1. с. 160 усно (назвати шкільні предмети англійською мовою) і письмово (у словниках почати нову тему "School Life" і записати назви шкільних предметів.
Юажаю успіхів. Наступний урок - 05. 05. 2020

24. 04. 2020                                                                                     П'ятиця
Урок № 53 (№ 60 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву (урок комунікативної граматики)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо екскурсії столицею нашої країни.
Сьогодні нам треба активізувати правила використання минулого (Past Simple) і доконаного (Present Perfect) часів для того, щоб описати дії, що відбувались у минулому, і дії, які просто відбулись, і ми маємо результат.
Згадаємо правила:
Past Simple - цей  граматичний час використовується для того, щоб показати дію, що відбувалась (відбулася) у минулому - yesterday, last month, last year, last summer, a week ago ... .
Використовуємо 2 форму правильних і неправильних дієслів (visited, watched, was, were, saw, told, went ... ) і допоміжне дієслово did у запитаннях і заперечних реченнях.
Present Perfect - цей час використовується для того, щоб описати дію, що вже, щойно, або просто відбулася, і ми маємо результат - just, already, (yet - у заперечних реченнях). 
Використовуємо допоміжні дієслова  have / has і 3 форму правильних і неправильних дієслів (have visited, has told ...).
Наприклад:
Мій дядько був у Києві минулого року. - My uncle was in Kyiv last summer. - Past Simple
Мій дядько побував у Києві. - My uncle has been to Kyiv. - Present Perfect
Подивіться на впр. 4. с. 156. Протягом уроку ви маєте скласти речення за двома зразками, запропонованими мною (зразки, вказані у вправі, брати не треба).
У реченнях треба використати дієслова to visit, to see у минулому і доконаному часах.
Наведу приклад (перше речення):
Jane visited the Golden Gate (last summer - це за власним бажанням). - Past Simple
Jane has visited the Golden Gate. - Present Perfect
Наступні речення треба скласти за зразками.
Для виконання завдання запишіть дату
Friday, the twenty-fourth of April
Д /З
А тепер підготуємось до виконання домашнього завдання. Треба прочитати діалоги 
впр. 2, с. 155 , перекласти усно, а потім визначити, хто з дітей яку дію виконував (впр. 3, с. 155).Цю вправу виконайте письмово.
Роботи надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 28. 04. 2020

21. 04. 2020                                                                                           Вівторок
Урок № 52 (№ 59 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву. Туристам на замітку.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо екскурсії по Києву. Уявляємо себе туристами. До свого "Туристичного словничка" (TRAVEL VOCABULARY) сьогодні можна додати слова і словосполучення:
 - a guide - гід (екскурсовод);
 - a guidebook - книга - путівник;
 - a guided tour - екскурсія (турне) з гідом;
 - to go on a guided tour - відправитись на екскурсію з гідом;
 - to go sightseeng - оглядати пам'ятки (пам'ятні місця);
 - to visit a ... - відвідувати ...;
 - to take photos - фотографувати (робити фотографії);
 - to get lost - загубитись (у незнайомому місті).
Протягом уроку зробіть конспект вправи 2, с. 152, підкресліть обрані варіанти.
Звернітьувагу
 * вправа має некоректне завдання - словосполучення to go on a guided tour i to go sightseeing однаково підходять лише до ситуації речення 2;
 * слово typical або не використовується у вправі, або використовується у словосполученні
     a typical map.
 * деякі дієслівні форми потребують зміни у часі.
1. Tou should visit this art gallery. The exhibitions are really great there. 
2. I went on a guided tour in the old part of the city, Podil. 
    (або)
    I went sightseeing in the old part of the city, Podil.
3. I took lots of photos during my trip to Kyiv last year.
4. Please, call me in case you get lost.
5. This museum has an impressive collection of paintings. I think I'll go to visit the museum this afternoon.
6. Our guide was very good. She told us a lot of legends from the history of Kyiv.
7. You can get a (typical)map in the tourist information centre.
8. The guidebook you gave me was quite useful. It had all the necessary maps and brief information about the sights in the city I visited.
Запишіть дату
Tuesday, the twenty-first of April
На уроці 10. 04. 2020 ми знайомились із фразами, які б допомогли туристу комфортно почувати себе під час екскурсії, дізнатись про шлях до місця, що його цікавить тощо. 
Сьогодні на уроці ми знову поповнимо цей словник новими фразами ( запишіть їх у словник, другу частину словника):

Словосполучення спробуйте вивчити напам'ять.
Д /З
Прочитайте текст - лист дівчинки Джейн до своєї бабусі (впр. 3, с. 153). Перекладіть усно.
За бажанням виконайте письмово впр. 4. с. 153 (True / False). Є можливість мати додаткову оцінку.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 24. 04. 2020

17. 04. 2020                                                                                             П'ятниця
Урок № 51 (№ 58 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву. Туристам на замітку.
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ми згадаємо про те, що будь-яка подорож має бути не тільки приємною, а й безпечною. Людина, яка мандрує містом, є пасажиром або пішоходом. Слова і словосполучення уроку допоможуть нам згадати про це.
Протягом уроку зробіть словникову роботу за впр. 1, с. 149, прочитайте і перекладіть на українську мову речення впр. 1, с. 149 (усно).
Вправу  2, с. с.149 - 150 виконайте письмово. Запишіть дату
Friday, the seventeenth of April
e.g. You can go - the traffic light is green. (Ви можете йти - світ світлофора зелений).
Зверніть увагу:
Traffic light - один світ світлофора
traffic lights - світлофор
А тепер подивіться на с. 151. У верхній рамочці є словосполучення, які допоможуть описати враження від подорожі по Києву. Перевірте себе (спробуйте знайти англійські еквіваленти):
 - побачити давню мозаіку і фрески -
 - побачити відомий собор -
 - побачити вироби традиційного українського мистецтва -
 - побачити відомі картини - 
 - подивитись філь у форматі 3D - 
 - дізнатись більше про українську природу - 
 - дізнатись більше про історію України - 
 - купити сувенір - 
 - взяти участь у традиційному святкуванні - 
 -подивитись оперу - 
 - насолоджуватись (милуватися) незвичайними спорудами - 
 - насолоджуватись мальовничим краєвидом - 
 - залишатись - 
Після уроку ви маєте попрацювати з першою і другою таблицями на с. 151 письмово.
Приклад з підручника брати не треба. Складіть ситуації за прикладом, наведеним нижче:
1. Andriyivskiy Uzviz is the city's most artistic street. (Речення з другої таблиці).
    You can see a famous cathedral and enjoy a picturesque view there. 
    (Словосполучення для складеного вами речення з першої таблиці). 
Можна використати одне або більше словосполучень у своїх реченнях.
Роботи надсилайте для перевірки до наступного урокуможна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 21. 04. 2020



27/03/2020                                                                                                   П'ятниця
Урок № 47 ( ущільнення уроків № 52- 54 за календарним планом)
Тема уроку. Екскурсії по Києву.
Добрий день. діти!
Ми починаємо тему, яу присвячуємо пам'ятним місцям столиці нашої країни  - Києва.
Для того, щоб прочитати і перекласти текст "Київ" (впр. 2, с.с. 138 - 139), нам знадобляться наступні словосполучення:
 - lined up with chestnut trees, lime trees and poplars - засаджені каштанами, липами і тополями;
 - scientific and industrial centre - науковий та промисловий центр;
 - famous for its attractive parks - відомі своїми привабливими парками;
 - well-developed transport system - високорозвинена транспортна система;
 - carry passengers around the city - перевозять пасажирів по всьому місту;
 - picturesque banks - мальовничі береги;
 - popular with tourists - популярний серед туристів.
Прочитайте текст самостійно, зробіть переклад і розподіл речень, що знаходяться під текстом (усно).
Запам'ятати його зміст вам допоможуть речення, які ви складете зі слів, поданих у вправі 6, с. 140. Такі вправи ми виконували неодноразово, тому ви впораєтесь із ним без проблем. Вам також допоможе прочитаний вами текст.
e.g. Kyiv is famous for its attractive parks.
Це завдання треба виконати письмово у робочих зошитах. Запишіть дату
Friday, the twenty-seventh of March
А зараз перегляньте назви відомих місць Києва (впр. 1, с. 140). Щоб правильно прочитати їх, можна зайти у перекладач онлайн і натиснути на дзвіночок. Перекладу назви по порядку:
 - Собор Святої софії;
 - Майдан Незалежності;
 - Києво-Печерська Лавра;
 - вулиця Хрещатик;
 - Андріївський Узвіз;
 - Золоті ворота;
 - Дім з привидами (химерами);
 - Маріїнський Палац;
 - Церква Святого Андрія.
Фото будь-якого з цих місць (будівель) ви можете знати в Інтернеті, у підручнику вони зображені дуже маленькими.
Прочитайте текст, зробіть його переклад усно. Випишіть нові слова (впр. 2, с.с. 138 -139, впр. 3, с.141) у словник, файл із словниковою роботою надішліть мені для перевірки( можна на мій Viber або мій email - 050 042 65 44).
Слова і словосполучення вивчіть напам'ять.
Бажаю успіхів. Наступний урок - після канікул - 07. 04. 2020


24/03/2020                                                                                                  Вівторок
Урок № 46 (ущільнення уроків № 50 і №51 за календарним планом)
Тема уроку. Екскурсії по Лондону. Лондонські парки.
Добрий день, діти.
На цьому уроці ми закінчуємо вивчати тему 
"Great Britain: London. Excursions Around London". Сподіваюсь, ви запам'ятали багато нових слів, словосполучень, необхідних для опису пам'ятних місць столиці Великої Британіїї та інших міст цієї країни. Запам'ятайте найважливіші з цієї  теми прикметники:
an exciting view
a lovely park
an amazing beauty
an interesting excursion
famous for history
a historical place
Ми прочитали декілька цікавих розповідей про відомі будівлі у Лондоні. Наприкінці теми я пропоную вам взяти участь у так звній Sightseeing Questionnaire, яку ви знайдете на освітній платформі "МІЙКЛАС". Долучайтеся до цієї вікторини, і ви дізнаєтесь, наскільки чітко ви запам'ятали матеріал теми.
Д/З
До наступного уроку опрацюйте слова впр.1, с. 138 - слова наступної теми - Екскурсії по Києву (Ukraine: Kyiv) і прочитайте текст впр. 2, с.с.138 - 139, виконайте завдання до тексту усно.

Бажаю успіхів. Наступний урок - 27. 03. 2020 


20/03/2020                                                                                           П'ятниця
Урок № 45 (№ 49 за календарним планом)
Тема уроку. Екскурсії по Лондону
Діти, сьогодні на уроці я пропоную вам прочитати текст-брошуру про визначні місця у Лондоні. (впр. 1, с. 133) Щоб вам зміст тексту був більш зрозумілим, я допоможу вам вставити правильно слова - назви споруд і пам'ятних місць, а вам потрібно самостійно перекласти текст на свою рідну мову. Розподілю слова за абзацами:
1. Well, visit the National gallery in Trafalgar Square.
2. Next stop, Buckingham palace. ... walk around  Green park.
3. ...take a ride on the London eye.
4. Next stop, the Tower of London.
5. Our last stop is the West End.
Після читання тексту спробуйте дати відповіді на запитання впр.3, с.134 про парки Англії.

А вправу 5, с. 135 вам треба виконати письмово. давайте проаналізуємо граматичні конструкції, які треба вставити у діалог.
What shall we do ... ? -   Це запитання, для нього потрібно використати допоміжне дієслово , у списку слів таке дієслово - shall, заперечна форма don't тут не підходить за змістом.
Which shall we visit? -Аналогічна ситуація.
How about going to ...? - стала фраза, для якої потрібно використання -ing форми.
How shall we get there?  - дивись приклад 1.
Why don't we go by ...? - Це запитання, для нього потрібно використати допоміжне дієслово , у списку слів таке дієслово - don't, вона підходить за змістом. 
Let's go by .... - Всі фрази, крім let's go, - для запитань або для заперечних речень.
Let's go ... then. - Аналогічна ситуація.
Для виконання домашнього завдання у робочих зошитах запишіть дату
Friday, the twentieth of March.

Бажаю успіхів. Наступний урок - 24. 03.2020

17/03/2020                                                                                       Вівторок
Урок № 44 (№ 48 за календарним планом)
Тема уроку. Ознайомлення з граматичним матеріалом 
"Звороти ...as ...as (такий же, як...), ...not as ... as...(не такий, як ...)
Пояснення граматичного матеріалу
"Звороти ...as ...as (такий же, як...), ...not as ... as...(не такий, як ...)

Звороти  ...as ...as (такий же, як...), ...not as ... as...(не такий, як ...) використовуються для порівняння схожих  предметів, понять тощо, або, навпаки, несхожих.
 Наприклад, ... такий же цікавий, як..., такий же довгий, як..., не такий відомий, як..., не такий розповсюджений, як...  . (as interesting as..., not as famous as... ).
Зверніть увагу на те, що коми у даних зворотах на відміну від української мови не ставляться.

Давайте порівняємо поняття у наступній ситуації ( впр.6, с. 129)
1. The Houses of Parliament is beautiful. Buckingham Palace is beautiful too. (Порівнюються однакові за красою будівлі, тому використовуємо зворот ...as ...as... .).
The Houses of Parliament is as beautiful as Buckingham Palace.

2. St.Paul's Cathedral is old. Westminster Abbey is older than St. Paul's Cathadral. (Порівнюються неоднакові за віком будівліі,  Вестмінстерське Аббатство було побудовано раніше, отже, Собор Святого Павла не така стара будівля, як Аббатство. Треба використовувати зворот ...not as ...as...) .
St. Paul's Cathedral is not as old as Westminster Abbey.
Діти, спробуйте виконати завдання, щоби дотриматись певного напрямку руху 
(впр.1, с 130 і впр.2), с. 146. Допоможу вам наступними коментаріями:
go straight on, go along (go ahead) - йдіть прямо, йдіть уперед;
just keep going (go on) - продовжуйте рухатись, не зупиняйтесь;
take the third turn on the left  або просто turn left - зверніть ліворуч на третьому повороті;
take the second turn on the right turn right - зверніть праворуч на другому повороті;
come into - зайдіть...;
go out of  - вийдіть з ...;
go round - заверніть, обійдіть;
go along - йдіть (рухайтесь) уперед;
stop (turn right, turn left ...)on the corner - на розі вулиці...
Раджу вам спробувати виконати самим вказані команди. Це корисна практика для людини, яка знаходиться у подорожі, зокрема у незнайомому місті, місці тощо.


Бажаю успіхів. Наступний урок - 20. 03. 2020
















     










Комментариев нет:

Отправить комментарий