Дистанційне навчання 7 клас

                                      DISTANCE LEARNING                                       Year 7
Увага! Новий матеріал розміщений першим на сторінці!

ІІ СЕМЕСТР
05. 05. 2021                                 7-Б                           Середа
07. 05. 2021                                 7-А                           П'ятниця
Урок № 61 (№ 63 за календарним плануваннм)
Тема уроку. Визначні місця Києва.
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити знання, які отримали після читання тексту "Київ". Спробуйте виконати наступні завдання (письмово). 
Запишіть дату
Wednesday, the fifth of May(7-Б)
Friday, the seventh of May (7-А)
Classwork
І. Треба закінчити словосполучення:
* The capital of ancient ... ;
* The starting ... of many tours round Kyiv; 
* Was founded by ... ;
* The centre of ... in Kyivan Rus;
* The monastery, named after ...;
* The street, named after ...;
* The city's most popular ...;
* Seem to flow to ...;
* The monument to the heroes ...;
* A path that leeds to ...;
* Lead to the viewpoint ...;
* Really day-trip ...;
* Cover one half ...;
* Look well among ... .
ІІ. Треба визначити, яке місце мається на увазі: (саму фразу писати не треба,
    тільки місце / споруду), наприклад:
1.   It was the main entrance to the ancient city. - 1. Golden Gate (Zoloti Vorota).
2.   It was founded by Yaroslav the Wise in 1037.
3.   It stands in front of St. Sophia's Cathedral.
4.   It was named after a Kyiv's Patron Saint.
5.   It was named after Apostol Andriy.
6.   It was built by Italian architect.
7.   It has a lot of caves.
8.   It is the most popular meeting place in Kyiv.
9.   It is the main street in the capital.
10. It is decorated with exotic fairy animals.
11. It is situated not far from the House with Chimeras.
12. It is an "open - air" museum, situated not far from Kyiv.
Останнє завдання на закріплення змісту тексту - це вправа 3 (а), с. 158(виконувати усно).
 Якщо ви впораєтесь з цими завданнями, можна вважати, що кожен з нас готовий до екскурсійної подорожі до Києва і буде чітко знати маршрут своєї поїздки.
Д /З 
За необхідністю виконайте словникову роботу за с. с. 155 - 161.
Повторити правила минулих часів в англійській мові. Можна скористатись граматичним довідником на с. с. 203 - 205 і впр. 1(а), с. 165.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 12. 05. 2021 (7-Б)
                                                          11. 05. 2021 (7-А)
28. 04. 2021                                 7-Б                           Середа
30. 04. 2021                                 7-А                           П'тниця
Урок № 60 (№ 62 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії  по Києву. Визначні місця Києва.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо тему "Подорожі по визначних місцях світу" 
                 (The Tours Around Interesting Places of the World).
Думаю, ви пам'ятаєте уроки попереднього навчального року на цю ж тему. 
Ви вже знаєте назви визначних місць Києва - столиці нашої країни. 
Прочитати і згадати всі назви ви можете, переглядаючи фото у підручнику
 (впр. 3 b, с. с. 158 - 159). 
Давайте згадаємо. які слова в англійській мові передають значення
                            - пам'ятка (історична, архітектурна тощо):
 * a landmark - орієнтир, визначне місце;
 * a sight - пам'ятка, визначне місце;
 * an interesting place, a place of interest  - цікаве місце;
                                           -  екскурсія, подорож:
 * travelling - подорож, екскурсія;
 * a tour - екскурсія;
 * a trip - поїздка;
 * an excursion - екскурсія.
Протягом уроку ще раз прочитайте текст "Kyiv" (впр. 3b, с. с. 158 - 159).
Для закріплення змісту тексту виконайте впр. 3 (а), с. 158 усно.
Зверніть увагу
 * Під час прослуховування ваших усних вісловлювань за змістом тексів
 я помічаю, що деякі слова ви вимовляєте неправильно. Це свідчить про недостатню словникову роботу. Перед читанням треба уважно переглянути текст, знайти слова, вимова яких вам дається важко, можливо це ще зовсім незнайомі вам слова.
Такі словникові одиниці ( слова, словосполучення) треба обов'язково конспектувати у словник, за необхідністю писати транскрипцію; тільки тоді ви зможете читати правидьно, дотримуючись також необхідної  інтонації, оскільки зміст буде для вас повністю
 зрозумілим.
Прошу не нехтувати цією корисною і необхідною порадою. 
 * Транскрипція і переклад специфічних або незнайомих слів подається у текстових "VOCABULARY BOXES" ( у тексті "Кyiv" на с. с. 158 - 160). 
Д /З
Повторити всі слова текстів про Лондон і Київ (с. с. 155-160).
 Як бачите, я не задаю письмового завдання, але сподіваюсь, що ви поповните свій словник новими і корисними лексичними одиницями теми"Landmarks of London and Kyiv".
Бажаю успіхів. 
Наступний урок - 05. 05. 2021 (7-Б) - ущільнення уроків №61-62);
                             - 07. 05. 2021 (7-А) - ущільнення уроків №61-62). 
                                  
26. 04. 2021                                7-Б                         Понеділок
27. 04. 2021                                7-А                         Вівторок
Урок № 59 (№ 61 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця у Лондоні.
                    Контроль аудіювання
Добрий день, учні!
Сподіваюсь, що ви прочитали і переклали текст "Some Famous Landmarks In London
(впр. 1, с. с. 155-157). Сьогодні під час уроку пропоную вам прослухати цей текст. 
(Прослухати текст натисніть на посилання Some Famous Landmarks of London).
Ви потренуєтесь у вимові слів і словосполучень. Перевірити, наскільки повно ви зрозуміли його зміст, ви зможете за допомогою запитань, які я пропоную вашій увазі. Ваше завдання - прослухати запитання, знайти відповіді у тексті, записати запитання і відповіді у зошит.
 Наприклад;
1. What famous landmarks do you know in London? - I know such London landmarks as St. Paul's Cathedral, the Houses of Parliament (its second name is Westminster Palace), the Gherkin, which is the most famous high-rise building in London, the Millennium Bridge and others.
Це було перше запитання, яке також треба записати разом із відповіддю. Наступні запитання:
2. What incident burnt St. Paul's Cathedral to the ground?
3. How many years did it take Sir Christopher Wren to finish  the cathedral?
4. What building in London is the home of the British government?
5. What is the name of the bell inside the Clock Tower, which is the part of the Houses of Parliament?
6. How do most people call the highest building in London?
7. How does it look like?
8. Why do people like walking over Millennium Bridge in London?
9. When did the Millennium Bridge first open?
10. Did the bridge really collapse into the Thames during filming the movie 
   "Harry Potter and the Half Blood Prince"?
Для виконання завдання запишіть дату
Monday, the twenty-sixth of April (7-Б)
Tuesday, the twenty-seventh of April (7-А)
Test (Listening)
Ваші відповіді будуть зараховані як контроль аудіювання. 
Д/З Прочитати текст впр. 3 (б), с. с. 158 - 160, перекласти усно.
       Обов'язкова словникова робота ( слова, які для вас незнайомі, 
       у тому числі, на с. 158 під текстом).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 28. 04. 2021 (7-Б)
                                                         -30. 04. 2021 (7-А)

21. 04. 2021                        7-Б                                 Середа
23. 04. 2021                        7-Б                                 П'ятниця
Урок № 58 (№ 59 - 60 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця, які варто відвідати.
Добрий день. діти! 
Продовжуємо тему, яку вивчали і в попередніх класах - подорожі по визначним місцям у різних країнаї світу. У 6 класі ми вже мандрували (заочно) містами  україни і Великої Британії. Екскурсіі по Лондону, Києву, які ми організуємо в 7 класі, будуть більш детальнішими, наш "країнознавчий словник" ми поповнимо новими словами, словосполученнями, продовжимо удосконалення мовних (граматичних) навичок. 
Після уроку ви маєте зробити словникову роботу - ці слова знадобляться для більш детального розуміння змісту тексту "Some Famous Landmarks In London", який ми прочитаємо на наступному уроці (за необхідністю запишіть транскрипцію слів):
 - a landmark - орієнтир 
     (часто використовується як поняття "визначне місце");
 - medieval - середньовіковий;
 - a dome - купол;
 - accoustics - акустика;
 - huge - величезний. громадний;
 - a government - уряд (правительство);
 - elections - вибори;
 - to take place - мати місце, відбуватись;
 - to make laws - складати закони;
 - to whisper - шепотіти;
 - to destroy - руйнувати;
 - to twist - вигинатись, скручуватись;
 - to collapse - падати, руйнуватись (часто означає крах);
 - millennium - тисячоліття;
 - a nickname - кличка (не плутати з поняттям "псевдонім");
 - gentle movement - легке коливання;
 - "Wobbly Bridge' - "Хиткий Міст".
А зараз активізуємо слова і словосполучення, які ми вчили у попередніх класах. 
 Прочитайте словосполучення впр. 1. с. 153 і значення. За ключами, які я пропоную вашій увазі, перекладіть їх (усно):
1f, 2i, 3e, 4h, 5g, 6c, 7a, 8b, 9d.
Запам'ятайте словосполучення впр. 2. с. 154:
 - an art gallery;
 - a guidebook (a guide book);
 - to visit a museum ( але to go to a museum);
 - to take photos;
 - a guided tour;
 - to go on a tour.
А тепер можна виконати впр. 3, с. 154 і вставити слова і словосполучення за змістом. Зверніть увагу на словосполучення "прогулятись містом, оглянути місто" -to look round, порівняйте з варіантом "подивитись навкруг (навкруги)-  to look around. Це різні словосполучення і використовуються у різних ситуаціях.
Для виконання вправи запишіть дату
Wednesday, the twenty-first of April (7-Б)
Friday, the twenty-third of Aprol (7-А)
Classwork
Д /З
1. Прочитати і перекласти текст впр. 1, с. с. 155 - 157 (усно).
2. Визначити правильність або неправильність висловлювань впр. 2, с. 157 (усно).
3. Зробити словникову роботу (дивись вище).
4. Надіслати впр. 3, с. 154 (з перекладом речень) і словникову роботу до кінця робочого дня.
   Відповіді надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com  
Бажаю успіхів. Наступний урок - 26. 04. 2021 (7-Б)
                                                        -27. 04. 2021 (7-А)   

19. 04. 2021                      7-Б                                  Понеділок
20. 04. 2021                      7-А                                 Вівторок
Урок № 57 (№57- 58 за календарним плануванням)
Тема уроку. Театральне мистецтво. (Theatrical Art)
Добрий день, учні!
Сьогодні давайте ще раз пригадаємо слова і словосполучення розділу
"Театр. Театральні вистави".
 Пропоную  вам закріпти слова за допомогою діалогу, складеного мною на попередньому уроці. (про театральну виставу Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта", з використанням наступної інформації:
 - It's a tragic love story about the two teens (підлітки), Romeo Montagues and Juliet Capulets.
 Due to their families' ongoing (довготривалий) conflict they cannot be together and finally kill themselves.
 -  The main characters of the play are Romeo Montagues,  Juliet Capulets, Friar (монах) Laurence, Juliet's cousin Tybalt, Romeo's friend Mercutio and others. The death of their children made the Montagues and Capulets families to end the feud(покласти край ворожнечі). 
Прочитайте діалог, випишіть у словник нові слова (у діалозі вони записані з перекладом), перекладіть діалог (усно).
Сьогодні ми закінчуємо вивчення теми
                                     "Entertain Yourself  With Movie/ Types of Films"
У наступних навчальних роках ми щн неодноразово повернемось до цієї цікавої, розвиваючої  і водночас розважальної теми. А наша з вами задача на сьогодні - запам'ятати назви типів (жанрів) кіно англійською мовою і знати значення цих слів. Оскільки урок останній і, можна сказати, підсумковий, пропоную подивитись навчальне відео, яке допоможе вам впоратись із завданням легко і цікаво. Для перегляду натисніть на це посилання.
https://www.youtube.com/watch?v=nXWdpqwijYI
Під час перегляду можна зупинятись і прервіряти слова у словнику, за необхідністю робити словникову роботу.
Д /З
Виконати письмово впр. 1, с.153. Для перевірки роботи надсилати не треба, але після закінчення дистанційного періоду показати виконані завдання. Необхідна також словникова робота за цією вправою (випишіть словосполучення, які вам ще не були знайомі). Словникову роботу надіслати для перевірки (до кінця робочого дня).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 21. 04. 2021 (7-Б)
                                                       - 23. 04. 2021 (7-А)

14. 04. 2021             Середа         7-Б
16. 04. 2021             П'ятниця   7-А
Урок № 56
Тема уроку. Театральне мистецтво. (Theatrical Art)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо вивчати тему "Розваги". На цьому уроці ми поговоримо про 
театр і театральне мистецтво.
Розгляньте слова "Vocabulary Box" на с. 149:
 - an action - дія у спектаклі;
 - an audience - публіка, глядачі;
 - a cast - склад виконавців;
 - a performance - вистава (у театрі); 
 - a play - п'єса;
 - a scenery - декорації;
 - a stage - сцена;
 - to act - діяти, грати (виконувати ролі);
 - to perform - грати (на сцені);
 - to stage - інсценувати (ставити виставу);
 - a comedy - комедія;
 - a tragedy - трагедія;
 - a title - 
 - a dramatist (a playwright) - письменник - драматург.
Ці слова знадобляться вам під час читання і розуміння змісту діалогів впр. 1, с. 148. Прочитайте діалоги, перекладіть усно. Знайдіть відповіді на запитання на с. 149 усно. 
Зробіть словникову роботу (слово - транскрипція - переклад). Слова вивчити.
(Ви, мабуть, помітили, що здебільшого йдеться про театральну творчість великого англійського письменника і драматурга Вільяма Шекспіра. І це не дивно. Шекспір справедливо вважається неперевершеним зразком трагедійного мистецтва, хоч був славетним і на ниві комедії.
У наступних класах ми продовжимо тему театру і обов'язково згадаємо про творчість багатьох інших драматургів).
А тепер давайте спробуємо використати слова під час обговорення театральної вистави 
(впр. 3, с. 149).
Я буду давати відповіді на запитання, які ви зможете порівняти зі своїми власними:
1. Do you like going to the theatre? - Yes, I do (Yes, of course). I like going to the theatre. (Зверніть увагу на те, що відвідування театру завжди вважалось престижним і шляхетним).
2. What was the title of the last play you have seen at the theatre? - The title of the last play I have seen at the theatre was "Hamlet". It was the tragedy, written by a great English writer and dramatist (playwright).  
3. What was it about? - It was " The Tragical Historie of Hamlet, Prince of Denmarke (Denmark)", a story about life and death, about honour and dignity ( честь і гідність).
4. What are the names of the characters of the play? - The names of the characters of the play are Hamlet himself, Claudius - the King of Denmark, Gertrude - the Queen of Denmark, the Ghost, Polonius - Claudius's chief counsellor, Ophelia - the daughter of Polonius, Horatio - the friend of Hamlet and others.
5. What are the names of the actors who played in the play? -  Their names are L.Leonidov, O. Lenskiy, R. Apolonskiy, M. Khodotov and others.











Отже ви можете обрати для обговорення (усно) буд-яку іншу п'єсу
В. Шекспіра (можна проконсультуватись у Google) і дати відповіді на запитання (усно).
Після уроку виконайте вправу 2, с. 149 письмово. Зробіть також письмовий переклад речень цієї вправи.
Запишіть дату
Wednesday, the fourteenth of April
Friday, the sixteenth of April
homework
Відповіді  надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com
Бажаю успіхів. Наступний урок - 19. 04. 2021 (7-Б)
                                                       - 20. 04. 2021 (7-А)
(Продовжую також чекати на ваші роботи - Test (Writing).

12. 04. 2021        Понеділок        7-Б
13. 04. 2021        Вівторок         7-А                                                                                    
Урок №55 
Тема уроку. Телевізійне кіно. Кіножанри. 
(Контроль письма)
Добрий день, діти!
Сьогодні ви спробуєте використати так звані "кінотерміни" і слова, які передають враження людини, під час написання "A Film Review" (відгук про фільм).
Спочатку прочитайте зразок відгуку (впр. 1. с. 152) - це відгук про фільм "Матриця".
Вам також знадобляться "Learning Tips" на с. 152.
У дужках запропоновані фрази, якими ви маєте почати кожний абзац.
Як додаткову інформацію ви можете використати фрази діалогу впр. 4, с. 150. (Слово play -  'вистава' слід замінити на слово film - 'фільм').
Завдання - написати відгук про будь-який фільм, описаний у вправі 1, с.с.143 - 144).
Пропоную почати свою роботу наступними вступними фразами:
Recently I have watched (seen) a very interesting (exciting ....) film on TV. It is "Spider - Man" (for example - наприклад).
Роботу виконайте на окремих аркушах.
Аркуші тримати у зошитах. Для перевірки роботи надати до наступного уроку.
Запишіть дату і завдання:
Monday, the twelfth of April (7-Б)
Tuesday, the fourteenth of April (7-А)
Test (Writing)
Write a short review of the film you like or the film you have watched (seen) recently.

Відповіді  надіслати до кінця уроку.
(на мій Viber або мій email - 21olena11@gmail. com)
Бажаю успіхів. Наступний урок - 14. 04. 2020 (7-Б)
                                                        - 16. 04. 2021 (7-А)

07. 04. 2021                  Середа                      7-Б
09. 04. 2021                  П'ятниця                7-А
Урок №54
Тема уроку. Зворотні займенники (Reflexive Pronouns). Закріплення.
Добрий день, учні!
Сьогодні ви маєте виконати завдання на закріплення граматичного матеріалу, що вивчався на попередньом уроці. Пропоную виконати наступні тестові завдвння. Запишіть дату
Wednesday, the seventh of April (7-Б)
Friday, the ninth of April (7-А)
Classwork
У завданні 1 потрібні не тільки зворотні займенники, а за змістом також займенники особові (you, me ...), або словосполучення each other (одне одного, одне одному, ....). 
У першому реченні я зробила вибір сама, а далі продовжуйте самостійно.

Exercise 1

Choose the correct pronouns to complete the sentences below.

Начало формы

1Don't worry about the plants. I'll water them . (myself)

2I'm looking forward to your visit. It's been a long time since we last saw .

3When I get home I like to relax . I lie on the sofa and watch some TV.

4Dear John, you must forgive  for not writing earlier.

5Did you enjoy  at the party last night?

6My mother and I don't see  very often now.

7We must learn to love  before we can love others.

8She often talks to  when she is stressed.

9I'll introduce  to Erica. I think you'll like her.

10During the following months, Mat and I got to know  better.

У завданні 2 ви маєте обрати варіанти з поданих. Зверніть увагу на словосполучення on my own/ on his own/ on her own ... (також перекладається "самостійно", але вживається зазвичай з прийменником і особовим займенником). Перший приклад зроблено, а далі виконуйте самостійно. 

 Exercise 2

Fill in the gaps with the pronouns from the list below.

 

her       herself       him       himself       me       myself       ourselves       own       us       you       yourself

 
EXAMPLE: They won’t allow you to stay.

Начало формы

1She shouldn't blame  for what happened. It's not her fault.

2He had to prepare everything on his .

3Can you introduce  to your new friend? I'd like to meet him.

4You should be ashamed of . What you did was very wrong.

5Don't worry about us. We can take care of .

6Please, don't hurt . He hasn't done anything wrong.

7He's going to hurt  if he doesn't pay more attention.

8Her names Alisha, but we call  Ali.

9I have taught  to play the guitar just by watching video tutorials.

10You will see  at the next event. We will be there.

Відповіді надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com
Не забувайте  про накопиченість оцінок.
Д/З Займенники, подані в таблицях, продовжуйте вчити. Завдання надсилайте вчасно.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 12. 04. 2021 (7-Б)
                                                        - 13. 04. 2021 (7-А)

05. 04. 2021                 Понеділок                 7-Б
06. 04. 2021                 Вівторок                  7-А
Урок № 53                            
Тема уроку. Жанри кіно. (Film Genres/ Kinds of Films)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо вивчати тему "Розваги". 
Свій вільний час ми часто присвячуємо телебаченню. Підлітки полюбляють дивитись фільми, при цьому у кожного  - свої "кіносмаки". Діти і дорослі також із задоволенням дивляться мультики.
Зараз я пропоную вам прочитати тексти, які описують різні кіножанри. Давайте поєднаємо поняття "Фільм - Кіножанр". Порівняйте свій вибір з моїм. Думаю, вони співпадуть на 100 відсотків. Нам допоможуть запитання впр. 1, с.с.142 - 144:
1. The film "March of the Penguins" is a documentary.
2. The events in the film "Spider-Man" take place in New York.
3. "High School Musical" is about teenagers, juniors Troy Bolton and Gabriela Montez.
4. The computer animated film "Wall-E" takes place in future, in 2700.
5. In "Wall-E" we can admire adventure and romance in the galaxy.
6. The film "Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest" is an adventure movie.
Давайте ще раз спробуємо закріпити зміст цих текстів за  вправою 4, с. 145. Але для виконання цієї вправи нам треба згадати питальні слова who, what, where у ролі відносних займенників і прислівників who - який (хто), what - який (що),where - де.
Прочитайте правило на стор. 145. 
 Тепер виконайте вправу письмово у робочих зошитах. Запишіть дату
Monday, the fifth of April (7-Б)
Tuesday, the sixth of April (7-А)
Classwork
А зараз відвідаємо  граматичний куточок.
Знайомимось із англійськими займенниками, зокрема зворотніми.

У яких ситуаціях можна вживати зворотні займенники? - Вони пердають значення
сам, сама, саме, самі, себе самого, себе саму, нас самих, їх самих, вас самих, ....
В англійській мові особу і однину чи множину показують 
слова(суфікси) self (в однині) та selves (у множині), 
які приєднуються до особового чи присвійного займенника. (стор.199)
e.g. Just look at yourself! - Ти тільки подивись на себе!
       I can do it myself. - Я можу виконати це сам (сама).
       They always clean the room themselves. - Вони завжди прибирають у кімнаті самі.
На наступних уроках ми спробуємо використати зворотні займенники у ситуаціях, пов'язаних з темою "Розваги. Перегляд телевізійних фільмів. Відвідування кінотеатру"
Щоб закріпити це правило, виконайте вправу 1, с.146 усно, а вправу 2, с. 147 письмово у робочих зошитах. 
Відповіді з впр. 4, с. 145 та впр. 2, с. 147 надсилайте на мій Viber або мій email. - 
21olena11@gmail. com
Не забувайте  про накопиченість оцінок.
Д/З Займенники, подані в таблицях, вивчити.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 07. 04. 2021 (7-Б)
                                                        - 09. 04. 2021 (7-А)

**************************************************************
20. 01. 2021                                   Середа                        7-Б
22. 01. 2021                                   П'ятниця                  7-А
Урок № 36
Тема уроку. Спортивні досягнення
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви познайомитесь з яскравими прикладами спортивних досягнень. 
Прочитайте текст "Michael Schumacher" (впр. 2, с. с. 105 - 106).
Інформація про цього спортсмена допоможе вам закінчити речення - висловлювання англійською мовою:
1. The full name of the sportsman is ... .
2. His occupation is ... . He is a famous racing ... .
3. The name of his team is ... .
4. Michael is ... (nationality). 
5. He was born on ... .
6. He can ...
8. He can also ... .
9. He often does everything to ... .
10. Michael is Ferrari's best ... .
Свою відповідь запишіть на диктофон і надішліть для оцінювання. 
Д /З Випишіть у словник слова (словосполучення), які ви вважаєте необхідними для теми "Спорт" (c. c. 102 - 105), наприклад:
a penalty shot  - кидок пенальті
a refferi - рефері, суддя
drive fast - швидко водити авто
Слова вчити.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 25. 01. 2021 (7-Б)
                                                          - 26. 01. 2021 (7-А)


18. 01. 2021                                   Понеділок                  7-Б
19. 01. 2021                                   Вівторок                    7-А
Урок № 35
Тема уроку. Спортивні ігри. Водне поло.
Добрий день. учні!
Як бачимо, ми підійшли до граматичного матеріалу даної теми - 
розділові запитання (Question Tags). Але оскільки цей матеріал потребує ретельного пояснення, ми розглянемо його по поверненню до очних занять. 
А зараз я пропоную вам познайомитись з видом спорту водне поло (Water Polo).




Прочитайте діалог впр. 6, с. с. 103 - 104 - це розмова Селії і Адріана під час перегляду матчу з водного поло. Зміст діалогу, табличка "Remember" на с. 103 і постери, розміщені вище, допоможуть вам скласти правила цієї гри. Заповніть табличку "Water Polo Rules" (с. 102) і надішліть для перевірки.
Для виконання завдання запишіть дату
Monday, the eighteenth of January (7-Б)
Tuesday, the nineteenth of January (7-А)
Homework
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20. 01. 2021 (7-Б)
                                                          - 21. 01. 2021 (7-А)                                     

13. 01. 2021                                   Середа                        7-Б
15. 01. 2021                                   П'ятниця                  7-А
Урок № 34
Тема уроку. Олімпійські Ігри. Від давнни до сучасності.
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви маєте прочитати текст про міжнародні олімпійські змагання Олімпійські ігри. Ця інформація допоможе поповнити Ваш словник новими словами і словосполученнями:
міжнародна подія - an international event
змагання - competition
змагатись у різних видах спорту - to compete in different sports
девіз - motto
талісман - mascot
проходити, відбуватись - to take place, to be held
олімпійські нагороди (медалі) - olympic awards (medals)
церемонія відкриття (закриття) ігор - the opening (closing) ceremony
Паралімпійські (параолімпійські) ігри -  The Paralympic Games
Перед початком читання тексту пропоную переглянути презентації, які допоможуть Вам мати повне уявлення про цей вид спортивних змагань, дізнатись про цікаві факти, пов'язані з історією і організацією сучасних Олімпійських ігор.
Для перегляду натисніть на підкреслені заголовки презентацій
Одне із завдань впр. 3, с. с. 94 - 96 - підібрати заголовки для кожного абзацу. Допоможу Вам з перекладом заголовків:
The Olympic flag - Олімпійський прапор
Medals - медалі
The Paralympic Games - Паралімпійські ігри
The Winter Olympics - Зимові Олімпійські ігри
The Olympic mascot - Олімпійський талісман
The Olympic flame -  Олімпійський вогонь
The Summer Olympics - Літні Олімпійські ігри.
Після читання пропоную дати відповіді на наступні запитання:
1.Who competes during the Olympic Games?
2. What is the motto of the Olympic Games?
3. What is the Olympic mascot?
4. What do five rings on the Olympic flag represent?
5. What do the best athlets in each sport get?
6. When did the modern Olympics start?
Це завдання виконайте у зошитах. Запитання писати не треба, просто позначте кожну відповідь відповідною цифрою. Запишіть дату
Wednesday, the thirteenth of January (7-Б)
Friday, the fifteenth of January (7-А)
Homework
Бажаю успіхів. Наступний урок - 18. 01. 2021 (7-Б)
                                                        - 19. 01. 2021 (7-А)


11. 01. 2021                                  Понеділок                     7-Б
12. 01. 2021                                  Вівторок                      7-А
Урок № 33
Тема уроку. Усе про спорт (Sports from A to Z)
Добрий день, учні!
Сьогодні ми розпочинаємо розмову про спорт і спортивні ігри. Точніше сказати, ми продовжуємо вмвчення теми. яку почали ще у минулому навчальному році. Ми вже знаємо назви багатьох видів спорту, знайомі з поняттями "Winter Sport and Summer Sport", "Indoor Sport and Outdoor Sport". Цьогоріч ми поринемо в історію спорту, Олімпійських Ігор, поговоримо про спорт, якому віддають перевагу люди в різних країнах. 
Зараз пропоную згадати, з якими видами спорту використовуємо англійські дієслова 
GO, DO, PLAY.
Уважно розгляньте таблиці, прочитайте вголос усі наведені приклади:
- go swimming,  - do karate, - play basketball ...

ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ

Спробуйте закріпити цю інформацію за допоиогою цієї вправи (виконайте її усно вголос).

Тепер давайте звіримо наші відповіді:
1. Go swimming
2. Do yoga
3. Do gymnastics
4. Play tennis
5. Play football
6. Do athletics
7. Do karate
8. Go surfing
9. Play rugby
10. Play basketball
11. Do judo
12. Go hiking
13. Play volleyball
14. Go skiing
15. Go running
Впевнена, ви впорались із цим завданням. 
Тепер подивіться у підручник ( с. с. 92 - 93). Назвіть види спорту, які ви бачите на фото 
впр. 1. с. 92 (назви видів спорту - на с. 93). Це завдання виконайте письмово у класній роботі. 
Для виконання завдання запишіть дату
Monday, the eleventh of January (7-Б)
Tuesday, the twelfth of January (7-A)
Classwork
Після виконання завдання зробіть конспект впр. 2, с. 93 (використовуємо види спорту, вказані у апр. 1. с. 92):
Winter sports are snowboarding and bobsleigh.
Water sport is water polo.
Team sports are ice-hockey, water polo and handball.
Outdoor sports are climbing, skateboarding, golf and snowboarding.
Sports that are played with the ball are water polo, golf and handball.
Indoor sports are fencing, wrestling, volleyball and figure skating.
Зверніть увагу на те, що деякими видами спорту можна займатись як у приміщенні, так і на свіжому повітрі.
Ще два завдання я пропоную виконати у домашній роботі. 
Перше завдання - вставити дієслова GO, DO, PLAY за змістом (Fill in the verbs using the rules). Запишіть речення у зошити з позначкою Test - Play - Do - Go.
Виконайте також вправу 3, с. 93 у формі таблиці (письмово).
Для виконання завдання запишіть дату
Monday, the eleventh of January (7- Б)
Tuesday, the twelfth of January (7- А)
Homework
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13. 01. 2021 (7-Б)
                                                       - 15. 01. 2021 (7-А)

***********************************************************************************
11. 11. 2020                                 Середа                            7-Б
13. 11. 2020                                 П'ятниця                      7-А
Урок № 18
Тема уроку. Домашні обов'язки (Householding Duties)
Добрий день, діти! 
Сьогодні на уроці пропоную виконати вправи, які допоможуть закріпити лексичні одиниці цієї теми у ситуативному мовленні. 
Почніть з опрацювання Learning Tips на с. 54. "Як вчити і запам'ятовувати нові слова".
Я допоможу Вам з перекладом цієї вказівки, але ви спочатку прочитаєте кожне речення, а потім перекладете його за цим конспектом.
Нові слова
 Коли ти читаєш або слухаєш інформацію англійською мовою, обов'язково зустрінуться слова, які ти не знаєш. Ось декілька порад для тебе:
1. Не хвилюйся. Ти можеш бато зрозуміти, навіть якщо не знаєш перекладу всіх слів. 
2. Спробуй зрозуміти значення нових слів з контексту (змісту) прочитаного або прослуханого. але не переставай слухати (читати).
3. Після уроку скористайся словником і знайди там нові слова. Запиши їх у свій словничок.
4. Кожного тижня повторюй нові слова з перекладом (у будь-який вільний час).
А тепер знову згадайте зміст тексту "Householding Chores" (впр. 1, с. с. 52 - 53) і виконай 
вправу 3, с. 54 письмово. Записуйте речення за зразком:

(Речення 5) We can fry or boil eggs for breakfast.

Це завдання виконай у класній роботі. Запишіть дату
Wednesday, the eleventh of November
Friday, the fourteenth of November
Classwork
А зараз я пропоную прослухати вірш впр. 6, с. 56. Натисніть на посилання
 When Mummy Went Away, прослухайте декілька разів і спробуйте прочитати самостійно, дотримуючись інтервалів й інтонації. Пропоную зробити запис свого читання і надіслати для перевірки (є можливість отримати високу додаткову оцінку).
Д/З 
1. Прочитати і відповісти на запитання впр. 4. с. 55 (усно). Під час контролю з письма (це буде через декілька уроків) ви маєте відповісти на деякі з них.
2. Прочитати впр. 5, с. 55 і перекласти (усно).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 16. 11. 2020 (7-Б)
                                                       - 17. 11. 2020 (7-А)

09. 11. 2020                                Понеділок                       7-Б
10. 11. 2020                                Вівторок                        7-А
Урок № 17
Тема уроку. Обов'язки по господарству (Doing Householding Chores)
Добрий день, учні!
Сьогодні ми продовжуємо вчитись використовувати лексику теми "Обов'язки по господарству" у різних життєвих ситуаціях. 
Давайте згадаємо фрази, які допомогли нам розповісти про свої домашні обов'язки:
I am responsible for ... (cleaning my room, washing up after breakfast, watering the plants, sweeping the floor, taking out the rubbish, feeding a pet, vacuuming the carpets, doing shopping  ...).
He (she) is responsible for ... .
We (they) are responsible for ... .
Спробуйте прямо зараз використати ці фрази і сказати  (вголос), за що саме ви відповідаєте у себе вдома.
Вам можуть допомогти наступні запитання
 Do you have a duty at home? (Do you have a householding duty?)
Are you a helping hand for your parents and grandparents?
What are you responsible for at home?
На останньому уроці я давала вам завдання - прочитати текст "Householding Chores" (впр. 1, с. с. 52 - 53). У вас є можливість прочитати цей текст декілька разів. Уважно прочитайте і перекладіть слова у "Vocabulary Box" на с. 52. 
Зверніть увагу на наступні слова і словосполучення
 * to keep up the house - підтримувати порядок в оселі (у домі);
 * to write notes to each other - писати записки одне одному;
 * the greatest helping hand - найбільша помічниця;
 * to put dishes into the dishwasher - покласти посуд /тарілки у посудомийну машину;
 * to lay / to take off the tablecloth - застелити /прибрати скатертину;
 * "Woman's work is never done" - "Жіночої роботи ніколи не переробити".
Після читання спробуйте визначити правильність /неправильність висловлювань впр. 2. с. 54. Це буде ваше домашнє завдання. 
Для виконання завдання запишіть дату
Monday, the ninth of November (для 7- Б)
Tuesday, the tenth of November (для 7-А)
Homework
Слова і словосполучення тексту вивчіть напам'ять.
Д/З
Впр. 1. .с .с 52 - 53 (усно). Впр. 2, с. 54 (письмово). 
Завдання надсилати вчасно на мій Viber або email.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 11. 11. 2020 (7-Б), 
                                                          13. 11. 2020 (7-А)



Звертаюсь до учнів 7-Б класу!
Дорогі діти! Сподіваюсь, ви не будете проти, якщо ми проведемо 2 уроки англійської мови на цьому тижні (хоча ваш урок, що мав відбутись 14 жовтня, не проводиться у зв'язку з вихідним днем). З поважних причин уроки протягом останніх двох тижнів не проводились, і ми значно відстали. Тому прошу виконати завдання уроку №14 за 16. 10. 2020 - це також контроль, тепер вже контроль читання. Ви можете надіслати роботи пізніше, можна навіть на канікулах. Сподіваюсь, ви зробите правильні висновки.

16. 10. 2020                                       П'ятниця                  7-А
16. 10. 2020                                       П'ятниця                 7-Б
Урок №14
Контроль читання
Мета проведення. Здійснити контроль навичок учнів читати текст мовою, що вивчається, і використовувати отриману інформацію для виконання завдань на перевірку змісту прочитаного.
Добрий день, діти!
Пропоную вам здійснити контроль читання за допомогою тексту "At the Newburg School's International Festival". 
Прочитайте текст, перекладіть його усно і знайдіть відповіді на запитання. 
Для виконання завдання треба взяти окремий аркуш (потім ви зможете вкласти його у свій зошит для виконання видів контролю). Запишіть дату і завдання:
Friday, the sixteenth of October
Test (Reading)
Read the text " At the Newburg School's International Festival" and find the answers on the following questions (запитання писати не треба, тільки відповіді):
1. Why do parents go to their children's schools?
2. What exhibitions do the schools sometimes hold (have)? (exhibition - виставка )
3. What events do the schools often hold? (event - подія, захід )
4. What is very popular in many schools?
5. Do parents help teachers with school activities?
6. What festivals has the Newburg School had ? (у запитанні використовується доконаний час Present Perfect - has had  (Який фестиваль влаштувала школа для гостей?) , щоб показати, що подія щойно відбулася, і гості спостерігають за результатами цього фестивалю)
7. What kind of food did the pupils prepare for the festival? (prepare - приготувати)
8. Who performed at the festival? (perform - виступати)
9. What did the guests watch and listen to? (guests - гості)
10. What kind of show did they see?
11. What did the pupils model?
12. Why is the festival considered the best the school has ever had? (is considered - вважається )

Бажаю успіхів. 
Наступний урок після канікул: 02. 11. 2020 (7-Б)
                                                     03. 11. 2020 (7-А)

12. 10. 2020                                      Понеділок                  7-Б
13. 10. 2020                                      Вівторок                    7-А
Урок № 13
Контроль аудіювання
Мета проведення. Здійснити контроль навичок учнів слухати інформацію мовою, що вивчається, і використовувати її для виконання завдань тестового формату.
Добрий день, діти!
Якщо пам'ятаєте, ми зупинились на обговоренні питання позашкільної діяльності, можливості цікаво й корисно проводити свій вільний час.
So, to spend interesting and useful time you can do sports, ride a bike, go for a walk, surf the Net or play games (див. впр. 1, с. 22). But is it so good to spend too much time gaming?
Над цим проблемним питанням ми продовжуємо дискусувати під час виконання завдань контролю аудіювання.
Пропоную вам прослухати текст-діалог впр. 6(б), с. 38. Для цього завантажте вказане посилання:
https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/
Знайдіть аудіододаток для 7 класу. 
Натисніть, відкрийте текст Unit 1, lesson 2, p. 38. 
Прослухайте текст-діалог двічі й виконайте наступні завдання  (завдання складено мною самостійно з метою самостійного їх виконання й об'єктивного оцінювання).
На окремому аркуші запишіть (аркуші пізніше ви зможете вставити у свої зошити для контролю):
Monday, the twelfth of October
Tuesday, the thirteenth of October
Test (Listening)
Listen to the dialogue and decide if the statements are true (T) or false (F):
1. The experts are both from the gaming industry (both - обидва).
2. The woman is the school psychologist (psychologist - психолог).
3. All the games in Britain are rated( rate - оцінювати, розглядати).
4. Rating means parents have to know how old the children should be to play video games.
5. All the games make children think faster.
6. Some of the games teach children new skills (skills - навички).
7. Some teachers use games in History, Science or Maths classes.
8. Games always make children aggressive.
9. According (according to ... - згідно з ...) to the experts the problem is children spend too much time gaming.
10. While (while - у той час, коли...) playing children  don't hang out with other children.
11. Games help children to talk about their problems.
12. Children don't always know how to solve problems because they don't spend enough time communicating with other people.
Кожне речення має бути записано, перекладено. Визначте правильність / неправильність кожного речення літерами - (T), (F).
Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал. 
Завдання надсилати не пізніше вказаної дати.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 16.10 . 2020 (7-Б)
                                                         16. 10. 2020 (7-А)
07. 10. 2020                                       Середа                        7-Б
09. 10. 2020                                       П'ятниця                  7-А
Урок №12.
Тема уроку. Використання too / enough в англійській мові (граматичний куточок)
Добрий день, діти!
Пропоную закріпити траматичний матеріал, вивчений на попередніх уроках (с. с. 28 - 29). Можна також скористатись додатковою інформацєю:
















У класній роботі прошу виконати завдання впр. 4, с. 36 письмово.
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the seventh of October   (7-Б клас)
Friday, the ninth of October              (7-А клас)
Classwork
Вдома опрацюйте словник на с. 34. Виконайте впр. 2, с. 35 письмово (також за вказаною датою). Завдання впр. 3, с. 35 виконайте усно.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 12. 10 у 7-Б класі, 
                                                            13. 10 у 7-А класі.

























29. 05. 2020                                                                             П'ятниця
Підсумковий урок.
Добрий день, діти!
Сьогодні останій урок англійської мови у цьому навчальному році. Напевно, ви вже здали свої підручники до шкільної бібліотеки. Проте, ви можете скористатись електронною версією підручника. За бажанням прочитайте текст "The Actors Come to Town" (с. с. 180 - 181).
Пропоную також продовжити своє мовне портфоліо (My Learning Diary) на с. .с. 183 - 184.
Це своєрідна можливість проаналізувати рівень знань і досягнень по закінченні теми.
Не забудьте про такі поняття, як
 - writing, 
 - reading, 
 - listening, 
 - speaking, 
 - vocabulary, 
 - doing grammar exercises, 
 - making up the dialogues,
 - acting the dialogues, 
 - writing tests, writing dictations, 
 - translating the texts, 
 - singing songs, 
 - practicing the chants. 
Бжаю успіхів.
До нових зустрічей у наступному навчальному році!


27. 05. 2020                                                                             Середа
Урок № 61 (№69 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця світу.
Добрий день, діти!
На уроці ви маєте повторити активний словник теми "Places of Interest".
1. Виконайте впр. 1. с. 172 і впр. 3, с. 173 письмово. Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the twenty-seventh of May
2. Прочитайте текст впр. 11, с. с. 177 - 178. За необхідністю зробіть словникову роботу.
Д /З
 Упорядкуйте словники.
 Будьте готові  продовжувати словники у наступному навчальному році.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29. 05. 2020

15. 05. 2020                                                                             П'ятниця
Урок № 58 (№ 66 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця світу
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст про відомі мости, споруди, які мають історичне і архітектурне значення, мають цікаву історію свого виникнення, будівництва.
Подивіться на фотознімки мостів ( с.168). Спробуйте використати логічне мислення і знання, які ви отримали раніше. Можливо, знадобляться знання з інших предметів.
 Наприклад, кому з вас відомо ім'я Євгена Оскаровича Патона, відомого українського вченого - механіка, інженера, який працював у галузі зварювання? Усе своє життя він присвятив будівництву мостів. Таким чином, можна здогадатись, що міст Патона знаходиться у Києві.
Протягом уроку прочитайте текст впр. 4 (а), с. 168. По закінченні читання виконайте
впр. 4 (б), с. 169 усно (У своїх висловлюваннях займенник it ви маєте замінити назвою моста). Наприклад:
Paton Bridge is in San Francisco.
Д /З
 Прочитати діалоги впр. 7 (а), с. с. 169 - 170, перекласти усно. За необхідністю виконайте словникову роботу.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20. 05. 2020
18. 05. 2020 - 22. 05. 2020   Курси підвищення кваліфікації



13. 05. 2020                                                                             Середа
Урок № 57 (65 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця (урок комунікативної граматики)
Добрий день, діти!
Сьогодні ми маємо повторити правила використання минулих часів в англійській мові.
Past Simple - передає дію, яа відбувалася у минулому, наприклад, вчора, позавчора, тиждень тому, минулого року, минулої неділі і т. і. 
Past Continuous - передає дію, яка відбувалася у певний момент у минулому, наприклад, у той час, коли ..., о 5 годині вечора, з 6 до сьомої години ранку і. т. і. 
Past Perfect - передає дію, яка відбулася до певного моменту у минулому, наприклад, перед тим. як він ліг спати, до того часу, до цього часу і т. і.
У вправі 1 (а), с. 165 ви прочитали приклади використання минулих часів, звернули увагу на допоміжні дієслова і форми дієслів, які використані у минулих часах.
Давайте виконаємо вправу 4, с. 166 разом.
1. Коли я відкрив двері, урок вже почався (дія вже відбулася на момент, коли учень відкрив двері - Past Perfect), і учитель пояснював щось класу (дія відбувалась у той момент, коли учень відкрив двері - Past Continuous). - When I opened the door, the lesson had begun and the teacher was explaining something to the class.
2. Я чистив килим, коли забіг собака і почав трясти хутром (Дія виконувалась у той момент. коли забіг собака - Past Continuous). - I was cleaning the carpet, when the dog came and shook himself.
Далі спробуйте перекласти речення самостійно і проаналізувати дії людей у минулому:
3. When the bell rang, the children ran into the classroom and took their seats.
4. We had a good long holiday after we had done all the work.
5. Before we took the boy to the theatre, we had never seen a play.
6. By the time we arrived, the party had finished.
7. When I got to the playground, my friend had already left so I didn't see him that day.
8. What were you doing when I called you? - I was cooking.
Наступні вправи виконайте самостійно:
 * впр. 1 (б), с. 165, впр. 2, с. 165 - усно;
 * впр. 3, с. 166 - письмово.
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the fourtwwnth of May
Бажаю успіхів. Наступний урок - 15. 05. 2020


08. 05. 2020                                                                            П'ятниця
Урок №56 (№64 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця Києва
Добрий день, діти!
Як альтернативу завданням підручника пропоную вам переглянути відео на тему
 "Best Places To Visit In Kyiv". Ця подорож разрм із екскрсоводом Юлією дозвалить вам ще раз оглянути історичні пам'ятки столиці нашої країни, запам'ятати слова і словосполучення, якими можна скористатись для опису.
За бажанням ви можете записати фрази, якими супроводжується розповідь 
(ви будете бачити їх на екрані). Якщо ви готові виконати це завдання, спочатку запишіть речення англійською мовою, а потім перекладіть їх. Є можлтвість отримати додаткову оцінку.
Для перегляду натисніть на посилання
https://www.youtube.com/watch?v=fN5VOkFNATQ
Для виконання завдання запишіть дату

Friday, the eighth of May
Наступний урок ми присвятимо граматиці, тому продовжуйте повторювати правила минулих часів англійської мови (с. с. 203 - 205 і впр. 1(а), с. 165).
Бажаю успіхів. Наступний урок - 13. 05. 2020


06. 05. 2020                                                                            Середа
Урок № 55 (№ 63 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця Києва
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ми маємо закріпити знання, які отримали після читання тексту "Київ". Спробуйте виконати наступні завдання (письмово). 
І. Треба закінчити словосполучення:
* the capital of ancient ... ;
* the starting ... of many tours round Kyiv; 
* was founded by ... ;
* the centre of ... in Kyivan Rus;
* the monastery, named after ...;
* the street, named after ...;
* the city's most popular ...;
* seem to flow to ...;
* the monument to the heroes ...;
* a path that leeds to ...;
* a huge building of ...;
* lead to the viewpoint ...;
* really day-trip ...;
* cover one half ...;
* look well among ... .
ІІ. Треба визначити, яке місце мається на увазі: (саму фразу писати не треба, тільки місце / споруду), наприклад:
1.   It was the main entrance to the ancient city. - 1. Golden Gate (Zoloti Vorota).
2.   It was founded by Yaroslav the Wise in 1037.
3.   It stands in front of St. Sophia's Cathedral.
4.   It was named after a Kyiv's Patron Saint.
5.   It was named after Apostol Andriy.
6.   It was built by Italian architect.
7.   It has a lot of caves.
8.   It is the most popular meeting place in Kyiv.
9.   It is the main street in the capital.
10. It is decorated with exotic fairy animals.
11. It is situated not far from the House with Chimeras.
12. It is an "open - air" museum, situated not far from Kyiv.
Останнє завдання на закріплення змісту тексту - це вправа 3 (а), с. 158(виконувати усно).
 Якщо ви впораєтесь з цими завданнями, можна вважати, що кожен з нас готовий до екскурсійної подорожі до Києва і буде чітко знати маршрут своєї поїздки.
Д /З 
За необхідністю виконайте словникову роботу за с. с. 155 - 161.
Повторити правила минулих часів в англійській мові. Можна скористатись граматичним довідником на с. с. 203 - 205 і впр. 1(а), с. 165.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 12. 05. 2021 (7-Б)
                                                          11. 05. 2021 (7-А)

29. 04. 2020                                                                            Середа
Урок № 54 (ущільнення уроків №61 - 62 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії  по Києву. Визначні місця Києва.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо тему "Подорожі по визначних місцях світу" 
                 (The Tours Around Interesting Places of the World).
Думаю, ви пам'ятаєте уроки попереднього навчального року на цю ж тему. 
Ви вже знаєте назви визначних місць Києва - столиці нашої країни. 
Прочитати і згадати всі назви ви можете, переглядаючи фото у підручнику
 (впр. 3 b, с. с. 158 - 159). 
Давайте згадаємо. які слова в англійській мові передають значення
                            - пам'ятка (історична, архітектурна тощо):
 * a landmark - орієнтир, визначне місце;
 * a sight - пам'ятка, визначне місце;
 * an interesting place, a place of interest  - цікаве місце;
                                           -  екскурсія, подорож:
 * travelling - подорож, екскурсія;
 * a tour - екскурсія;
 * a trip - поїздка;
 * an excursion - екскурсія.
Протягом уроку прочитайте текст "Kyiv" (впр. 3b, с. с. 158 - 159), перекладіть усно.
Для закріплення змісту тексту виконайте впр. 5, с. 161 усно.
Зверніть увагу
 * Під час прослуховування ваших усних вісловлювань за змістом тексту
"Some Famous Landmarks of London" я помітила, що деякі слова ви вимовляєте неправильно. Це свідчить про недостатню словникову роботу. Перед читанням треба уважно переглянути текст, знайти слова, вимова яких вам дається важко, можливо це ще зовсім незнайомі вам слова.
 Такі словникові одиниці ( слова, словосполучення) треба обов'язково конспектувати у словник, за необхідністю писати транскрипцію; тільки тоді ви зможете читати правидьно, дотримуючись також необхідної  інтонації, оскільки зміст буде для вас повністю
 зрозумілим.
Прошу не нехтувати цією корисною і необхідною порадою. 
 * Транскрипція і переклад специфічних або незнайомих слів подається у текстових "VOCABULARY BOXES" ( у тексті "Кyiv" на с. с. 158 - 160). 
Д /З
 Виконати впр. 4, с. 161 письмово.
Для виконання завдання запишіть дату
Wednesday, the twenty-ninth of April
Homework
Бажаю успіхів. Наступний урок - 06. 05. 2020

24. 04. 2020                                                                            П'ятниця
Урок № 53 (№ 60 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця у Лондоні.
                    Контроль говоріння
Добрий день, учні!
Сподіваюсь, що ви прочитали і переклали текст "Some Famous Landmarks In London". Перевірити, наскільки повно ви зрозуміли його зміст, ви зможете за допомогою запитань, які я пропоную вашій увазі. Ваше завдання - прочитати запитання, знайти відповіді у тексті, записати відповіді на диктофон і надіслати для оцінювання (до кінця робочого тижня). Наприклад;
1. What famous landmarks do you know in London? - I know such London landmarks as St. Paul's Cathedral, the Houses of Parliament (its second name is Westminster Palace), the Gherkin, which is the most famous high-rise building in London, the Millennium Bridge and others.
Це було перше запитання, яке також треба прочитати разом із відповіддю на диктофон. Наступні запитання:
2. When did the Great Fire of London burn St. Paul's Cathedral to the ground?
3. How many years did it take Sir Christopher Wren to finish  the cathedral?
4. What building in London is the home of the British government?
5. What is the name of the bell inside the Clock Tower, which is the part of the Houses of Parliament?
6. How do most people call the highest building in london?
7. Why do people like walking over Millennium Bridge in London?
8. When did the Millennium Bridge first open?
Ваші відповіді будуть зараховані як контроль говоріння. (за 24. 04. 2020)
Д /З 
Вчити напам'ять слова і словосполучення, які ви записали у словники на попередньому уроці.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 29. 04. 2020

22. 04. 2020                                                                                  Середа
Урок № 52 (№ 59 за календарним плануванням)
Тема уроку. Визначні місця, які варто відвідати.
Добрий день. діти! 
Продовжуємо тему, яку вивчали і в попередніх класах - подорожі по визначним місцям у різних країнаї світу. У 6 класі ми вже мандрували (заочно) містами  україни і Великої Британії. Екскурсіі по Лондону, Києву, які ми організуємо в 7 класі, будуть більш детальнішими, наш "країнознавчий словник" ми поповнимо новими словами, словосполученнями, продовжимо удосконалення мовних (граматичних) навичок. 
Після уроку ви маєте зробити словникову роботу - ці слова знадобляться для більш детального розуміння змісту тексту "Some Famous Landmarks In London", який ми прочитаємо на наступному уроці (за необхідністю запишіть транскрипцію слів):
 - a landmark - орієнтир 
     (часто використовується як поняття "визначне місце");
 - medieval - середньовіковий;
 - a dome - купол;
 - accoustics - акустика;
 - huge - величезний. громадний;
 - a government - уряд (правительство);
 - elections - вибори;
 - to take place - мати місце, відбуватись;
 - to make laws - складати закони;
 - to whisper - шепотіти;
 - to destroy - руйнувати;
 - to twist - вигинатись, скручуватись;
 - to collapse - падати, руйнуватись (часто означає крах);
 - millennium - тисячоліття;
 - a nickname - кличка (не плутати з поняттям "псевдонім");
 - gentle movement - легке коливання;
 - "Wobbly Bridge' - "Хиткий Міст".
А зараз активізуємо слова і словосполучення, які ми вчили у попередніх класах. 
 Прочитайте словосполучення впр. 1. с. 153 і значення. За ключами, які я пропоную вашій увазі, перекладіть їх (усно):
1f, 2i, 3e, 4h, 5g, 6c, 7a, 8b, 9d.
Запам'ятайте словосполучення впр. 2. с. 154:
 - an art gallery;
 - a guidebook (a guide book);
 - to visit a museum ( але to go to a museum);
 - to take photos;
 - a guided tour;
 - to go on a tour.
А тепер можна виконати впр. 3, с. 154 і вставити слова і словосполучення за змістом. Зверніть увагу на словосполучення "прогулятись містом" -to look round, порівняйте з варіантом "подивитись навкруг (навкруги)to look around. Це різні словосполучення і використовуються у різних ситуаціях.
Для виконання вправи запишіть дату
Wednesday, the twenty-second of April
Д /З
1. Прочитати і перекласти текст впр. 1, с. с. 155 - 157 (усно).
2. Визначити правильність або неправильність висловлювань впр. 2, с. 157 (усно).
3. Зробити словникову роботу (дивись вище).
4. Надіслати впр. 3, с. 154 і словникову роботу до наступного уроку.
   Відповіді надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com  
Бажаю успіхів. Наступний урок - 24. 04. 2020   

17. 04. 2020                                                                                    П'ятниця
Урок № 51 (№ 58 за кадендарним плануванням)
Тема уроку. Час розваг.
Добрий день, діти! Сьогодні ми закінчуємо вивчення теми
                                     "Entertain Yourself  With Movie/ Types of Films"

У наступних навчальних роках ми щн неодноразово повернемось до цієї цікавої, розвиваючої  і водночас розважальної теми. А наша з вами задача на сьогодні - запам'ятати назви типів (жанрів) кіно англійською мовою і знати значення цих слів. Оскільки урок останній і, можна сказати, підсумковий, пропоную подивитись навчальне відео, яке допоможе вам впоратись із завданням легко і цікаво. Для перегляду натисніть на це посилання.
https://www.youtube.com/watch?v=nXWdpqwijYI
Під час перегляду можна зупинятись і прервіряти слова у словнику, за необхідністю робити словникову роботу.
Д /З
Виконати письмово впр. 1, 2, с.с.153 - 154. для перевірки роботи надсилати не треба, але після закінчення дистанційного періоду показати виконані завдання. Необхідна також словникова робота за цими вправами (випишіть словосполучення, які вам ще не були знайомі)
Бажаю успіхів. Наступний урок - 22. 04. 2020

15. 04. 2020                                                                                    Середа
Урок № 50 (№57 за календарним плануванням)
Тема уроку. Театральне мистецтво. (Theatrical Art)
Добрий день, учні!
Сьогодні давайте ще раз пригадаємо слова і словосполучення розділу
"Театр. Театральні вистави".
 Пропоную  вам закріпти слова за допомогою діалогу, складеного мною на попередньому уроці. Ви також маєте сласти свій діалог про театральну виставу Вільяма Шекспіра
 "Ромео і Джульєтта", використовуючи наступну інформацію:
 - It's a tragic love story about the two teens (підлітки), Romeo Montagues and Juliet Capulets.
 Due to their families' ongoing (довготривалий) conflict they cannot be together and finally kill themselves.
 -  The main characters of the play are Romeo Montagues,  Juliet Capulets, Friar (монах) Laurence, Juliet's cousin Tybalt, Romeo's friend Mercutio and others. The death of their children made the Montagues and Capulets families to end the feud(покласти край ворожнечі). 
Можна звернутись до Інтернет - джерел, щоб дізнатись імена акторів. які виконували ролі Ромео і Джульєтти у різних театрах України та Великої Британії.  Подана театральна схема допоможе вам описати коротко подіїї цієї трагічної п' єси.
Завдання: скласти діалог за зразком діалогу попереднього уроку, використовуючи послідовність запитань і відповідей. (Урок №49)
Відповіді надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com                                    Бажаю успіхів. наступний урок - 17. 04. 2020  

10. 04. 2020                                                                                               П'ятниця
Урок № 49 (№ 56 за календарним плануванням)
Тема уроку. Театральне мистецтво (Theatrical Art)
Добрий день, діти!
 Ми продовжуємо вивчати тему "Розваги". На цьому уроці ми поговоримо про театр і театральне мистецтво.
Розгляньте слова "Vocabulary Box" на с. 149:

 - an action - дія у спектаклі;
 - an audience - публіка, глядачі;
 - a cast - склад виконавців;
 - a performance - вистава (у театрі); 
 - a play - п'єса;
 - a scenery - декорації;
 - a stage - сцена;
 - to act - діяти, грати (виконувати ролі);
 - to perform - грати (на сцені);
 - to stage - інсценувати (ставити виставу);

 - a comedy - комедія;
 - a tragedy - трагедія;
 - a title - 
 - a dramatist (a playwright) - письменник - драматург.
Ці слова знадобляться вам під час читання і розуміння змісту діалогів впр. 1, с. 148. Прочитайте діалоги, перекладіть усно. Знайдіть відповіді на запитання на с. 149 усно. 
Зробіть словникову роботу (слово - транскрипція - переклад). Слова вивчити.
(Ви, мабуть, помітили, що здебільшого йдеться про театральну творчість великого англійського письменника і драматурга Вільяма Шекспіра. І це не дивно. Шекспір справедливо вважається неперевершеним зразком трагедійного мистецтва, хоч був славетним і на ниві комедії.
У наступних класах ми продовжимо тему театру і обов'язково згадаємо про творчість багатьох інших драматургів).
А тепер давайте спробуємо використати слова під час обговорення театральної вистави 
(впр. 3, с. 149).
Я буду давати відповіді на запитання, які ви зможете порівняти зі своїми власними:
1. Do you like going to the theatre? - Yes, I do (Yes, of course). I like going to the theatre. (Зверніть увагу на те, що відвідування театру завжди вважалось престижним і шляхетним).
2. What was the title of the last play you have seen at the theatre? - The title of the last play I have seen at the theatre was "Hamlet". It was the tragedy, written by a great English writer and dramatist (playwright).  
3. What was it about? - It was " The Tragical Historie of Hamlet, Prince of Denmarke (Denmark)", a story about life and death, about honour and dignity ( честь і гідність).
4. What are the names of the characters of the play? - The names of the characters of the play are Hamlet himself, Claudius - the King of Denmark, Gertrude - the Queen of Denmark, the Ghost, Polonius - Claudius's chief counsellor, Ophelia - the daughter of Polonius, Horatio - the friend of Hamlet and others.
5. What are the names of the actors who played in the play? -  Their names are L.Leonidov, O. Lenskiy, R. Apolonskiy, M. Khodotov and others.


Отже ви можете обрати для обговорення (усно) буд-яку іншу п'єсу
 В. Шекспіра (можна проконсультуватись у Google) і дати відповіді на запитання.
Після уроку виконайте вправу 2, с. 149 письмово. Зробіть також письмовий переклад речень цієї вправи.
Запишіть дату
Friday, the tenth of April
Відповіді  надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com
Бажаю успіхів. Наступний урок - 15. 04. 2020
(Продовжую також чекати на ваші роботи - Test(Writing).


08. 04. 2020                                                                                             Середа
Урок № 48 (№55 за календарним планом)
Тема уроку. Телевізійне кіно. Кіножанри. 
(Контроль письма)
Добрий день, діти!
Сьогодні ви спробуєте використати так звані "кінотерміни" і слова, які передають враження людини, під час написання "A Film Review" (відгук про фільм).
Спочатку прочитайте зразок відгуку (впр. 1. с. 152) - це відгук про фільм "Матриця".
 Вам також знадобляться "Learning Tips" на с. 152.
У дужках запропоновані фрази, якими ви маєте почати кожний абзац.
Як додаткову інформацію ви можете використати фрази діалогу впр. 4, с. 150. (Слово play -  'вистава' слід замінити на слово film - 'фільм').
Завдання - написати відгук про будь-який фільм, описаний у вправі 1, с.с.143 - 144).
Пропоную почати свою роботу наступними вступними фразами:
Recently I have watched (seen) a very interesting (exciting ....) film on TV. It is "Spider - Man" (for example).
Роботу виконайте на окремих аркушах.
Аркуші тримати у зошитах. Для перевірки роботи надати до наступного уроку.
Запишіть дату і завдання:
Wednesday, the eighth of April
Test (Writing)
Write a short review of the film you like or the film you have watched (seen).

Відповіді  надсилайте на мій Viber або мій email. - 21olena11@gmail. com
Бажаю успіхів. Наступний урок - 10. 04. 2020




27. 03. 2020                                                                                                   П'ятниця
Урок № 47 (ущільнення уроків №53 - 54 за календарним планом)
Тема уроку. Жанри кіно. (Film Genres/ Kinds of Films)
Добрий день, діти!
Ми продовжуємо вивчати тему "Розваги". 
Свій вільний час ми часто присвячуємо телебаченню. Підлітки полюбляють дивитись фільми, при цьому у кожного  - свої "кіносмаки". Діти і дорослі також із задоволенням дивляться мультики.
Зараз я пропоную вам прочитати тексти, які описують різні кіножанри. Давайте поєднаємо поняття "Фільм - Кіножанр". Порівняйте свій вибір з моїм. Думаю, вони співпадуть на 100 відсотків. Нам допоможуть запитання впр. 1, с.с.142 - 144:
1. The film "March of the Penguins" is a documentary.
2. The events in the film "Spider-Man" take place in New York.
3. "High School Musical" is about teenagers, juniors Troy Bolton and Gabriela Montez.
4. The computer animated film "Wall-E" takes place in future, in 2700.
5. In "Wall-E" we can admire adventure and romance in the galaxy.
6. The film "Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest" is an adventure movie.
Давайте ще раз спробуємо закріпити зміст цих текстів за  вправою 4, с. 145. Але для виконання цієї вправи нам треба згадати питальні слова who, what, where у ролі відносних займенників і прислівників who - який (хто), what - який (що),where - де.
Прочитайте правило на стор. 145. 
 Тепер виконайте вправу письмово у робочих зошитах. Запишіть дату
Friday, the twenty-seventh pf March
А зараз відвідаємо  граматичний куточок.
Знайомимось із англійськими займенниками, зокрема зворотніми.


У яких ситуаціях можна вживати зворотні займенники? - Вони пердають значення
сам, сама, саме, самі, себе самого, себе саму, нас самих, їх самих, вас самих, ....
В англійській мові особу і однину чи множину показують 
слова(суфікси) self (в однині) та selves (у множині), 
які приєднуються до особового чи присвійного займенника. (стор.199)
e.g. Just look at yourself! - Ти тільки подивись на себе!
       I can do it myself. - Я можу виконати це сам (сама).
       They always clean the room themselves. - Вони завжди прибирають у кімнаті самі.
На наступних уроках ми спробуємо використати зворотні займенники у ситуаціях, пов'язаних з темою "Розваги. Перегляд телевізійних фільмів. Відвідування кінотеатру"
Щоб закріпити це правило, виконайте вправу 1, с.146 усно, а вправу 2, с. 147 письмово у робочих зошитах. 
Відповіді з впр. 4, с. 145 та впр. 2, с. 147 надсилайте на мій Viber або мій email. - 
21olena11@gmail. com
Не забувайте  про накопиченість оцінок.
Бажаю успіхів. Наступний урок - після канікул - 08. 04. 2020

25. 03. 2020                                                                                                    Середа
Урок № 46 (ущільнення уроків №51 - 52 за календарним планом)
Добрий день, діти!
Ми починаємо вивчати нову тему "Час розваг" (Entertain Yourself). 
Пропоную розглянути терміни, необхідні для виконання завдання 
"Фільми, які можемо подивитись по телевізору":
 - a comedy - комедія;
 - a science fiction film - науково-фантастичний фільм;
 - a cartoon - мультфільм;
 - a historical film - історичний фільм;
 - a horror film - фільм жахів;
 - a musical - мюзикл, музичний фільм;
 - an action film - бойовик;
 - a thriller - триллер.
У тестовому форматі даю вам визначення термінів "Типи кінофільмів". Це допоможе вам перекласти визначеня і запам'ятати слова.
1. - c;
2. - d;
3. - e;
4. - f;
5. - h;
6. - b;
7. - a;
8. - g.
А зараз давайте спробуємо передати свої враження від перегляду того чи іншого кіно. Нам допоможуть прикметники вправи 6 на с. 139. 
Даю вам опорні фрази, за якими ви складете свої речення. Вправу виконуйте письмово у робочих зошитах. Запишіть дату 
Wednesday, the twenty-fifth of March
That cartoon was ... (interesting and funny).
I liked the actin film. It was ... (fantastic).
I didn't like that thriller. It was ... ( too gripping and scaring).
Спробуйте використати всі прикметники, подані у вправі.
Нові слова випишіть у словники. Зробіть переклад, за необхідністю - транскрипцію.
Чекаю на зворотній зв'язок. 
Свої письмові роботи можете надсилати на мій Viber або мій email. - 
21olena11@gmail. com
Не забувайте про накопиченість оцінок.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 27. 03. 2020


20. 03. 2020                                                                                                              П'ятниця
Урок № 45 (№50 за календарним планом)
Тема уроку. Візит до лікаря. (A Visit to a Doctor) Підсумковий урок
Добрий день, діти!
Сподіваюсь, що ви виконали вправу 3, с. 126 письмово у робочих зошитах. Після сьогоднішнього уроку виконайте вправу 9, с. 130 також письмово у робочих зошитах (закріплення матеріалу Past Perfect).
Розглянемо приклад цієї вправи:
I had a pill, then I stopped coughing.
After I had had a pill I stopped coughing. (У підручнику помилка)
Людина каже, що спочатку вона прийняла ліки, а потім припинився кашель. 
Якщо використати слово after, маємо речення з минулою доконаною дією. -Після того, як людина прийняла ліки, припинився кашель. 
Не забувайте формулу had + Verb 3 form
Для виконання домашнього завдання  запишіть дату
Friday, the twentieth of March
Повторіть ще раз всі слова і словосполучення теми "Візит до лікаря", оскільки ми закінчуємо цю тему. Наступний урок буде присвячено новому лексичному матеріалу , пов'язаному з дозвіллям, розвагами. вільним часом людей.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 25. 03. 2020


18.03. 2020                                                                                                   Середа                       
Урок № 44 (№ 49 - за календарним планом)
Тема уроку. Візит до лікаря. (A Visit to a doctor)
                     Минулий доконаний час (the Present Perfect Tense)
Діти, я би хотіла запевнитись, що тему "Використання минулого докононого часу" ви зрозуміли і можете безпомилково обирати цей час у необхідних ситуаціях.

Давайте повернемось на стор. 122 і опрацюємо вправу 3.

Дана ситуація: Спочатку Джим поміряв температуру, а потім пішов спати. У цій ситуації дії відбуваються одна за одною, потрібен простий минулий час (Past Simple).

Для Past Perfect Tense потрібна така зміна дій:
Після того, як Джим поміряв температуру, він пішов спати. 
А тепер цей приклад розглянемо англійською мовою:
First Jim checked his temperature and then he went to bed. (Past Simple)
After Jim had checked his temperature, he went to bed. (Past Perfect, Past simple)
Отже, бачимо, у реченнях з минулим доконаним часом потрібна ситуація
 ПІСЛЯ ТОГО, ЯК або ПЕРЕД ТИМ, ЯК .

Для  того, щоб допомогти Вам виконати вправу 1 на стор. 125, я дам вам переклад українською мовою, а спробуйте знайти ці відповіді у вправі:

мати біль у шлунку - 
застудитися - 
попросити допомоги - 
порізати палець  (руки) - 
зламати ногу - 
надавати першу допомогу - 
викликати лікаря - 
відчути нездужання - 
підтримувати себе у формі - 
мати нездоровий вигляд - 
приймати ліки -

У наступному блозі домашніх завдань для дистанційного навчання ви будете виконувати впр.3, с. 126 письмово.
Пропоную вам наступну модель вашої відповіді:
If people have ... (a headache), they ... (they take some medicine, they go to bed) ... 
Варіанти складених вами речень можуть бути різними.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 20 03 2020











                                             

Комментариев нет:

Отправить комментарий